Ich benütze nach wie vor d'Teletext app. Alt, aber guet ![]()
Gruess
Ich benütze nach wie vor d'Teletext app. Alt, aber guet ![]()
Gruess
Zitat von Champs-de-MarsÄhä
Oder kannst Du Dir vorstellen, dass auf einem offiziellen FCZ-Werbeplakat ein grosses Logo vom FC Basel oder den Floppers auftauchen würde?
Finde diese Plakattaktion in etwa so cool wie das neue Maskottchen "Juri Löw".Würde mich allerdings nicht wundern, wenn sie in Kloten demnächst auch wieder auf solch komische Ideen kommen würden.
Also so gross isches ja nöd und ich find die Idee grundsätzlich nöd schlächt. Das isch glaub s'erscht mal gsi woni ide verbotnige Stadt öppis schön gfunde han. Bim Maskottchen gib der Recht, unsäglich so öppis. Aber es isch ja nonig so lang her sit bi eu es Wiesel (Winnie dein Freund wänni mi rächt erinnere) ganz höch im Kurs gsi isch
Bin hütt dur Chloote gfahre und mir sind grad zwei vo eusne Plakat ufgfalle :razz: :razz: :razz: Wär no geil wämmer für die Region en Chlöötipuck gno hett.
[quote='sandro_sf']Da de neu Saisoncharte-Spot. Gli im Fernseh.

http://www.zsclions.ch/fileadmin/cont…potWeb_2011.wmv[/quote
vill besser als das operpeinliche "i love love" tattoo-seich vo letscht jahr
Au luschtig, han bi de Chlöötis uf de Page welle go luege wies dä "Hammer-Transfer" Westschrott wännd verchaufe, aber die sind i dem Fall au nöd di schnällschte. Wenigstens ischer bi eus scho under dä Abgäng ersichtlich... puh.....
Scheissegal was bis jetzt die Saison abgange isch, ich freu mi uf hütt abig! D' Spiil im Chuestall sind immer geil gsi, also gämmer hütt abig richtig Gas!
Irgendöpper sött am Duvie mal erchläre was halte isch
Offesichtlicher gahts gar nöd. Aber easy, sind fäng 20 Minute ume, da cha no vill passiere
Händer es Konto für so Sache, wo mer grad direkt chönt überwiise?
Ich muss sagen, ich war von der Leistung heute wirklich angetan. Ein (zu unrecht?) aberkanntes Tor, im Powerplay ein Lattenschuss, nicht schlecht! Sogar nach abgewehrten Powerplay-Chancen konnte der Puck im Drittel behalten werden.
Heute vor einem Jahr war die Leistung noch schlecht, doch jetzt wird endlich wieder gekämpft.
Schade finde ich, dass nach einem aberkanntem Tor die Fans nicht weiter unseren ZSC anfeuern können, sondern nur noch auf dem Schiri und Fribourg rumhacken. Unsere Jungs haben sich wirklich Top-Chancen herausgespielt, also feuert sie an, sie haben es wirklich verdient.
Herausragend: Bastl --> super Einsatz und Traumpass zum 1:0
Forster--> ich hätte nicht gedacht das ich das mal schreiben würde
Kämpferische Leistung von allen!
So chas wiitergaa!
Gruess