De Beni isch eifach langsam alt worde. Nur e Feschtschtellig gsi...
Beiträge von Reto
-
-
Suscht verwächsled er ja meischtens eifach die Schwarze bi de Schwiizer, aber hüt isch jede chli de Ibrahimovic gsi.
-
Es wäre eben keine Lösung, da man sich bei Penalty trotz 100 Wiederholungen oft nicht einig wird.
-
Eigentlich ist es schon klar.
Und somit wären nach meiner Auslegung beide Szenen bei Dänemark keine Penalties gewesen. Der zweite vielleicht ;o)
-
Ha ha, Tippschpiel.
Bi eus im Gschäft sind die drü, wo meined, sie seged die gröschte Fuessball-Experte momentan rächt abgschlage ;o) -
Ja klar, isch es so, wie du seisch. Aber schriibt mer das imene Nachruef? Egal...
De hät ja wohl keis Wort chöne mit de Schwiizer rede, wie will dänn da eine sin Kolleg werde. Hauptsach, er hät de Penalty versänkt ;o) -
Wänn und wo isch dänn de Del Curto im Schtudio gsi?
Ich luege ja eigentlich all Mätch uf em Schwiizer, aber das Chinder-Gschwätz i de Pausene isch amel scho rächt härt zum aalose.
Der Glatze-Schiri gaht amel grad no, wobi mer au da amel no die eint oder ander Frag hät, nach sine Erklärige... -
OK, hani gar nöd gwüsst.
Na ja. Ich han eigentlich regelmässig s'Gfühl, dass en Iiwurf fascht en Nachteil isch, je nachdem, wo er gmacht werde muess.
Es brücht wohl e Ziitlimite vo paar Sekunde, dass es flüssig wiiter lauft... -
Der Nachruf sag nur aus, dass es dem Meier nur ums Thema Geld geht, und dass er den Krutov gar nicht wirklich gekannt hat. Das ist an sich kein Problem, aber schreibe ich einen Nachruf, der persönlich sein soll, über jemanden, den ich nur so oberflächlich gekannt habe?
-
Cool, Larry.
Und zum Händs. Ich find's nöd so wahnsinnig prickelnd, wänn Schpiel dur Penalties entschiede werdet.
Meh Penalties fänd ich Blödsinn.Defür bini scho sit Jahre defür, dass mer kei Iiwurf meh macht, sondern vo de Siitelinie mit em Fuess chan en Freischtoss mache. Eigentlich doch unsinnig, dass mer mit de Hand iirüert...
-
Ja, das wird's wahrschinlich würklich nie gäh. Würd ja au de Schpielfluss näh und zudem würd vill Diskussionsstoff verlore gah. Es isch aber nöd nur bim Hands so, dass es Situatione git, wo mer X mal chan aaluege und sich au all "Experte" dänn nöd einig sind. Mal usgnoh vo Fäll, wo's drum gaht, öb de Bölle hinter oder vor de Linie gsi isch. Dete würd's aber de Chip im Ball tue...
-
Ziitlupe bringt doch rein gar nüt. Mer isch sich ja immer no nöd einige und de Sutter, de Dödel, hät a de EM 2008 no OK gfunde, dass es im Eröffnigsschpiel kein Penalty für d'Schwiiz gäh hät, wo de Ujfalushi im Schtrafruum mit sinere Hand wiit über em Chopf de Bölle troffe hät (natürlichi Bewegig bim ufgumpe) und hüt meint er, es seg Händs, wänn am Dän de Bölle a d'Hand schpringt.
Und euse glatzchöpfig Schiri-Chef bim SF isch sich au nöd ganz schlüssig und hät die zwei Situatione vo de Däne us minere Sicht au nöd logisch und vor allem nöd einheitlich kommentiert.
Was würd dänn da sone "Challenge" nütze, fräg ich mich. Es muess eifach mal im Regelwerk andersch klärt werde. Ich weiss gar nöd, öb das Wort "absichtlich" würklich so im Reglemänt schtaht und öb's nöd ehner "unnatürlichi Handbewegig" müesst si oder isch. Dänn wär's us minere Sicht bi beidne Situatione kei Händs gsi. Wär's aber so, dass es Händs isch, wämmer d'Möglichkeit gha het, d'Hand weg z'zieh, und das nöd macht, dänn wär mindeschtens de erscht vo de hüttige Fäll en Penalty.
-
ah, jetzt ja...
-
-
OMG mein Gott ;o)
-
ich fräge mich amel nach de Logik vom Mushu sinere Lischte ;o)
-
Ich bin uf d'Pole gschpannt.
Wer weiss, öb die evt. öppis chönd riisse.
Und sowieso muess mer vo somene Turnier doch eh jede Match luege...
EMs und WMs sind doch so Erinnerige im Läbe vomene Fuessballfan, wo eifach hange bliibed. Sit 1982 (woni 7ni gsi bin) chunnt bi mir zu jedem Turnier irgend e Erinnerig uf, wo uf ihri Art schpeziell isch.
-
-
Und trotzdem tuet mer das mit em Dad vom Gringo am meischte leid, will er dete würklich en persönliche Bezug hät.
-
Mit dem isch jetzt glaub au nöd z'rächne gsi.
Kein schlächte Typ gsi, würdi meine. Hät sich für vill Sache iigsetzt, wo nöd nur ihm gnützt händ...