Läck. Die Scheiss Berner hetteds hüt so öppis vo verdient, wänns use gheit wäred.
Hät mal müesse gseit si ![]()
Gesendet via tapatalk
Läck. Die Scheiss Berner hetteds hüt so öppis vo verdient, wänns use gheit wäred.
Hät mal müesse gseit si ![]()
Gesendet via tapatalk
Jetzt musst du aber noch deine Unterschrift anpassen ;o)
Ich mag das gar nicht alles lesen, obwohl die Quellen sicher sehr objektiv berichten.
Das musste einfach alles genau so passieren.
Gegen einen anderen Gegner als Biel oder in einer Finalserie, wären das Szenen, an die man ewig zurück denken würde.
Ich muss wieder mal erwähnen (wie jedes Jahr, wenn ich mir in den Playoffs ein paar Spiele bei Swisscom TV leiste), dass ich die Berichterstattung bei Teleclub super finde.
Samu und Kent sind geil und sogar der Reto Müller macht seinen Job genial, finde ich. Da haben sie wirklich ein tolles Trio gefunden.
Hätte gar nicht gedacht, dass so etwas in der Schweiz überhaupt möglich ist, wenn man so vergleicht, was sonst so vor den Kameras rumläuft.
Ha ha. Ist jetzt nicht wirklich das Gleiche, aber grad vorhin der Bericht von Tele Züri vom Frühlingsbeginn am Züri See und Berichte über Jeton und Beton...
So ein Spiel muss den Bielern eigentlich das Genick brechen. Mir haben sie schon fast etwas leid getan und ich finde auch, dass sie besser waren über weite Strecken.
Zu den Berichten auf der Homepage: Wir haben zehn Jahre lang keine Vorgaben und auch keine Vorschriften für die Matchberichte bekommen. Ich denke nicht, dass es bei Sandro jetzt gross anders sein wird. Und als Fan, der auch immer mittendrin, statt nur dabei ist, wird er schon dafür sorgen, dass nichts Schlimmes drin stehen wird ;o)
Hans jett au glosed.
Würklich chli zum Gähne gsi. Und isch irgendwie a beidne gläge, glaubs.
Also das mit em Billeter verschtahn ich nöd.
Er isch offebar ziemlich Malgin-Fan. Suscht isch mir nüt ufgfalle.
Ziehd mal eui Fanbrülle ab, au wänn's es absoluts Näbethema isch.
Bergeron bim Penalty tschägg ich au nöd und wämmer nach zwei Penalty mit 2-0 füehrt, därf mer's eigentlich nüme us de Hand gäh.
Tja. Wird's halt wieder schpannend. Isch nöd nur schlächt.
Ah. Da wär de schläuscht Thread gsi für de Link:
Finde grad nicht den wirklich passenden Thread, aber hier lesen es wenigstens die, die sich für den Z interessieren:
http://podcasts.srf.ch/world/audio/Fo…2015-1443.2.mp3
Segi im Focus bei Radio SRF irgendwas.
Jetzt lohnt's sich wenigschtens, de Match am Ziischtig z'luege, will's scho chli um öppis gaht ;o)
Ha ha. Verrecksch.
De Video han ich damals zäme gschnitte mit klautem Material. Voll glatt.
EMOTIONE!!!
Dänn chönd d'Lüüt a de Schtrass dis schöne Auto länger aaluege, wänn verbi fahrsch.
Das gaht doch allne glich.
Oder d'Lüüt sind halt bsunders lässig, luschtig und sympathisch.
Ja, genau. Und de Adler machteds im Hockey au nöd, will's kei Goal schüssed.
Trotzdem isch d'Veraschaltig en Witz für die unterklassige Verein. Aber wahrschinlich händ's glich Freud dra.
Schön für d'Berner.
Ha ha ;o)
Und da wundern sich die Deutschen, wenn es gutgetuchten Bürgern zu blöd wird, im eigenen Land:
Han ihn vo früehner immer als verbohrte Dütsche in Erinnerig gha, aber im Doppelpass hät er mir au immer guet gfalle. Für sis Alter hät er no en guete Witz gha irgendwie.
Bim Doppelpass hät er wohl scho us gsundheitliche Gründe ufghört vor paar Jahr.