mängisch du...
Beiträge von Reto
-
-
Zwei gute Spiele für Schalke und dann nix mehr. Ausser, dass ihn der Hitzfeld nach den zwei guten Spielen gleich für die Nati aufgeboten hat. Das sagt dann wieder vieles oder alles über unsere Fussball-Nati aus.
-
Sött mer de Fraui känne?
De Romano rappt no eis dri, Mann ;o)
Irgendwie hetti glaub Müeh, zum Gäld schpände, für Type, wo gnueg abkassiered. Irgendwie schief, aber es gaht natürlich nöd um d'Schpieler, das isch mer scho klar.
-
Pffff.... Wänn de Mario Corti hät chöne abhaue und jetzt es ruhigs Läbe füehrt, wird das de Hartley seelisch au verchrafte.
-
Zitat von Larry
Matchkämpfe ;o)
-
Talk easy isch doch chli es windigs Unternähme oder nöd?
-
Bitter für ihn isch wohl nume, dass de chum so vill verdient hät, wie anderi Trainer (OK, i de Schwiiz werdet's eh nöd so wahnsinnig vill verdiene) und drum sicher nanig usgsorged hät.
Aber villicht tüsch ich mich ja au ;o)
-
120.-- isch doch nöd normal ;o)
-
Ja, das hört sich etwas bedenklich an. Finde ich also auch.
Noch bedenklicher ist dann, wenn es so einen Forderungsverzicht geben sollte (die haben ja eh nichts zu erwarten, wenn die Flyers zu machen) und die Steruernzahler von Kloten (na ja, sind nur Klötis, aber trotzdem) für die offenen Steuerforderungen bluten müssen. Ein Witz!
-
Gsehni mittlerwiile au so.
Wänn's so wiiter gaht, muess mer froh si, dass mer für en Fanschturm uf de Platz nöd en Ufschtieg aberkännt überchunnt und irgendwo hät's dänn sini Gränze und mer muess wohl präventiv härter dure griife bi gwüsse Sache, dass wenigschtens irgendwänn wieder die normale Sache möglich si werdet.
Vor paar Jahr wäred mir ja no all i d'Chischte cho, für Sache wo mir gmacht händ, wo i de Zwüscheziit schträngschtens verbote sind. Und wieso? Will's es paar zwüsched dure müend übertriibe.
-
Mich würd's nicht so sehr wundern, wenn der Walti einen Batzen springen lassen würde, für die Flyers.
-
Dort darf man doch auch nicht rauchen, also besteht kaum Gefahr, dass er oft dort sitzen wird.
-
Zitat von Thomi
cool ;o)
-
Kann man die Spenden steuerlich absetzen?
-
Hör dir mal den Doppelpunkt an vom Sonntag. Der Bickel ist schon lange Fringer-Fan!
-
Ha ha. Ich fänd das de Hammer ;o)
-
Tubeli-Hertha!
-
Ich fänd's an sich no witzig, aber wänn's würklich sött witzig si, hett's doch ehner so es Schulterechlope müesse si, dass de Ueli meint, d'Shakira seg's gsi oder so i dem Schtil. Er hat irgendwie scho nöd so ganz luschtig.
Scheissegal.
Han grad wele säge, i anderne Ländern würd mer villicht nöd so es Drama drum mache (oder macht eh nur de Blick eis?) und dänn hani i de gliche Sekunde dänkt, dass es i anderne Länder villicht no vill meh Ufsehe würd errege. Kei Ahnig. De Ueli isch ja nöd d'Queen oder so , aber dete fändis dänn definitiv luschtig ;o)
-
Und no zum andere schpannende Thema:
http://www.bild.de/sport/fussball…26780.bild.html
Us minere Sicht en Witz, was da diskutiert wird.
-
Zerscht isch no de Gomez bim Penaltypunkt gschtande.
Für mich au unverschtändlich, dass der de Robben schüsse lahft, au wänn er vor em Penalty gäge Dortmund glaub all i de Bundesliga versänkt hät.Dänn au blöd vom Heynckes, dass er de Müller usgwächslet hät - oder halt eifach Päch gsi.
Bayern het de Sieg eigentlich verdient gha, würdi säge, aber ebe...
Vizekusen hät en würdige Nachfolger gfunde.