Beiträge von snowcat

Zitat von Caro

frög mi scho, wer die 8000 nase sind. die halbtote, wo eh nüt vom match gsehnd/lueget? :roll: :roll:

wenigschtens muesch du dir da drüber kei gedanke meh mache :cool:

was meinsch wer die milliarde ufrüehrt, wo verteilt wird? sicher nöd d'uefa, sondern (nebe de tv gelder) d'sponsore. und genau die chömed en grossteil vo dene 8000 tickets - via uefa - über.

gruess roli c.

Zitat von Larry

Nur 10'000 Nasen - Zürich ist definitiv keine Sportstadt!

säg ich doch scho lang! umso meh stuhn ich, dass es lüt git, wo ums verecke, das 30'000-er stadion händ welle...gäll larry :rofl:

gruess roli c.

Zitat von Reto

Die händ ja au scho zwei Partys gha!

und usserdem macht mer bim fcz immer dä glich fähler! so e fiir muess unmittelbar im aschluss vom letschte heimspiel stattfinde, im jetzige fall also am fritig abig ab dä 11-i uf em helvetiaplatz. da wäred 15'000 allei us em stadion debi und dänn no unzelligi anderi, wo dä match suscht neumed glueget händ.

so machetses in basel, öppis vom wenige, wo's det une richtig mached!

gruess roli c.

Zitat von Larry

Für so Sache hämmer ja de FCZ! ;)

snowcat: Ich chan leider dasmal de traditionelli Marsch zum Helvetiaplatz nöd mitmache, gang über Pfingschte weg. Das hani bueched woni no gar nöd an Titel glaubt han.....

da häsch aber schön verseit! muess ich jetzt mit dä caro allei laufe??? :rofl:

gruess roli c.

ich habe schon vorgestern gesagt, dass der volker georg eckel nur wieder einmal warm essen wollte, möglichst in einem zürcher erstklass hotel am see.

und mit vogel hat er einen dummen gefunden, der ihm dass ermöglicht und auch noch bezahlt hat...!

jetzt han sogar ich es bitz mitleid mit dem verein...will, so gschichte, sind eigentlich immer diä letschte vor em endültige konkurs und dä verbannig id 1. liga...

gruss roli c.

Zitat von Schäri

Schön zu lesen... :heul doch:

ist mir doch völlig wurscht, wenn dass pack die kohle bekommt. es macht weder den verein, noch die fans sympathischer... :rofl:

aber ich frage mich wirklich, ob jemand so blöd sein kann!?! wenn schon, kauf ich mir einen verein in einer renommierten liga, mit einem enormen publikumspotential. und bei niederhasli stimmt weder das eine, noch das andere!

gruss roli c.

Zitat von Reto

Du meinst also, das Spiel gleichzeitig wie den WM-Knaller Schweiz - Deutschland auszutragen, hätte weniger Zuschauer gekostet?

Immerhin TV-Zuschauer hat die Verschiebung sicher gebracht.

diese verschiebung hat nur tv zuschauer gebracht, sonst aber gar nichts, selbst berner waren vielleicht nur etwa 600 im stadion. als ich den gästeblock sah, meinte ich für einen moment, dass wir gegen vaduz oder niederhasli spielen... :rofl:

gruss roli c.

Zitat von Larry

So, der Besuch im Stadion hat sich für einmal gelohnt!

Herrlich!

Die Jungs vom Plastikrasen können ihre Titelambitionen vergessen und für den FCZ ist der Titel möglich, und der Transfer von Margairaz könnte zum Glücksfall werden.

aber das geilste: yassine is back! das, zusammen mit margairaz, könnte durchaus den unterschied ausmachen! soll stolperi-streller ruhig noch weiter stolpern...uns soll's recht sein!

p.s. hoffentlich kommt das tv nicht auf die geniale idee, dass spiel gegen basel auf 20.15 uhr zu verlegen. dieser müll hat heute mind. 5'000 zuschauer gekostet!

gruss roli c.

Zitat von Benny

Ok, die zweite Hälfte in Aarau war ok.

Aber was in der ersten Spielhälfte ablief..... meine Herren, ehrlich, noch selten ein so grottenschlechtes Gekicke auf einem Fernsehschirm gesehen - und ähhm...... ich rede vom FCZ.

Musste lachen, als ich die Berichterstattung der "NZZ" gesehen hatte......!

http://www.nzz.ch/nachrichten/sp…_1.2447804.html

na ja, hauptsache 3 punkte und gegen yb geht's nun um 8, 2 oder doch 5 punkte vorsprung! dieses spiel dürfte für die meisterschaft ziemlich wegweisend sein...

gruss roli c.

Zitat von Larry

En chline Tschingg wo de Schwiizer will zeige das er au öpper isch!

Grössewahn nännt mer das...

die beschriebig passt würkli 1:1 zum...

...ancillo canepa :roll:

zum spadaro: isch en ganz en feine mensch (guet, en gc-tubel isch er natürlich glich! :rofl: )! ich han ihn i de zit känne glernt, wo er gc präsi gsi isch. alles anderi als arrogant oder grössewahnsinnig! er isch dänn 10x symphatischer als öise chli tschingg...

gruess roli c.

Zitat von Gysino

Schwiizer Fuessball. Gitts öppis langwiiligers? Höchschtens s'diesjährige Hockey Playoff Final.

stimmt leider sehr oft, aber was ich heute gesehen habe, war erste sahne (yb-fcb).

intensiv, schnell, hochstehend, spannend, geniale stimmung und vor allem yb voll offensiv orientiert! sonst ist es ja im wankdorf eher ruhig, obwohl die meistens relativ viele zuschauer haben. aber heute wars echt der hammer! ich bleibe bei meinem weihnachtlichen tipp, dass yb zum meister durchzieht. auch die ungeschlagenheit von sion in einem cupfinale wankt gewaltig!

gruss roli c.