Scheisse, die Schwalbe aber es isch jetzt nöd so, dass Werder suscht grossi Chance uf de Sieg gha het.
Beiträge von Reto
-
-
Das hat man im Stadion kaum gesehen, aber Brunner war wirklich groggy, als er in die Bande gecrasht ist. Hat nicht shcön ausgesehen.
Foul hin oder her.
Dass man Bodenmann jetzt ein Spiel dafür sperrt macht für mich aber überhaupt keinen Sinn. Eine 2-Minuten-Strafe wäre wohl angemessen gewesen, aber dass man dann ein Spiel aussetzen muss, weil die nicht gepfiffen wurde??? -
Simmer ehrlich. Es füehrt die Mannschaft, wo's meh verdient hät.
De Check gäg de Brunner chani no knapp nahvollzieh, dass mer da kei Schtraf git. Natürlich aber vor allem drum, will's kein Schiri gseh hät aber au dänn isch er halt nachher saublöd gfloge und i d'Bande gschlüüderet, ohni die grinscht Gägewehr oder Körperschpannig - hät nöd schön usgseh, i de einte Ziitlupe.
Am Schluss chunnt's nöd druf a, öb 2 oder 2+2. S'Goal isch eh i de erschte zwei Minute gfalle.
Lugano hät en guete Goalie und vier, foif gueti Schpieler. Schlimm, dass das langet, zum is Final cho eigentlich.
Bern hät us minere Sicht kei würklichi Stars im Team, aber halt Kämpfer und Chrampfer. Und ja - das gseht mer au a de Schpielwiis und Type wie en Helbling, sind extrem nervig. Ich find's eifach immer luschtig, wie Fäns nöd gsehnd, wie sie argumentiered, wänn's um so Lüüt bi gägnerische Mannschafte gaht, im Vergleich dezue, wänn bi eus mal so eine würd schpile. -
Ich schaue sozusagen nie die Playoffs weiter, wenn der Z ausgeschieden ist. In diesem Jahr mache ich eine Ausnahme und dies wohl auch, weil mir die Spielweise von Bern gefällt.
Ich find's immer wieder lustig, wie alle auf Spielern von gegnerischen Teams rumhacken, dabei wären wir froh, wir hätten auch solche Idioten im Team, die den Rüfenacht oder ich hätte mich super unterhalten, wenn dieser Lapierre sich gegen uns so bescheuert verhalten hätte oder Doug unserem Trainer seine Schnäbi-Grösse vorgezeigt hätte.Da wird man fast etwas eifersüchtig, wenn man dann auch noch sieht, dass die Z-Spieler mit der Nationalmannschaft ja plötzlich doch wieder gutes Eishockey spielen können... (wenn auch in einem sehr freundschaftlich anmutenden Spiel).
-
Wämmer gseht, was Fans vo anderen Teams teilwiis vom Seger haltet, weiss mer ja, wie ernscht, dass mer so Beurteilige vo Schpieler vo anderne Teams näh chan.
-
Aber hauptsach mit em Trainer verlängeret, wo so erfolgriich isch.
-
Ah, so

Gesendet von meinem GT-I9195 mit Tapatalk
-
Ich würd meine, dass Fans doch scho lang Billett händ.
Gesendet von meinem GT-I9195 mit Tapatalk
-
Wird wohl nichts mit Servette, aber ich würd's denen schon am ehesten mal gönnen.
-
Zusätzliche Tickets für Fans?
Luschtig, dass so Priise chönd aapasse, aber Chinderpriise immer no en Witz sind.
-
-
Haha. De Blum isch würklich mindeschtens bi de Helfti vo de Goal irgendwie im Schilf gschtande ;o)
-
Zitat von Champs-de-Mars
Die 35.-- für die Kids im Sektor find ich jetzt für einen Fussballmatch ok. Sollte es aber im D keinen Platz mehr haben (was mehr oder wenig wahrscheinlich sein wird), zahlt man für jede Person im A oder C 70 bis 80 Stutz. Das wäre mir definitiv auch viel zu viel.
Gerade für einen Fussballmatch ist es ja massiv zu viel, vor allem, wenn die Kinder noch klein sind und man so weit weg sitzt.
Kommt dazu, dass ich nicht nur ein Kind habe, für das ich 35.-- bezahlen "müsste".Wenn ich für einen Tag Skifahren für die ganze Familie weniger (je nach Skigebiet deutlich weniger) bezahle als für 90 Minuten Fussball (mit dem Risiko, dass es ein Grottenkick wird), dann geht mir das nicht auf.
Schade drum. Hatte mir eigentlich vorgenommen, das den Kids mal näher zu bringen, live im Stadion.
Aber am Ende haben wir alle mehr davon, wenn wir mal ein richtiges Spiel (Bundesliga) schauen gehen, wenn sie etwas grösser sind. Kostet dann vielleicht nicht mal wirklich mehr ;o) -
Das hani grad uf de erschte Siite vom dem Thread nahgläse, wo's mi vorher dete ane gschickt hät, wo min Biitrag mal wieder nöd gschpeichered worde isch ;o)
Wänni nur mit de Buebe gahne, zahli scho 140 Schtutz. Isch mer definitiv z'vill. Für das Gäld chani anderi Sache unternäh, woni weiss, wasi devo han und muess hoffe, dass es eventuell en guete Match wird.
-
Tuble sind Tuble - egal wer.
Us Sicht vo de "Fan-Nachwuchs-Förderig" isch das uf jede Fall bescheuert.
-
Läck.
Da würd ich mal gern mit em Nachwuchs an en FCZ-Match (Göpp-Final), wo villicht chli Atmosphäre herrscht (s'Erläbnis söll ja schliesslich positiv si, dass das au in Erinnerig bliibt und sie sötted nöd iischlafe debi, wie am letschte Match, wo mer gsi sind) und dänn wend die Tuble 35 Hämmer für jedes Chind als Iitritt verlange.
Öb das es richtigs Zeiche isch, wänn s'Schtadion nöd volle wird?
-
Zitat von Mac
Kann man so sehen Thomi, deshalb habe ich explizit geschrieben, dass ich nicht für das Forum spreche. Trotzdem nehme ich mir die Freiheit (wie Du es vielleicht bei den Bergaffen würdest) und tue meine Meinung dazu einmalig und so glaube ich einigermassen respektvoll kund, werde aber sicherlich nicht aufhören unser Forum zu lesen.Bsoffe?
-
Mittlerweile habe ich fast etwas Schiss, dass die Spieler genau so drauf sein könnten, wie 80% der Fans und rein gar nicht mehr auch nur an eine theoretische Möglichkeit des Weiterkommens glauben.
Dabei wären genau das die Geschichten, die den Sport so speziell machen, dass man schon im Viertelfinale ein 0:3 kehren musste, um dann doch noch Meister zu werden.Verdammt! Die Saison ist noch nicht fertig!!!
-
Leute. Wir müssen nun einfach die vier Spiele am Stück gewinnen, aber sonst hat sich doch nichts geändert. Macht nicht so ein Tamtam hier!
Noch ist Polen nicht verloren!
-
Gerade der Torjubel bei den ersten beiden Toren war mir gestern eher positiv aufgefallen.
Liegt vielleicht daran, dass nicht Matthews sie geschossen hat - der ist sich Tore ja gewöhnt...