Ha ha. Wämmer weiss, was teilwiis für Vollpföschte so Jöbs mached wie Securitas, dänn isch das scho sehr bedänklich.
Beiträge von Reto
-
-
läck, das Fachchinesisch du ;o)
-
Da chunnt mir grad Doping in Sinn.
-
Öb das mit em "Usländer" i de NHL sone Rolle schpilt, Larry?
-
schad, schad...
-
verruckti Sach...
-
Zwei Sache sind luschtig:
De Torschütz merkt zerscht gar nöd, dass er es Goal gschosse hät.
De Moderator verzellt gross, dass de Goalie im Goal bliibe müesst, wänn de Puck hinter's Goal gaht, debi macht das so z'säge nie eine und es hät wohl au no chum je en Moderator das als Fähler gseh. Aber passiere chan's immer mal wieder, dass de Puck luschtig abprallt. OK, nöd grad so ;o) -
Ja, ich weiss. Ich han au no paar Tickets für Schwiiz - Togo zu horrände Priise an es Reisebüro verchauft ;o)
Tuet aber eigentlich nüt zur Sach, will 7 Schpiel go luege heisst ja au, dass eifach die Schpiel bisch go luege, wo Tickets übercho häsch, nimm ich mal a.
-
a) isch also au nöd eifach gsi. Du erinnerisch dich ja au no a s'Gjammer und a all Tricks und Gägs wo häsch müesse vollbringe, zum a d'Tickets cho ;o)
-
Hautpsach die Quatarese händ kei Futzuvelas. Elei die wäred Grund gnueg, nie meh e WM uf Afrika z'gäh!
-
Mir säged em amel Schildchrot, aber chunnt öppe ufs gliche use ;o)
Weiss gar nöd, wieso ich es Fragezeiche am Schluss vo mim Satz gmacht han. Bin grad am telefoniere gsi, während em Schriibe.
-
Ha ha, de Truthahn?
-
Ist halt schwierig zu verstehen, gell.
-
Das hiesse in der Konsequenz, dass du jede Szene laufen lassen musst und schauen, ob es ein Tor gibt und dann kann das Team, das das Tor kassiert hat, drei oder weiss ich, wie viele mal im Spiel, verlangen, dass geschaut wird, ob es nicht doch Offside war.
Mag dann korrekter sein, aber das bedeutet auch, dass man bei jedem Tor das fällt und man nicht 100%ig sicher sein kann, dass nicht irgendwo, irgend etwas Kleines evt. nicht ganz regelkonform war, erst mal warten muss mit dem Jubeln, bis die Videobilder angeschaut wurden.
Ich weiss, das ist etwas übertrieben, aber es könnte so eine Entwicklung nehmen.
-
super Foti...
-
Er meint wohl, dass es mit den Emotionen jeweils nicht so einfach ist. Aber bin auch der Meinung: Wer nicht lernen will, muss halt mit den Konsequenzen leben. Für etwas gibt es ja Regeln und wenn man es aus dieser Sicht betrachtet, ist es beim Amateur- oder Nachwuchssport noch viel krasser, wie sich die Schiris aufopfern.
Im Unihockey zum Beispiel kann man nur an der Meisterschaft teilnehmen, wenn man einen Schiri stellt für sein Team. Oft ist das dann das grösste Hindernis, um überhaupt Meisterschaft spielen zu können, dass man keinen Blöden findet, der den Drecksjob macht und das, obwohl man noch ein paar Franken bezahlt bekommt.
-
Genau. Mer muess minus und plus bi allne chehre, und wämmer's dänn us em neue Blickwinkel aalueged, dänn schtimmts ändlich.
Git scho Lüüt, wo's nöd tschägged...
-
scheint etwas zu kompliziert zu sein, für einige hier.
-
-
Da hani scho schlimmers gseh ;o)