ZSC - HC Davos - Sonntag, 23. Dezember - 15:45

  • Zitat von Simms

    was ich vorallem schlimm finde, ist, dass viele hier drin, auch nach den letzten 2 jahren, nicht begriffen haben, dass wir die letzten beiden saisons mehr solche kämpfer gebraucht hätten, anstelle der vielen möchtegernstars.

    Uf was zielt jetzt dine "fundierti" Uussag wieder ab? :shock: Wer sind die "Viele" wo i de letschte 2 Jahr öppis "nöd begriffe" händ?

  • Zitat von Trodat

    Uf was zielt jetzt dine "fundierti" Uussag wieder ab? :shock: Wer sind die "Viele" wo i de letschte 2 Jahr öppis "nöd begriffe" händ?

    Aso lueg, die letschte 2 jahr, bsunders das vor 2 jahr womer ide playouts glandet sind, hend eus vorallem so kämpfertype wie en bastl oder so gfehlt. jetzt hemer wiedermal so eine, wo kämpft und sich in dienst vode mannschaft stellt, und er passt vielne da ine nöd, wiemer i dem threat cha lese.
    drum hends die leider nöd begriffe, dass das eine vode hauptgründ isch, wieso mer trotz de vielne stars kei erfolg gha hend.

  • Zitat von Simms

    Aso lueg, die letschte 2 jahr, bsunders das vor 2 jahr womer ide playouts glandet sind, hend eus vorallem so kämpfertype wie en bastl oder so gfehlt. jetzt hemer wiedermal so eine, wo kämpft und sich in dienst vode mannschaft stellt, und er passt vielne da ine nöd, wiemer i dem threat cha lese.
    drum hends die leider nöd begriffe, dass das eine vode hauptgründ isch, wieso mer trotz de vielne stars kei erfolg gha hend.

    gsehn ich genau glich, bastl ist gut... nicht als techniker und superstar sondern als "grundehrlicher" arbeiter...¨
    Ähnlich sehe ich das bei Forstr, dem Typ muss man echt ein kompliment machen. Hatten doch vor dieser Saison noch viele gesagt es fehlt in der Schweiz der Checker und der Fighter...
    Nun hat sich Forster zu dem entwickelt und kaum einer spricht darüber...
    Für mich ist Forster der Verteidiger der Hinrunde... :D

  • Zitat von Simms

    Aso lueg, die letschte 2 jahr, bsunders das vor 2 jahr womer ide playouts glandet sind, hend eus vorallem so kämpfertype wie en bastl oder so gfehlt. jetzt hemer wiedermal so eine, wo kämpft und sich in dienst vode mannschaft stellt, und er passt vielne da ine nöd, wiemer i dem threat cha lese.
    drum hends die leider nöd begriffe, dass das eine vode hauptgründ isch, wieso mer trotz de vielne stars kei erfolg gha hend.

    Aah, so meinsch das - nur wäg de Uussage über de Bastl. Tja, dänn muess der Rächt geh. Es git ebe scho Einigi, wo mit ihrne Forderige wyt weg sind vo jeglicher Realität und vonere Vergangenheit verzellet, wo i dere Form wohl nur i ihrne Köpf existiert.

Jetzt mitmachen!

Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!