Ha ha. Danke für de Tipp demfall.
Beiträge von Reto
-
-
nöd ganz dicht ;o)
-
-
Schpannend isch es also au mit em grosse Iisfäld gsi, im Final ;o)
-
Cheers!
-
Wie i de gueti alte Ziite, wo der no de Papi vo de Mätch hät müesse verzelle, will nanig sälber häsch chöne gah ;o)
-
-
Immer der gleiche Gugus mit diesen Lizenzen.
-
Zitat von Supreme
Ticketgebühr 1.-
Print@home 1.-
und so schnell wird es ticket 20% tüürer.
Geil isch ja gsi, dass d'Finaltickets vo Bern i de Halle 50.-- koschted händ und bim Ticketcorner isch uf em gliche Ticket scho 57.irgendöppis druf druckt gsi und dänn händ's no e Gebühr pro Uftrag verlangt, die Abzocker.
-
Ha ha. Luege grad "talk täglich".
De Bühler isch doch no voll bsoffe. Händ's kein andere chöne schicke ;o)
-
Glaubst du, das Pokal-Foto ist schon im Eintrittspreis inbegriffen? ;o)
Es geht wohl hauptsächlich darum, die Hallenmiete rauszubekommen und von daher hätte ich eine Feier "draussen" auch nicht schlecht gefunden.
Andererseits bin ich so oder so etwas skeptisch, was diese Feier allgemein betrifft. Kann mir momentan wirklich nicht vorstellen, ob da viele Leute oder wenige kommen werden und ob da so etwas wie Stimmung aufkommen wird oder eben doch nicht. Ich hoffe natürlich auf eine coole Party!
-
Hoffemer, dass es chli volle wird...
-
Ha ha.
Isch die Fiir jetzt am 28. April?
Um weli Ziit?De Jonas und d'Nina sind genau dänn annere Geburi-Party und sie würdet sich eigentlich au über e ZSC-Meischterfiir freue. Seich das. Mal luege, wänn's genau isch...
-
Die vergangene Saison hat aber gezeigt, dass es nicht viel Sinn macht, während der Saison sich so zu verausgaben, dass man in den Playoffs nicht mehr voll auf der Höhe ist.
-
gemütliches Beisammensein ;o)
-
De Seich wird au keine chaufe.
-
Es git aber au Lüüt, die gönd "gern", will de Militärersatz eifach z'tüür wird, wämmer vill verdient.
Was zahlt ächt de Federer für d'EO? -
De Vermin hani no guet gfunde... Isch mer jedefalls ab und zue is Aug gschtoche, au wänn's em, wie am Cunti no chli bim Abschluss fählt.
-
Printscreen isch scho gmacht ;o)
-
Und nach der RS war er sportlich so mies drauf, wie kaum je zuvor.