Beiträge von Dani8
-
-
Zitat von Der Weise
Unsäglich, SF bringt einen Kurzbericht vom Spiel von etwa 3 Min. und danach einen 5 Min. Arno Monolog, keine einzige stimme vom Z. Sind die eigentlich nicht ganz normal?
Genau das hani au dänkt. Wo am Mittwuch gmötzlet worde isch das de Bührer parteiisch kommentieri hani mi no gwunderet, will ichs überhaupt nöd eso empfunde han. Aber das geschter schüüst ja de Vogel definitiv ab. Unglaublich, bin nöd wiit devo entfernt es Mail zschriibe

Aber egaaaaaaaaaaaaaal, mir sind im Halbfinal!!!!! Weltklasse Leischtig, obwohl ich ehrlich gsait kein 50er uf eusi Manne gsetzt hett nach dä Quali

-
Wie geil isch dänn das....?? Ez nomal konzentrierti 20 Minute und s'Tor zum Halbfinale isch wider es stückli wiiter offe..... Übrigens, ganz frächs Spruchband :razz:
-
Zitat von Champs-de-Mars
Also ZSC, sollte von Arx doch noch mal antreten können, ihr wisst was ihr zu tun habt.
Wämer so wiiterspilled wie bis anhin chömer uf so dräckigi Spiili ohni Problem verzichte. Wänn die dämliche Bergler d'Serie no sötted chere, chamerem 2 Minute vor Spiilschluss immerno dä ganz Arm abhaue

-
Zitat von Brave New World
z.B. dä SCB. Aber wäg somene Interview grad meine s seget einzigartig oder so ... Chli übertriebe.
Häsch no meh Bispiil oder wetsch am AdC sini Träne nur mitem SCB rechtfertige? Mir gaht das Gehüüle eifach ufd Nerve, bin froh wänn die Serie endlich fertig isch.
PS: No e persönlichi Frag am Schluss: Wännd de Z en Retorteverein findsch und du ja so gottefroh bisch dasd HCD-Fan worde bisch, eusi Stimmig am Sa. grotteschlecht gfunde häsch...... WISO schriibsch dänn immerno da?
-
http://www.20min.ch/sport/eishocke…ehler--12950666
Sorry, aber das chamer ja würkli nöd ernscht neh..... Welle Verein laht sis Nr.2 scho regelmässig spille? Dä Genoni hät ez eifach e Formkrise, thats it! Die Bergaffe händ scho sgfühl si seged öppis einzigartigs
-
übrigens, wievill Isatzziit hät euse Starverteidiger #43 geschter eigentlich gha? Mir ischer gar nie ufgfalle. Simmer ächt drum e so souverän gstande...

-
Zitat von 007
Wer die Emotionen von gestern noch einmal hervolen möchte, dem sei das HCD-Fanboard empfohlen:
http://www.hcdavos.ch/forum/index.ph…ID=879&pageNo=6
Einfach herrlich! Ich konnte mich zurückhalten und nicht dort drauf schreiben, ist besser so. Es ist schon herrlich, wie man das teilweise 100% anders sieht. Lassen wir das, einfach mal lesen und geniessen (und immer wieder den Kopf schütteln....)
Es wird gejammert und gezetert, Fehler anderen unterschoben, Wahrheiten verdreht. So schlimm geht es nicht mal auf unserem Board zu und her, auch wenn wir das primitivste Publikum haben sollen.
Ich sag jetzt nichts mehr... nur noch eins: Wer zuerst 4 Spiele gewinnt ist im Halbfinal, die Serie ist noch nicht entschieden. So weitermachen und es kommt gut!
Seeeeeeehr amüsant :razz:
-
Ich glaubs erscht wäner nöd uflauft morn!
-
Ich bin im Stadion gsi und mir häts gfalle. Negativ sind für mich nur di villne Strafe gsi (ob fragwürdig oder nöd chamer diskutiere) und d'chanceuswertig. Suscht häts mir vo de Leischtigsbereitschaft würkli gfalle.
PS: Was isch eigentli dä Grund gsi warum gwüssi Lüüt im Stehplatzsektor ad Trennschiibe sind dä Max go mache..??
-
Gueti Leischtig vo eusne Jungs. Nie ufgeh, immer wiiterkämpft. So mueses sii! Schad isch kein Topf gfalle, aber solang jede ufem Iis Vollgas git bini zfride. Dä Schiri hät en ganz schwache Abig izoge, am beschte nur no i de 1. Liga pfiife lah.
-
-
Ich denke das die Leistung von gestern gegen Kloten nicht gereicht hätte, Lugano brachte ja gar nichts zu stande. Lasse mich morgen aber sehr gerne überaschen. Und mein Lob gibts erst, wenn ein Topteam mit einer sauberen Leistung vom Eis gearbeitet wird (das Spiel vom Sa. kann ich nicht beurteilen)
-
Ich benütze nach wie vor d'Teletext app. Alt, aber guet

Gruess
-
Zitat von Champs-de-Mars
Ähä

Oder kannst Du Dir vorstellen, dass auf einem offiziellen FCZ-Werbeplakat ein grosses Logo vom FC Basel oder den Floppers auftauchen würde?
Finde diese Plakattaktion in etwa so cool wie das neue Maskottchen "Juri Löw".Würde mich allerdings nicht wundern, wenn sie in Kloten demnächst auch wieder auf solch komische Ideen kommen würden.
Also so gross isches ja nöd und ich find die Idee grundsätzlich nöd schlächt. Das isch glaub s'erscht mal gsi woni ide verbotnige Stadt öppis schön gfunde han. Bim Maskottchen gib der Recht, unsäglich so öppis. Aber es isch ja nonig so lang her sit bi eu es Wiesel (Winnie dein Freund wänni mi rächt erinnere) ganz höch im Kurs gsi isch
-
Bin hütt dur Chloote gfahre und mir sind grad zwei vo eusne Plakat ufgfalle :razz: :razz: :razz: Wär no geil wämmer für die Region en Chlöötipuck gno hett.
-
[quote='sandro_sf']Da de neu Saisoncharte-Spot. Gli im Fernseh.

http://www.zsclions.ch/fileadmin/cont…potWeb_2011.wmv[/quote
vill besser als das operpeinliche "i love love" tattoo-seich vo letscht jahr
-
Au luschtig, han bi de Chlöötis uf de Page welle go luege wies dä "Hammer-Transfer" Westschrott wännd verchaufe, aber die sind i dem Fall au nöd di schnällschte. Wenigstens ischer bi eus scho under dä Abgäng ersichtlich... puh.....
-
-
Scheissegal was bis jetzt die Saison abgange isch, ich freu mi uf hütt abig! D' Spiil im Chuestall sind immer geil gsi, also gämmer hütt abig richtig Gas!