...au vo mir natürli mis herzliche biileid. vil chraft für dich und dini familiä.
ich schlüss mich gärn de andere a, es isch würkli en momänt still gsi im stadion und das han ich sehr idrücklich gfunde...
...au vo mir natürli mis herzliche biileid. vil chraft für dich und dini familiä.
ich schlüss mich gärn de andere a, es isch würkli en momänt still gsi im stadion und das han ich sehr idrücklich gfunde...
Zitat von Gysinode bergeron isch de schlächtischt verteidiger woni je bim Z gseh han.
...magsch di nüme an boutellier erinnere?
Zitat von Gysinogseh ich genau gliich. usserdem dörfeds doch nur hindertor aaluege? und dete gseht mers nöd.
egal, mier sind sowieso besser.
...sie chönd/därfed alli kamera-iischtellige benütze
Zitat von The FanKEIN VERFAHREN GEGEN DERUNS SKANDAL
http://sport.ch.sportalsports.com/sportch/genera…5113500000.html
...de allergröscht skandal find ich eigentlich de satz:
"Ich habe mich mit dem Schiedsrichter des Spieles unterhalten. In unserer Optik waren die Strafen gerechtfertigt, nicht aber ein Verfahren. Es gibt nichts dramatisches in Déruns' Handlung", so Schiedsrichterchef Reto Bertolotti gegenüber ''lematin.ch''.
Zitat von MushuWobei Sachen unter Spieler während einem Training nicht immer überbewertet werden müssen. Und was dann genau geschehen ist, und wie das eine Zeitung wie der Blick auskostet und verfälscht ist dann halt teilweise auch abartig.
Gehe schon davon aus, dass A nicht mit B vergleichbar ist. Und das sich zwei - die sich sogar mögen - in einem Training einmal "zu nahe kommen können", sehe ich sogar hin und wieder bei meinem D-Junior. Geht raus; wird nachher geklärt und bereinigt (hat durchaus auch einmal einen Spielauslasser gegeben) und man hat sich wieder gern (ist gefressen). Wieso soll das bei Erwachsenen anders oder nicht möglich sein?
Man kann auch aus einer Mücke einen Elefanten machen. Hauptsache es steht etwas in der Zeitung, und zwar so, dass möglichst viele "aufspringen" ...
...isch doch guet, wänns im training mal "rumplet", dänn bisch mit de richtige iischtellig debi.
und über de blick muess mer ja nöd diskutierä...
Es ist zwar noch nichts unterschrieben, aber die Würfel sind gefallen: Harry Kreis (55) wird auf die kommende Saison neuer Trainer beim EV Zug.
Zitat von Vladi19
Findt dä Geering au: http://www.tagesanzeiger.ch/sport/hockey/S…/story/17712103
...usem obige interview:
Aber Spieler, die zu uns stossen, sagen, dass unser Medical Team einen unglaublich guten Job macht. Ich kann das nur bestätigen: Von der Art und Weise, wie das Team mit Arzt Gery Büsser sowie den Physiotherapeuten und den Masseuren uns betreut, kann man nur schwärmen. Wir sind sehr gut rund um die Uhr versorgt. Dass wir momentan keine verletzten Spieler haben, ist auch das Verdienst unserer medizinischen Abteilung.
...ich glaube, das isch en punkt, wo da ine zwar nie agschproche wird, aber sicher de gägewärt vomene guete usländer hät. find ich uf jede fall...
Zitat von vancouverIch glaube die Chancen auf den Titel stehen gut, Spielerisch können wir mit allen mithalten, aber sind wir auch kräftig
genug und können wir genug dreckig spielen ?
Wie seht Ihr die Chance auf den Titel ?
....zersch mal au dir und vorallem dinere frau nur s'bescht fürs neue jahr
...schpilerisch und läuferisch chömmer mit allne andere mannschafte mithalte, oder sind besser.
aber i de playoffs gilt das alles nüt meh (jaja, phraseschwein...).
goalie:
sött e keis problem si
defense:
sött au e keis problem si
offense:
da langets dänn nüme, zweimal mit em füdli gwaggle und me isch am gägner verbi (z.b. cunti, wick, nilsson).
mir händ aber miner meinig nah jetz gnueg schpiler, wo vorallem im playoff mit ihrer art werdet wichtig si (z.b. trachsler, kenins, bärtschi, bastl, keller, fritsche...)
und ich glaube fascht, diä werdet entscheidend si...
wämmer di richtig mischig anebringed, dänn... ![]()
Zitat von ZüriBuebIch zweifle mittlerweile an Crawford. Es gibt zu viele solche Spiele. Es erinnert mich sehr stark an die Simpson/Muller/Gustavson Zeit. Ich wage (noch) nicht zu sagen, dass man ihn entlassen muss. Aber für mich ist entscheidend, ob dieser Trainer die Mannschaft so stark hinbekommt, dass sie Meister werden kann. Und nach anderthalb Saisons bin ich nicht zuversichtlich. Ich fürchte, dass die Mannschaft auch in den Playoffs zu wenig hungrig sein wird und v.a. zu wenig hart.
Zu seinen Gunsten: wichtige Spieler sind verletzt und vor der Natipause hat er es zum ersten Mal geschafft, dass die Mannschaft sehr gut spielt. Ich hoffe sehr, dass das nun wieder gelingt. Denn eigentlich mag ich ihn von der Person her.
