- Offizieller Beitrag
Bin auch dabei:
Und der Preis könnte ja z.b. an den Gewinner des Tippspiels aus der letzten Saison gehen ...
Bin auch dabei:
Und der Preis könnte ja z.b. an den Gewinner des Tippspiels aus der letzten Saison gehen ...
Für de git's en Chläber und es T-Shirt.
Aber was für es Tippschpiel eigentlich?
Wie wärs mit
"Der harte Kern von zscfans.ch"
oder
"Die Hockeyexperten von zscfans.ch" ?
Irgendwie isch mir zscfans.ch im Abspann zu allgemein!
Und no öpis, für "Nörglerforum" spändi kein Rappe mit allem ander chani läbe aber das isch mir zwenig ironisch drum lieber das mit dä Experte :-o
Meinige?
Zum Vorgehe bin ich der Meinig, dass nur die e Stimm händ wo au zahled... also s'Voting mit em Izahle zäme und nöd Hinz und Kunz bestimmt was mir schriibed ohni dass sie mitmached.
bin au de meinig: wer abstimmt, zahlt au...
Bin au debii und für zscfans.ch.
Ja, isch ja klar.
Bis jetzt isch ei Schtimm meh also Teilnehmer. Das sött rächtlich grad no verhebe, Thomi.
Das mit de Hockeyexperten fändi also au luschtiger.
Umfrag neu gschtartet und wänn's äng wird, machemer natürlich e Abschtimmig wo mer gsehnd, wer was schtimmt.
Luschtig wird's ja dänn erscht, wänn d'Helfi am Schluss nöd iizahlt ;o)
Und no öppis.
Ich würd säge, bi 20 Teilnehmer machemer Schluss.
Git CHF 12.50 pro Person und d'Chance uf de Gwünn vo de DVD wäred no im Rahme, wo sich's lohnt zum mitmache.
OK?
12.50 isch super. Het no serbischi Dinar vorig. Chan ich so geh.. ?:-) Han abgstimmt.
...wänns no gaht, bini au debi. han abgschtimmt.
Bin au debi, abgstimmt isch au scho:-)
Han au nomal abgstimmt - nice one!
Bin au debi.
"Experten" isch Top
Herrlich - unser Selbstbild stimmt 1:1 mit dem Fremdbild überein: Wir sind Hockeyexperten! Grandios!
"Wir sind Züüüürcher, asoziale Züüürcher ........ "
Ha ha ;o)
Also, Lüüt.
No eine hät Platz und dänn lauft de Wettbewerb!
au nomal abgstimmt!
Gseh grad wieder: Wie mit em Meister-Shirt in wiss au dasmal i de MInderheit
Ich chan mit em aktuelle Resultat läbe...
Mal luege, öb dänn au alles Platz hät - wänn's so wiit wär. Isch ja scho no witzig.
So, ich habe auch abgestimmt. Ganz Experte!
Es hät eine meh abgschtimmt als im erschte Posting uf de Lischte isch.
Will sich de no mälde, dänn simmer 20 und chönd da zuemache.
Freu mi uf d'Verlosig ;o)
Läck - wahrschinlich schtaht das dänn voll munzig i dem Booklet und nach 24 Minute Abschpann mal uf de DVD.
Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!