ich han mich meist am gägner ahpasst + nur falls er's nöd anders verdient hät provoziert.
aber i tippspiel bini meistens schlächt, usser bi interwetten, wo sich ienahme/usgabe über all die jahr ungefähr usgliche händ.
aber ich überleg mängisch zviel, statt em buchgfühl vertraue, drum kämpf ich wohl eher gäge d'pussy
ZSC-Fans EM 2016 Toto
-
-
- Offizieller Beitrag
So heute gehts los!
Wir sind jetzt also 15 Toto-Spieler Das ergibt folgende Gewinnausschüttungen:
Rang 1 -> 150.-
Rang 2 -> 90.-
Rang 3 -> 60.-Viel Erfolg beim Tippen und viel Spass mit der EM!
Mich seht ihr nie mehr....ich setz mich mit eurem Geld ab auf den Cayman IslandsPS: Dä HC Thurgau isch e ehemaligi Arbeitskollegin und somit die zweiti Frau i eusere Toto-Rundi
-
chömmer nomal afange? ich wär für en buy-in
-
- Offizieller Beitrag
Nein!
-
- Offizieller Beitrag
zum Glück hani nanig iizahlt.
-
zum Glück weiss de Thomi nöd wo Du wohnsch
-
Ja.. es lauft nonig so.
-
- Offizieller Beitrag
Grausam. Weder im Gschäft, no bi zscfans.ch hät irgend eine uf Ungarn tipped. Nur mini Frau, wo vo Fuessball kei Ahnig hät, isch richtig gläge im Familie-Tippschpiel ;o)
-
aber mit dim Tipp wirsch Du bestimmt i dem Spiel 4 Pünkt übercho
-
nöchst überraschig?
-
- Offizieller Beitrag
Gratuliere Denise!
Die Einzig wo hüt punktet hät :-o
hahaha hät aber sicher fascht es Chriesi gha bim Ronaldo sim letscht freistoss -
- Offizieller Beitrag
Scheiss Ösis! Scheiss CR7! Geht ja gar nicht!
-
de momänt, wo dich ärgerisch, dass 15 min vor spielbeginn s'1:1 gänderet häsch: ich gibs uf + mach d'überwiesig bereit.
mini tipps sind schlimmer als de summer! -
- Offizieller Beitrag
-
Zitat von Thomi
Gratuliere Denise!
Die Einzig wo hüt punktet hät :-o
hahaha hät aber sicher fascht es Chriesi gha bim Ronaldo sim letscht freistoss
aber es isch doch wie immer bi dene tippspiel. komplett ahnigslosi und fraue (meischtens ja s'gliche im fuessball ) günnet eso tippsiel. kei ahnig vo gar nüt, eifach i taste haue!oder welle mänsch wo fuessball au nur halbwegs verfolgt tippet uf en ungarn sieg gege d'ösis oder es unentscheide vo island gege portugal?
-
- Offizieller Beitrag
You know nothing cat snow
wänns so wär, dass d'spiel immer so usgächtet wie die sälbsternannte experte das "wüssed" dänn chöntsch eifach riich werde mit tippe :-o
genau wills ebe hüfig nöd so usechunt wie mer das müesst vermuete sind die wo sich nöd viel dämit beschäftiged oder die wo halt gnueg muet händ mal es überraschigsresultat ztippe meist die bessere tipper....d'komponennte "zuefall" spielt da halt au mit und drumm chan unter umständ au en tintefisch besser tippe als dä zsc-fans-pinnwand-fuessball-superversteher!
-
-
Zitat von Thomi
You know nothing cat snow
wänns so wär, dass d'spiel immer so usgächtet wie die sälbsternannte experte das "wüssed" dänn chöntsch eifach riich werde mit tippe :-o
genau wills ebe hüfig nöd so usechunt wie mer das müesst vermuete sind die wo sich nöd viel dämit beschäftiged oder die wo halt gnueg muet händ mal es überraschigsresultat ztippe meist die bessere tipper....d'komponennte "zuefall" spielt da halt au mit und drumm chan unter umständ au en tintefisch besser tippe als dä zsc-fans-pinnwand-fuessball-superversteher!
nei, ich meine nöd die wo chli öppis waged. ich meine die wo tipps eso igänd wie ich wür nba oder nfl tipps igeh. ich wür eifach irgendöppis aneschribe. mit null ahnig. und DIE art tipper händ oft unglaublich glück!isch wahrschinli öppe so, wie d'affe wos teschted händ wo bi aktiealage die besser performance gha händ als börsegurus...
-
- Offizieller Beitrag
-
- Offizieller Beitrag
Danke Payet!
-
Jetzt mitmachen!
Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!