Beiträge von Supreme

Er ist 32, und sein letztes Spiel in der NHL ist 6 (!) Jahre her.

No way.

Nach Kubalik hat auch kein Hahn mehr gekräht und der ist "erst" 29.

Ich wusste einfach, dass er eine 3 vorne stehen hat. Alles andere ist egal. Da ist doch die NHL kein Thema mehr

Kanadier Beck aus der KHL zu Genève-Servette

Genève-Servette verstärkt das Kader seines National-League-Teams mit dem Kanadier Taylor Beck. Der seit Dienstag 34-jährige Stürmer, zuletzt bei Nowosibirsk in der KHL tätig, hat sich für zwei Saisons verpflichtet. In der NHL hat Beck für die Nashville Predators, New York Islanders, Edmonton Oilers und New Rangers insgesamt 97 Partien absolviert. (abu/sda)

Wenn man Jetzt den Grund weiss wieso Fiala später kam (Frau hat zweites Kind verloren)... ganz grosser Respekt vor dem Typen!!!!! Diesmal wenigstens Frau und Kind mit dabei!

Absolut grössten Respekt!
    🙏

Im I1 leider der Fall, wie auch bereits letztes Jahr. Werden dafür die Essens- und Getränkepreise nach unten korrigiert? :floet:

Nein, dann müsstest du eben noch mehr essen und trinken, um auf die 40/50.- zu kommen, die du ja pro Besuch konsumieren musst. Der ZSC achtet eben auf unsere Linie. :rofl:

Geht ja allen gleich, hab mir heute das Spiel der Tschechen gg die Norweger gegeben.

Da wurde viel nicht gepfiffen das gepfiffen hätte werden sollen.

Siehste. Da habe ich mich auch genervt während dem Spiel.

Was sagst du zum Kniecheck? Hättest du dort auch nur 2Min gegeben?
    Ich schon. 5min wären zuviel des guten gewesen.

Merke:
    Ich übersüüre IMMER, für das händs mi ahgstellt und das wird vo mir au erwartet :mrgreen::heavy::rofl:

Also das gester wäg de Goali behinderig?

Nöd nur. Au hüt e sehr schwedefründlichi entscheidig amigs.
    Aber lömmer das. Du weisch doch, dass ich während de spiel mini emotione mues uselah. Suscht gaht zviel im huus kaputt. :floet:

Nachher bini wieder wie es lämmli.
    mis on-ice :fight:

mis off-ice. :blosswech:

Wenns chlie räblet, tätscht und chlöpft ufm Is, möcht doch jede normal Güggel wo chlie Eier im Sack hät und grösser isch als n Lappevieresibezg ufs Is und sin Ma stah.
    All andere Lätschibäse findsch z Zug oder bim HCD…

Klaro. Darum umso nerviger als sich Marti wehrt und e straf bechummt. Scheisse oder?
    Mich het die szene eifach an Simic/Blaser erinnered. Merke den unterschied.

Hörr uf umelätsche Supreme, scheissdruf, wieter gahts!!! Ich wirds nie verstah 😢🤷🏼‍♂️?

Du bisch doch au amigs ufm Gletscher gstande… Was gits geilers als gspüre dassd nonig Tod bisch? Bisch au sonene Fuessballer****** wo bi jedere Berüehrig HEEEE SCHIRIII schreit?

Aaalte Verwalter… ich wirds nie begriffe 😢

1982 min erste Match (Fuessball wie au Eishockey d eint ame mittwuch s ander am Dunnstig) , da wär das nödemal e Zeile wert gsie und all hetted di usglachet.

De Marti brucht das, da hät de Cheib n Ständer wenns so zur Sach gaht!!! S git nüt geilers als chlie gvoglet werde ufm Is!!!

Und suscht ohni Witz Fäderball und PingPong wäred Alternative… körperlos

@all: Umehüüle chamer gern ufm HCD/EVZ oder irgend ime Wälsche Forum (s GC Forum nänni jetzt mal us RESPÄKT ✊🏻nöd, die händ grad anderi Sorge als en schiri Entscheid stay Strong ).

Nur nöd übersüüre Sbornaja. :rofl:

Ich meine generell a dere WM. Häsch mal de scheiss vo de österriicher gseh?

Usserdem het er grad wieder es geils interview ufem welsche sender geh. Wos ihn gfröged hend, was d‘schwyz besser mache muen. Denn seiter, uff gueti frag, das weissi nöd. Aber das chan eus denn de Trainer i de Garderobe säge.
    Herrlich de typ. :heavy: