d'Schtadt meint nöd, si seg so cool - nur d'Bewohner...
Beiträge von Reto
-
-
De Iisbär?
-
es geht um die Grössten und nicht um die Besten ;o)
-
Ich wollte nur nicht "besseren" schreiben, weil der Guatelli doch wirklich schlecht ist.
Wenn der Johnny so viel besser ist, müsste das Fall umso eher klar sein und somit sind die Entscheidungsträger noch grössere Clowns.
-
Als Goalie vielleicht. Aber das Tamtam hier, zeugt schon von vielen anderen Clowns, wenn sie es nicht schaffen, sich für den weniger schlechten Goalie zu entscheiden, weil irgend jemand das Gesicht nicht verlieren will.
-
Ha ha, tatsächlich? Huere Schrott demfall, die Cablecom-Chischtene.
-
Ha ha, Chindergarte:
-
Ich känne das Züügs au nöd, aber min Sat-Receiver mit de HD hät au 500.-- koschted, de leischtet aber sin Dienscht locker und isch relativ modern. OK, i drü Jahr au nüme, aber vill meh wie HD-Empfang und e Harddisc wirdi au nöd bruche.
Wänn aber eh es Abo vo Cablecom oder Swisscom häsch, macht's villicht scho nöd vill Sinn, no so es Teil z'chaufe.
-
Wänn 20.-- im Monet schparsch für de gmietet Recorder isch das doch ganz OK.
-
Sehe jetzt auch nicht so recht, was Internet-TV bringt.
Oder einfach surfen am Fernseher?
-
Das stimmt natürlich, aber die Menge ist halt schon auch massgebend und bezeichnend für die GC-Fankultur.
-
es wird glaub langsam Ziit für en neue Thread. 99 Siite...
-
Ach komm. Das ist doch lächerlich, sich so einen Schmarrn zu wünschen, geschweige denn davon zu träumen.
Kohle, Kohle, Kohle...
-
Zitat von Larry
Du bisch immer vor mir gsi, au wo ich s'letscht mal glueget han.
Aber in letschter Zyt fallt mir uf dass Du nüme so viel schribsch.
Vier Chind gänd halt z'tue! :razz:
S'Ghemimnis isch, dass ich im Gschäft zscfans.ch nüme obe im Browser zum aaklicke dine han und i de Favorite au nöd gschpeicheret han.
Aber bin au chli verschrocke, dass mi überholt häsch. Was heisst das verschrocke - fruschtriert...
-
-
Je meh mer schriibt, desto meh Seich isch wohl debi ;o)
Ich han nöd ohni Grund d'Aazahl Postings da im Forum useblände lah.
-
Wäre ich jetzt nicht zu faul dazu, würde ich mal nachsuchen gehen, was es für Kommentare gab, als ich oder zum Beispiel Mushu die Entscheidung damals kommentiert hatten, Salis als Sportchef zu holen ;o)
Aber Hauptsache der Iten war so eine Flasche, was wir ja alle gut beurteilen konnte, weil uns sein Gesicht einfach nicht so gepasst hatte.
-
Zitat von ZüriBueb
Und wenn man sich das so überlegt und folgerichtig auch zukünftig nichts erwarten kann, ist es kein Wunder, dass der Verein viel Unterstützung verliert. (Dabei darf man auch Sponsoren nicht vergessen)Bei den Sponsoren ist es ja ein bisschen wie bei den Fans. Es gab tonnenweise Schönwetter-Sponsoren in den letzten Jahren.
Wichtig sind dann die, die den Verein in weniger guten Zeiten unterstützen und hoffentlich dann dafür schon im Boot sind, wenn wieder mal ein Hoch kommt.
-
-