Und dann haut er's einfach?
Beiträge von Reto
-
-
herzig.
-
Dass der Höhener überhaupt noch Hockey spielt, verwundert mich immer wieder, wenn ich ihn wieder irgend in einer Mannschaftsaufstellung sehe.
Schlecht geht's dem sicher nicht, für die begrenzten Fähigkeiten, die der hockeytechnisch hat.
-
die bauen sich jetzt eine neue NHL auf, ohne all die Geldsäcke, die viel zu viel Kohle verlangen und holen sich unsere guten Schweizer und die teuren Spieler sind ja jetzt alle bei uns.
-
Zitat von larlf
isch interessant, vor allem staht i de überschrift au was vo hockey stadie:
http://www.blick.ch/news/politik/b…-id2051291.htmlmini meinig:
wänn das cho wür, dänn brüchts glaub mal e schwiizwiiti aktion... (ach ja: ich trinke so guet wie keis bier pro spiel & chum au nöd scho bsoffe, aber ich finds trotzdem en absolute schwachsinn!!!)Eigentlich ganz eifach.
Mer muess eifach nachher no glich blöd tue wie vorher, dänn merked's au, dass es nöd am Alk liit. -
Zitat von Mitsch 2006
wenn...wenn...wenn...
das habe ich schon im letzten lockout gehört,
vor lauter zukunft die gegenwart verpassen nenne ich dasDie letscht Lockout-Saison isch für de Z us minere Sicht schpielerisch e super-Saison gsi. OK, de Robitaille isch zu dere Ziit eigentlich glichwertig gsi, wie en NHL-Star.
Immerhin simmer im Final gsi und dete hät en Usländer s'entscheidende Goal gmacht, wo scho ewig i de Schwiiz gschpillt hät, au wänn Nash, Thornton, Hagman natürlich de Unterschied usgmacht händ.
Trotzdem isch es au dete kei falschi Entscheidig gsi.
-
Ja, findi also au.
-
Söll ich jetzt mal mis Mail use sueche, wo ich vor drü Jahr gschriebe han und ihne de Tipp gäh han.
Na ja. Dass es grad 12-Minute-Zämefassige müend werde, han ich nöd gseit, aber wämmer zum Biischpiel Schportschau (Bundesliga) lueged, dänn isch es dete scho immer so, dass de Kommentar nöd am Aafang scho Sache seit wie "Die ZSC Lions waren heute zwar der Favorit, aber...".
Mal luege, öb's so besser wird, wie's es jetzt vor händ. De Kommentar chönnt mer aber immer so aapasse, öb's jetzt 12 Minute gaht oder zwei.
-
Eispiraten Crimmitschau...
-
Obwohl de EVZ zwei Stars gholt händ (wo eine devo scho bim jämmerliche Playoff-Out gäg de Z letscht Jahr mit debi gsi isch).
-
Ich sehe das (logischerweise und wie eigentlich meistens) genau gleich wie Lolo.
Es bestätigt zwar, dass wir in der Schweiz nicht so grossen Wert auf grosse Stars legen, bzw. Stars bei uns anders behandelt werden, als in den meisten anderen Teilen der Welt, aber genau das passt mir ganz gut und wie schon mal geschrieben, bin ich Fan der Mannschaft und nicht einzelner Spieler und deshalb finde ich die "Strategie", die der Z jetzt fährt, sehr sympathisch.
Vielleicht ist sie auch finanziellen Zwängen geschuldet, was mich dann natürlich etwas enttäuschen würde, weil es anders rüberkommt, aber auch dann wäre es wenigstens nachhaltiger, als was die anderen Vereine gerade abziehen. Für mich ist genau das, was der Roost auch sagt, nicht nachvollziehbar.
Und wenn die Klötis nun auf einmal Geld haben für einen teuren NHL-Temporärspieler, dann kann ich die ganz und gar nicht mehr ernst nehmen, lache mir aber ein bisschen ins Fäustchen wegen all den Deppen, die ihr Sackgeld gespendet haben, um den Scheissverein am Leben zu erhalten.
Da kommt mir grad noch der Fetscherin in den Sinn. Der hätte sicher Freude, wenn ein NHL-Spieler seine Kohle kassieren würde ;o)
-
-
Also ich persönlich fänd's super, uf dere Siite vo de Schtadt.
-
-
Krassi Zahle, für Schwiizer Hockeyclubs, wo's eigentlich all nöd vörig händ, ussert wänn irgend en Mäzen grad de Plausch hät, das z'finanziere.
-
Mann, isch das scho lang her...
-
-
Richtig chindschs Chräftemässe, so vo usse betrachtet.
-
Ja, das weissi. Aber wie du ja gsehsch, git's no vill, wo die klassisch benützed, was würklich tragisch isch und chli devo züügt, dass mer würklich alt wird, wämmer sone Veränderig nüme mag mitmache ;o)
-
Alti Bandite-Taktik. Wänn öppis bosgisch, dänn immer elei.
Das hetted au d'Fraumünschter-Poschträuber sölle überlege ;o)