..."spielerisch" hämmers druff, kei frag
..."hungrig" chömmer no wärde
..."zu wenig hart" da gsehn ich ehrlich gseit s'einzige problem (momentan)
Zitat von BennyOben von links nach rechts:
Hilmar Zigerlig, Ernst Rutschmann, Peppo Sanfilippo, Köbi Kuhn, Pius Fischbach, Fredy Scheiwiller, Rosa Martinelli, Timo Konietzka
Sitzend:
René Botteron, ich känne de, aber de Name chunnt mer nüme in Sinn und naluege wotti nöd, Bruno Risi, Hanspeter Janser, Karli Grob, Max Isefuess Heer, Primin Stierli, Ilja Katic.Ische e cooli FCZ Ziit gsi. Aber schu vorher. Mit em Fritz, em Klaus Stürmer, em Schorsch Volkert. Wos Galatasaray im Europacup usegrüehrt händ, bin ich dezue gstosse. Grandiose 2:0 Sieg im Letzi. Dänn z'Istambul zwei-null verlore. De René Brodmann hätt im 16er zweimal de Bölle id Händ gnoh, will er en Pfiff hört hätt. Nur isch de nöd vum Schiri gsi! Zweimal Penalty, zweimal Chischte. Entscheidigsspiel in Rom vor enere Handvoll Zueschauer. 2:2 nach Verlängerig. De Werni Leimgrueber hätt de spati Uusglich per Chopf no gschosse. Losentscheid für der FCZ. Dänn i de nächschte Runde de PSV Eindhoven mit em Toni Allemann eliminiert. S'3:1 im Letzi mit eme Schäreschlag-Goal vum Klaus Stürmer, em ehemalige HSV'er isch unvergässlich.
...isch do de peter risi gsi, oder?
Zitat von snowcatkorruption bi de vergab a katar? unvorstellbar...! :razz:
Scala und Garcia haben Richtlinien für die Präsidentenwahl erarbeitet. Doch diese gelten nicht einfach so: Sie müssen erst dem Rechtsdienst und dann dem Exekutivkomitee vorgelegt werden. Am Ende wird die Reform an diesem Punkt nur so weitreichend ausfallen, wie die Spitze das zulässt.
...das gilt ja für alli "problem" vo dem korrupte sauhufe. und drum wird sich au nüt würkli ändere.
...s'git det une definitiv nu 2 möglichkeite, und zwar für d'schpiler und d'fans;
- entweder gahsch i d'1.liga, fangsch neu a, häsch trotzdem de plausch a de mannschaft und stiigsch villicht wider uf
- oder bliibsch wo bisch, lahsch der alles gfalle, dümplisch irgendwo zwüsched platz 4 und 10 umenand und bissisch nöd i d'hand, wo di füettered.
Zitat von domibeAuf der finnischen Einshockeyverbandsseite auf facebook, wird Linus Omark aus einer schwedischen Zeitung zittiert:
http://www.suomikiekko.com/2013/04/ruotsa…avalmentajalle/Es wird geschrieben, dass Linus Doug für einen super Trainer hielt, nun aber seine Meinung geändert hat. Er meint, dass er gut und gerne 25 Skorerpunkte in den Play-Offs hätte erzielen können.
Er sagt auch, dass er nicht weiter bei Zug spielen werde.
...genau, das sind alles typischi loser-argumänt und dänn häsch wider eine, wo bim chlinschte hindernis devo seckled... nei danke!
Zitat von Brave New WorldNein die klagen nicht über Geldprobleme. Es war nur die Rede, dass ohne Spenglercup kein NLA Hockey dort gibt. und das ist ein fakt.
...aus der erwähnten zeitung:
Für Olympische Winterspiele 2022 ist die aktuelle Eishalle als Zweitstadion vorgesehen. Hauptspielort wäre ein Provisorium am Davosersee mit einem Fassungsvermögen von 10 000 Zuschauern. «Den Stadionausbau in der Vaillant Arena müssen wir mittelfristig machen – Olympische Spiele in Graubünden 2022 hin oder her», sagt Domenig. Dieser Schritt sei allein schon unabdingbar, um den Spengler Cup auf hohem Niveau zu halten. Mit Olympia wäre die Finanzierung gesichert. Andernfalls gerate der HCD als Schweizer Spitzeneishockeyklub in Gefahr. «Dann droht aus dem HCD ein zweites Ambri-Piotta zu werden, das seit Jahren in der hintersten Tabellenregionen herumturnt. Oder noch schlimmer: Wir gehen ganz unter – und das tut man nur einmal, wie das Beispiel des EHC Arosa zeigt», so der HCD-Boss.
...und finanzieren tut man mit waseliwas? ...........geld!
Zitat von Thomidanke Caro für d'Info!
isch echt en Skandal das Ganze und hoff es chunt Liecht drii!
...wiä caro scho gseit hät, äs wird fascht sicher so lang usezögered, verschobe und fendant gsoffe, bis me irgend en grund gfunde hät, wiso de prozäss nüme cha duregfüehrt wärde.
lis das mal...
http://www.tagesanzeiger.ch/schweiz/standa…/story/23121968
...dänn weisch was ich meine.
Zitat von RangersfanIch habe soeben ein email von den Rangers gekriegt wegen meinen Season Tickets. Beginn der Camps am 12. und Start der Season am 19.
...s'nämmt mi no wunder, well ich das bis jetz nöd mitübercho han:
häsch dini tixs scho vor de saison zahlt? und gits jetz allefalls en rabatt? wie laufts das i de nhl?