Beiträge von Daywalker

Zitat von Simms

Ich geb ihr 20% ja-stimmen bei einer möglichen abstimmung. Allerhöchstens 20%

...züri isch ja scho di wichtigscht stadt i de schwiiz. da bruched mir nöd no politiker dezue...!

...aber; einfach nur der richtigkeit halber wären die halbfinals:
    sieger tschechien/portugal - sieger spanien/frankreich
    sieger deutschland/griechenland - sieger england/Italien

Zitat von Larry

Der Verband hat Kloten einen Persilschein ausgestellt!

Es scheint nach wie vor niemanden zu interessieren, ob die Rechnung aufgeht, ob die Altlasten abgebaut werden, es heisst nur "Gaydul wird es schon richten!".

...ich fräg mich bi dere gschicht scho lang, öb de verband us irgendwelche gründ chlote nöd wott undergah la und, öb de glich verband bimene andere club (zb. ambri, langnau oder biel) mit de gliche usgangslag au so würd agiere.
    ich glaubs ehrlich gseit aber irendwie nöd...

Zitat von Larry

...zitat us dem artikel:
    Daher ist es bemerkenswert, wie in Kloten zum Nulltarif (alle sind seit zwei Monaten ohne Lohn) weiter gearbeitet wird. «Jeder tut das, obwohl er gar nicht muss», sagt Victor Stancescu, «ich bin stolz, Captain dieses Teams zu sein. Es gibt wohl nicht viele Mannschaften auf der Welt, die bereit wären, diesen Preis zu bezahlen.»

...und wider diä "mir sind hald öppis schpeziells" fählischätzig.
    - natürli muess jedä, entweder für chlote oder allefalls en neue verein.
    - sie händ ja no gar kein priis zahlt, und bis zum jetzige ziitpunkt und stand der dinge würd das fasch jedi mannschaft uf de wält gliich mache.

Zitat von Larry

...wenigschtens diä paar sätz sind richtig, oder? isch nöd vil, aber immerhin!

Wie ist das möglich geworden? Wir analysieren immer nur die Niederlage des HC Davos. Weil sie uns so unfassbar erscheint wie der Untergang der Titanic. Wir befassen uns mit dem Seelenleben von Arno Del Curto. Dabei vergessen wir die Würdigung des Siegers. Übersehen, dass Hartley eine der erstaunlichsten Leistungen der letzten 25 Jahre vollbracht hat.

Zitat von snowcat

katastrophe 2. hz gsi gege thun. en rückfall id vorrundi...und thun macht tatsächlich us einere goalchance es goal!

gruess roli c.

...ha mi furchbar ab däm gägegool aufgregt.
    klar isch di 2. halbziit nöd guet gsi, aber trotzdem bini eigentli bis jetz zfride mit eusem "neuä" FCZ.

Zitat von Simms

Luut internationale Fifa-Regle chan en Spieler de Vertrag uflöse und ablösefrei wechsle, wenn de Lohn während 2 Mönet nöd zahlt worde isch.

Chunt halt denn drufa, hends de Vertrag ufglöst, denn chönts ablösefrei gah (wie ets gad de bailly vo xamax so zu gladbach), hendsen nöd ufglöst Konkursmasse würich säge.

...dänn chönnt jetz also (isch nur es biischpil!) de fcz de seferovic ohni ablösi hole!

Zitat von snowcat

jap, arizmendi!

nehmen würde ich auch noch uche und sanchez!

gruess roli c.

...wiä isch dann das, wänn xamax jetz konkurs gaht und d'rückrundi nüme schpilt, sind dänn d'schpiler ablösefrei z'ha? ich nime a, d'verträg sind dänn nüme gültig, oder?
    weiss das öpper...?

Zitat von Daywalker

...eifach nu de typisch fübü-schpruch vo öpperem, wo nüt me gschiiders z'säge hätt. punkt!

...ich säges au gärn nomal;
    du chunnsch immer mit em gliiche tumme schpruch, und nur wells immer wider seisch, wird er nöd wahrer.

Zitat von Mushu

Chunt dezu, dass wämer die nöd gah lönd und's dänn im Summer ohni Transfersumme gönd au wider alli ufhüled.

Und de Magnin wär immerhin en "Charakter/Leader" wo sich ja alli wünsched.

Und wänn eine für de RR3 10 Chischte büütet und er fah will; dänn muesch d'Händ riibe und di freue. Isch für beidi guet! Oder wie isch das mit em Chick gsi ...

...und schriibsch, well ja de europa-cup scho wäg isch, schwarzi zahle!