Ich nimme no mini dopplete Panini-Bildli mit, falls öpper chli tuusche will ;o)
Beiträge von Reto
-
-
Wänn bisch dete? Ich wahrschinlich erscht so am sibni oder chli schpäter. Aber müesst ja scho no de eint oder ander Sitzplatz vörig ha dänn.
-
Ja, das isch eso.
Ich han aber bi mir müesse merke, dass sone Fiir zwar immer no geil isch, aber halt nüme s'gliche wie bi de erschte zwei oder villicht drü mal. Drum chani das guet verchrafte und het Freud, wänn mini Chind bi so öppis debi wäred, wo ihne sicher s'Läbe lang in Erinnerig bliibt.
E Meischterfiir am Oschtermäntig wär aber villicht no iidrücklicher...
-
Ha ha.
Das mit de 12 x 4 Meter isch i de offizielle Mitteilig drin und s'Wätter isch würklich rächt guet gsi, bis de Larry wieder cho isch. Nur zum säge...
-
Ach, chum ;o)
Elei wär's scho e anderi Party, aber die sind jetzt all so im Züüg, da chani's nöd dihei lah.
-
Playoff-Tourischte ;o)
Ich muess au 8 Billett ha, vo dem her gaht's no. Aber ich weiss immer no nöd, öb ich für d'Chind überhaupt müesst zahle...
-
Schwierig zum säge.
Ich nimm glaub au die ganz Bandi mit und han kei Ahnig, öb mer für Chind muess zahle oder nöd, aber han au kei Luscht zum riskiere, dass mer dänn morn doch nöd ine chömed, falls es doch volle wär.
-
Jetzt eifach mal Billett bim Abzockerverein Ticketcorner hole und dänn luegemer morn.
-
Ich gah mal am Bahnhof go luege.
-
Müesst mer fascht no usefinde, aber ich nimmes scho a.
Ussert es git kein Aalass bis zum nächschte Match, dänn wär's villicht chil vill Ufwand? Oder eifach Bande schtah lah und Brätter ufs Iis? Kei Ahnig. -
Hallo zäme
Wer isch alles i de Halle am Samschtig?
Ich weiss nöd, wie gschtueled wird (Fäschtbänk, nimm ich a), aber eigentlich chönntemer doch luege, dass die wo dete sind, chli binenand hocked.
Isch halt d'Frag, wie's mit Reserviere würd klappe, aber ich hoffe mal, es wird nöd äng werde, so dass jede en Platz zum sitze findet...
-
I welem Winkel? Was meinsch?
Vilicht lönd's aber au eifach das, wo jetzt hanged und mir müend eus mit dem dem begnüege?
Bisch nöd in Chloote am Samschtig?
-
Zitat von ZSC4E
Het öpper e ahnig wie viel dass es is hasta ine lönd fürs public viewing und wies d liiinwand ufstelled?
Ich glaube, es wird Platz für alli ha, aber ich hol mer d'Tickets glich morn irgendwie, glaub ich mal.
Han ich überhaupt en Account bi dem blöde Ticketcorner? Da choschted wohl d'Schpese meh als d'Billett.
-
Ich hätte gar nichts gegen ein bisschen Spannung im Finale, ehrlich gesagt.
-
Das wusste ich schon lange. Aber wird er heute auch nicht eingesetzt?
-
Chum jetzt. Es gaht nur no um Samschtig oder Mäntig. ;o)
-
So es 0:4 isch scho nöd geil, das wüssed mir ja nur zu guet.
-
scho fascht wieder langwiilig.
-
Jetzt werden wir schon wieder übermütig, aber ich würde schon auch lieber am Montag als im Kuhstall den Titel feiern.
-
Mir händ alli Freud gha, nur de Thomi nöd so ;o)