- Offizieller Beitrag
Dä FCZ-Fred
-
-
Zitat von Larry
Gsehn ich leider au so - einmalige Chance verpasst, 20 Kisten verspielt!
Wenn man auch zugeben muss, dass am Anfang der Saison nur Canepa an den Titel geglaubt hat!
glaube canpepa ist eine mischung zwischen manager und träumer, solange er meist in der richtigen situation die richtige art spielt, bringt es uns weit. traue ihm das zu, aber fehlerlos ist niemand.
-
- Offizieller Beitrag
Was mich echli nervet: Hüt im Tagi de Fischer scho wieder: Ziel isch Meischter & Cupfinal....sorry hebed doch mal d'Schnurre und zeiged dänn öppis uf em Feld und nöd umgekehrt!
Werum immer sich unnötig under Druck setzte?
-
-
- Offizieller Beitrag
Zitat von LarryWas mich echli nervet: Hüt im Tagi de Fischer scho wieder: Ziel isch Meischter & Cupfinal....sorry hebed doch mal d'Schnurre und zeiged dänn öppis uf em Feld und nöd umgekehrt!
Ich finde das guet.
Klari Ziil;
Klari Kommunikation;
Ändi Saison klar beurteilbar.Nix me "WischiWaschi".
Es Bekänntnis zum Erfolg. Und wer vo dem dä Gagi i de Hose hät, isch bi dem Verein am falsche Platz.
Doch; find i guet!
-
Zitat von Larry
Was mich echli nervet: Hüt im Tagi de Fischer scho wieder: Ziel isch Meischter & Cupfinal....sorry hebed doch mal d'Schnurre und zeiged dänn öppis uf em Feld und nöd umgekehrt!
Sie händs die Saison ja ufem Fäld zeiget und allne wo Afangs Saison scho gjammeret und de Fischer vertüflet händ d'Schnurre gstopft... Dases am Schluss nöd glanget hät, isch einzig und elei ade Diräktbegägnige gäge Basel gläge
Ich finds richtig, das mer so ufttritt und nöd wider irgend es Ziel usegit, wo eigentlich niemer zfride wäri demit. In Basel staht mer jewils ganz selbstverständlich (und meischtens arrogant) ane und seit, mir wänd Meister wärde, ich finds guet wänn das de FCZ au macht.
-
- Offizieller Beitrag
Und wenn wünschen wir uns?
Mögliche Gegner des FC Zürich:
Panathinaikos Athen (2. der Meisterschaft in Griechenland), Twente Enschede (Ho/2.), Dynamo Kiew (Ukr/2.), Benfica Lissabon (Por/2.), Standard Lüttich (Be/2.). – Auslosung am 15. Juli (12.00 in Nyon), Spiele am 26./27. Juli und 2./3. August. -
Zitat von Mushu
Panathinaikos Athen (2. der Meisterschaft in Griechenland), Twente Enschede (Ho/2.), Dynamo Kiew (Ukr/2.), Benfica Lissabon (Por/2.), Standard Lüttich (Be/2.). – Auslosung am 15. Juli (12.00 in Nyon), Spiele am 26./27. Juli und 2./3. August.Lüttich
-
-
- Offizieller Beitrag
-
Zitat von Mushu
Panathinaikos Athen (2. der Meisterschaft in Griechenland), Twente Enschede (Ho/2.), Dynamo Kiew (Ukr/2.), Benfica Lissabon (Por/2.), Standard Lüttich (Be/2.). – Auslosung am 15. Juli (12.00 in Nyon), Spiele am 26./27. Juli und 2./3. August.Alles starchi Gegner...
-
- Offizieller Beitrag
kei Chance und sie werdet sie au nöd nütze...
-
- Offizieller Beitrag
Häsch das bi Thun damals au gseit?
-
- Offizieller Beitrag
-
-
- Offizieller Beitrag
1. isch d'Chance chlii, dass mer die zueglost überchunnt.
2. isch es armselig, scho druf hoffe z'müesse, dass mer de nominell schwächschti Gägner zueglost überchunnt
3. chunnt nach de erschte Qualirundi für de FCZ es ganz anders Kaliber als Lüttich - ja au es anders Kaliber als die meischte andere Gägner us de Rundi 1.Suscht no Frage? ;o)
-
- Offizieller Beitrag
1.) Ja
2.) Nei! D'Schwiiz isch e Trümmerliga, drum isch es nöd armselig!
3.) JaFazit: Aber falls mer Lüttich oder Pana überchömed bestaht e gwüssi Chance uf die nächst Rundi.
-
- Offizieller Beitrag
Das isch ja au scho mal öppis.
-
- Offizieller Beitrag
Als Schwiizer Club muesch mit wenig zfriede si.
I d'CL chunsch, wenn überhaupt, nur als Meischter.
De Rescht isch Fuessballwunder.
-
- Offizieller Beitrag
Logo. Und wäri en FCZ-Fän, würdi natürlich au hoffe. So gsehni's neutral und dänke, es wird schwer bis unmöglich.
Und wänn s'Wunder passiert, git's wieder es paar fruschtrierendi Schpiel, wo mer sich seit, dass eigentlich meh dine gläge wär, aber ebe.
Und s'Beschte wird si, dass es im dritte Heimschpiel eh um nüt meh gah wird und's all aaschisst, dass so tüüri Billett kauft händ, ussert d'Italos, Schpanier oder Portugiese, wo sich freued, dass mal ihres Team im Letzi gsehnd. -
Jetzt mitmachen!
Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!