Unnötig - usser für Live-Schport und das isch definitiv z'tüür. Grundgebühr 30.-- für ein Fernseh gaht doch gar nöd.
Wie söll mer sich das schpäter mal leischte, wänn jede Goof en TV im Zimmer will? ;o)
Beiträge von Reto
-
-
-
Ja, tatsächlich. Ich dänke aber, die mached das vor allem, dass all das blöde Swisscom-TV chaufed.
Ah Sch... Muess s'Pack no abhole woni a de Züspa bschtellt han. Schickes dänn grad wieder zrugg, aber hät immerhin 100.-- Guetschii gäh, wämmer Swisscom TV mal probiert.
-
chunnt scho guet...
-
also so vill ich weiss, git's weder Schwiizer Hockey no Fuessball via Teleclub uf Satellit.
-
Zug unterschätzt, Vorbereitig, Schtress wäge villne Schpiel. Weisch...
-
Ha ha, ja.
Und "Blick deckt auf". Sie händ alles gäh.
-
Das gsehni dänk au so mit em Victoria Cup und wichtig hin oder her - es isch e geili Schtimmig gsi i de Halle und mir händ all so tah, wie wänn's um grausam vill würd gah und drum isch de Abig grausam geil gsi.
-
Ha ha. Und mir händ Riese-Party gha bim 2:1 gäge Chicago...
-
Zitat von Gysino
banke kv isch sicher e sehr gueti lehr, nur nüt falsches iirede lah.
Säg ich ja au gar nöd.
Ich hett's eifach nöd brucht, ganz ehrlich gseit - und wie ander da au scho schriibe, händ wohl die wenigschtens d'Wahl, öb's jetzt e Banklehr bi de UBS oder de CS sölled mache, sondern sind froh, wänn's überhaupt bi einere vo beidne zum Vorschtelligsgschpräch oder Eignigstescht iiglade werdet. -
ah Scheibe. Im andere Bricht, wo ich gläse han, sind vill weniger Details gschtande. Tönt nöd guet...
-
Ah, hier noch der Jaks-Thread.
Ja, da schliesse ich mich doch an und hoffe, dass es falscher Alarm ist oder er mit der Kohle von Sawiris abgehauen ist, die dieser für Ambri einsetzen wollte.
-
ehner schräg? Wo schteckt ächt de?
-
Wänn muesch froh si, dass es Lehrschtell überchunnsch, wird's bi de Bank ehner kritisch, würdi meine.
Für mich het Bank jetzt nöd erschti und au nöd zweiti Prio bi de Suechi, wänni ehrlich bin. E bodeschtändigi KMU fänd ich also sympathischer, als s'KV bi de Bank z'mache.
-
Es paar Schtund vorher hani no gseit, dass ich das bim Canepa luschtig finde, wie er sini Südkürvler in Schutz nimmt...
Mit dem isch jetzt wohl au bi ihm fertig.Wobi mer au muess säge, dass das, was geschter abgloffe isch, im aagränzende Usland scho fascht normal isch bi Derbies.
-
Und? Bisch am Derby gsi, Lolo?
-
Ernscht näh chan en mit sinere Pfiife und sinere alte wo kei Sekunde ohni Zigi i de Schnurre gsehsch, scho lang nüme. Au wänn ich ihn in Interviews mängisch no luschtig finde, wänn er d'Fans in Schutz näh muess, wänn mal wieder über Sicherheit im Schtadion diskutiert wird usw.
-
Zitat von Lionking_ch
Also wenn sich nun herausstellt, dass der Tambellini tatsächlich ein Hockeyschweizer wird, dann sollen Zahner und Salis gleich sofort beide den Hut ziehen. Wäre ja sowas von doof, dass die erst jetzt darauf gekommen sind. Es hat nun ja jeder im Vorfeld gewusst, dass sein Vater schon beim Z gespielt hat und es stand auch überall, dass der Sohn hier das Schlittschuhlaufen gelernt hat.....
Als ich finde eher, es wäre ziemlich genial vom Z, wenn sie das jetzt merken würden.
Sei es auch nur darum, weil es seinen Marktwert massiv erhöht und man ihn vielleicht für gutes Geld nach Lugano abschieben kann ;o) -
Jetzt hani zwei Minute uf öppis Luschtig gwartet, debi händ's nur es paar Chindschopf luschtig gfunde, wie de Diaz änglisch redet und sälber wird's bi de meischte nöd vill besser töne, wänn sie sich mal würdet sälber müese zuelose.
Oder ich bin schwer vo Begriff und han de Witz eifach nöd entdeckt.
-