Aber die spielen davor keine ganze Saison. Ist halt eine Notlösung. Hin- und Rückspiel wären sicher cooler, aber zeitlich nicht durchführbar.
Da ist ja auch immer viel Zufall mit dabei.
Aber trotzdem ist es kein schlechtes Argument ;o)
Aber die spielen davor keine ganze Saison. Ist halt eine Notlösung. Hin- und Rückspiel wären sicher cooler, aber zeitlich nicht durchführbar.
Da ist ja auch immer viel Zufall mit dabei.
Aber trotzdem ist es kein schlechtes Argument ;o)
OK. "Best of one" villicht nöd. Aber suscht i jedem andere PO-Modus wohl doch.
Und drum sind's zum erschte mal qualifiziert und das ja au nur mit em zweite Platz, wie eusi Glöön, wo i anderne Jahre zu fascht nüt glanget het.
Ah. Solche Ligen hat er gemeint ;o)
Ha ha, Larry. Du schtiere Sack.
Trotzdem sind's zäme bim Teleclub sehr unterhaltsam und jedes Mal, wänn ich mir wieder mal so en Match leischte am TV, bini allgemein erschtuunt, über die guet Moderation und s'Drumherum. Ich find's guet und fräge mich, wieso mer bim SRF so Globis händ wo Fuessball und Hockey kommentiered (nöd all, aber doch de eint oder ander und de neu wo Sport moderiert isch au chli schräg).
Sauglatt wird's. Muesch nur mal d'Läserbiiträg bi de Matchbricht go läse.
Da träffed sich d'Vollidiote vo beidne Kulture.
Ah, sorry. Demfall erscht nach de WM.
D'Schwiizer sind, wänn ich das nöd völlig falsch verschtande han, jetzt im Topf 3.
Simmer da imene Fraue-Forum, dass s'Usgseh vomene Schpieler uf's Mal sött wichtig si?
I de Pause hani no gseit, dass mer gäge de Gägner mindeschtens muess foif Goal schüsse, wämmer chli will ernscht gno werde.
Am Schluss isch nöd mal das 7:0 überzügend gsi. Schön, sind's qualifiziert, aber das wird nüt a de EM.
Aber gnüssemer's. Mit de neue Topf-Zueteilig chönnt das für langi Ziit s'letschte Turnier mit de Schwiizer si.
d'Frag isch, wie sini Änglisch-Känntnis sind. Sicher nöd irrelevant, aber er isch au schlau gnueg, das sälber chöne ab z'schetze.
Für en 1.-Liga-Verein wär's Schtadion villicht scho chli übertriebe.
De Typ hassed's sicher ziemlich, dete ;o)
Champions League?
So ein unwichtiger Lööli-Wettbewerb, den nur die Davoser in der Schweiz ernst nehmen.
Da ist der Schweizer Cup viiiiel interessanter. Mindestens, so lange wie der Z noch mit dabei ist.
99 vo 100 Fäll schtimmt absolut nöd im Fuessball (das mit em Bölle, nöd das mit em Ei).
Ich finde d'Diskusisone mängisch au luschtig und interessant, aber wänn's eim sälber trifft mit ere klare Fählentscheidig, isch das natürlich Kacke.
D'Frag isch, ab wänn e Entscheidig e absoluti Fählentscheidig isch und wänn nöd.
Nur am letschte Bundesliga-Schpieltag hät's mindeschtens drü Penalty- oder ebe nöd Penalty-Szene gäh, wo mer ewig chönnt drum ume diskutiere.
D'Lösig (vor allem bim Handschpiel) wär e Klärig vo de gnaue Regle, aber dänn würd immer no vill anders vörig bliibe, wo nie gnau chasch beurteile und immer wird Uslegigs-Sach bliibe oder e Frag vom Blickwinkel (mängisch au mit mehrere Kameras) usw. usw.
Ha ha ;o)
Also ich bin verreicht paar Minute vor Schluss. Das hät locker e Halbschtund usgmacht, wo d'Chind früehner im Bett gsi sind.
Die händ jetzt zwei Schpiel und 0:7 Goal gseh bi ihrne erschte beide Mätch die Saison. Isch au mal öppis Neus und schadet nöd, aber s'einte oder andere Goal wär glich no glatt gsi und geschter han ich mir mindeschtens chli Schpannig erhofft, will d'Vorussetzige wäred ja da gsi. Isch scho andersch, wänn's chli um öppis gaht, im Gägesatz zu jedem Füdli-Quali-Schpiel.
Wie immer. Die Diskussion wird weiterhin bestehen bleiben, da man sich auch heute bei vielen Szenen trotz Video und Ultraslowmotion nicht einig ist.
Wann ist ein Ball an der Hand ein Handspiel und wann nicht. Ab wann ist eine Berührung penaltyreif und und und. Ausser bei "Ball hinter der Linie" oder "Offside" (und vielleicht bei Tätlichkeiten, die nicht nach dem Spiel, sondern während dem Spiel geahnder werden sollten) ist der Videobeweis leider auch nicht die 100%-Lösung.
Uf d'Euro würdi als Koller au nöd verzichte.
Anderersiits wird's de Ösis villicht glich gah, wie de Schwiizer immer a de Turnier. Aber mer chan ja hoffe.
Das war heute wohl eines der Flop 3-Spiele, die ich je vom Z gesehen habe.
Dafür habe ich mich gefreut, dass die Pommes in dieser Saison in einer kleineren, handlicheren Schale verkauft werden als noch letzte Saison. Und das zum gleichen Preis. Echt praktisch.