die wo kei Ahnig händ, sind meist am schlimmschte. will sie resultat tipped, wo kein "normale" wür mache + dänn triffts glich ie...
aber ich gsehn mis mitmache sowieso als: spänd für anderi + spiel spannend mache
die wo kei Ahnig händ, sind meist am schlimmschte. will sie resultat tipped, wo kein "normale" wür mache + dänn triffts glich ie...
aber ich gsehn mis mitmache sowieso als: spänd für anderi + spiel spannend mache
Ja, so lueg ich das au a.
Und luschtig isch ja scho, dass nur scho paar wenigi Franke Iisatz so es Schpiel x-mal schpannender mached.
Bin no dihei am luege, öb mini Jungs mitmached imene familieinterne Tippschpiel mit 5 Schtutz Iisatz. Es wend aber nanig all so vill riskiere ;o)
Bringemer da ine würklich känni 10 Nase here für es EM-Toto?
So chömed....mit e chli wette wird jedes Spiel inteteressant, sogar Wales vs. Slowakei !
Es fähled scho no paar, woni eigentlich dänke dass sie mitmached!
Gesendet von meinem GT-I9195 mit Tapatalk
Bin au debi.
Ich bin au debi.... und scho zahlt und registriert
Registriert, getippt, Kohle kommt dann auch noch.....
Zeigemer am Thomi mal, dass sin jährliche Gwünn im gschäftsinterne Bundesliga-Tippschpiel nur z'Schtand chunnt, will dete chli komischi Lüüt schaffed.
Bin au debi. Isch aber keis Toto, sondern es Tippschpiil.
Nur das es gseit isch.
Und ja, ei Regle bezüglich Punkteverteilig bi Unentschide isch... naja.
Ich finde halt allgemein, dass richtigi Tordifferänz nöd müesst meh Pünkt gäh, wie richtige Sieger. Und s'genaue Resultat chan vo mir us ein Punkt meh gäh, wie de richtig Sieger und meh nöd. So Seich mit Tordifferänz und richtigem Resultat macht s'ganze no meh zumene Glücksschpiel.
Bi so villne Schpiel wär ich sogar defür z'ha, es Tippschpiel z'mache, wo's eifach für de richtig Usgang vom Schpiel (richtige Sieger oder unentschiede tipped, wänn unentschiede isch) ein Punkt git.
Aber d'Regle sind halt so, wie de Thomi das will.
Genau Reto, no gnauer sind d'Regle so wies Kicktipp vorgseh hät, han extra und ganz bewusst nüt gändered. Glaub mir, frög 10 Lüt und du häsch min. 5 verschiedeni Meinige, wie Pünkt richtig sötet verteilt werde! Fair isches allei scho deshalb, will d'Regle für genau all die Gliiche sind, Kapisch!?
Und Hügli, ich nänn min Fred so wie ich will Wänni dä Titel chönt ändere würen "ZSC-Fans EM 2016 WM" nänne, nur zum Dich ärgere
wie gseit - de Markerächtsaawalt isch am abkläre, will zscfans.ch genau so gschriebe werde sött und nöd andersch!
Und da söll nomal eine schriibe, mir schwiizer hebed ä schlächti zahligsmoral :-o
bis uf zwei händ scho all iizahlt
Bald isches sowiit, ich montier jetzt no schnäll mini zwei schwiizer-siitespiegel-fänli und abem friitig wird spannend tippt und hoffentlich no spannender tschuutet
schöne rest vo dä wuche!
gruess
thomi
Und no churz e Info:
Dä FussballPussy98 isch en Arbeitskolleg vo mir. Sin Name hät er will mir es Hockeyforum sind und er am PatentOchsner? (oder wer das gsii isch) sini Tirade gseh hät im letschte Playoff-Final und s'98 isch vo Darmstadt98, sim Herz-Verein.
Aber suma sumarum eifach eine meh wo min Gwünn finanziert
wännd erste werde würsch, überwies ich dir nomal 10.- als bonus für die gross klappe
Zitat von larlfwännd erste werde würsch, überwies ich dir nomal 10.- als bonus für die gross klappe
hahahah ich han trashtalk scho als Fuessballjunior gliebt!
Weisch ich han kei problem mit dere grosse klappe uf dschnurre zgheie
btw, dä reto hät rächt gha mit dä bundesliga! mir händ die letschte beide saisons tipped....i dä erschte sind mir 3 nase gsii und ich han mit 5 pünkt vorsprung gunne und i dä zweite saison sind mir 5 nase gsii und det hani uf dä zweit 25 pünkt und uf dä letscht (FuessballPussy98) über 50 pünkt vorsprung gha aber ebe, d'wahrschinlichkeit, dass ich grad drüü mal hinderenand so glück han isch eher chlii nimm dir jedoch sälbverständlich am schluss au die zäh stutz gern no ab
Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!