ha ha, würklich en Witz!
Beiträge von Reto
-
-
ZSC Lions trennen sich von Colin Muller und Bob Leslie –
Bengt-Ake Gustafsson neuer ZSC Lions HeadcoachDie ZSC Lions haben beschlossen, sich per sofort von Headcoach Colin Muller und dem Assistant Coach Bob Leslie zu trennen.
Nach 16 Runden belegen die ZSC Lions mit 20 Punkten den 7. Platz. Dies liegt unter den Erwartungen und auf Grund der sportlichen Entwicklung der Mannschaft sah man sich gezwungen, einen Trainerwechsel zu vollziehen.
Die ZSC Lions danken Colin Muller und Bob Leslie für Ihre geleistete Arbeit bei den ZSC Lions.
Bengt-Ake Gustafsson wird neuer Headcoach der ZSC Lions
Der 52-jährige Schwede war als Trainer unter anderem Assistent von Ralph Krueger bei der Schweizer Nationalmannschaft (1997 – 2002), Headcoach bei VEU Feldkirch (1998/1999), SCL Tigers (1999-2001), Färjestads BK (2001 – 2005) und zuletzt bei der Schwedischen Nationalmannschaft (2005 – 2010).
Seine Erfolge waren unter anderem schwedischer Meister 2002 mit Färjestads BK, Olympiasieger und Weltmeister 2006 mit Schweden.
Der Schwede unterschrieb bei den Lions einen Vertrag bis Ende Saison 2010/2011.
Bestätigung jetzt dänn grad uf de Homepage.
-
oh oh. Medienmitteilung im Postfach...
-
Immerhin wird ja i de Playouts ab de zweite Rundi de eint oder ander bruchbar Usländer vo anderne Verein frei zum uslehne.
-
ebe nöd typischi...
-
Bitter. Gaht em jetzt demfall genau glich wie am Babbel.
-
Bin au de Meinig vom Thomi, allerdings gsehn ich au nöd i, dass mer de Frei geschter hät müesse uspfiffe.
Das isch halt s'Problem, dass nöd prinzipiell Nati-Supporter a de Mätch sind, sondern Club-Fans und die das nöd chönd abschtelle für die Schpiel.
De Frei het sich das aber chöne vorschtelle, wo er zu Basel gwächsled hät, dass de eint oder ander Fuessball-Fan i de Schwiiz ihn dänn müne so neutral gseht, wie wo er bi Dortmund gschpillt hät.
Mit dem muesch chöne läbe und umgah und mer muess au gseh, dass ja nöd all Fans pfiffe händ, sondern eifach en Teil. Chli mimöslig isch das Ganze halt scho.
-
Bla bla... Und wänn loyal bisch chunnsch einisch de Schueh in Arsch über. Isch im Schport usser bi paar sehr sältene "Club-Original" au nöd andersch.
-
ussert vom Mark Streit ;o)
-
Zitat von larlf
ob das am Hitzfeld lieht?
s'schwiizer Nati Problem gsehn ich halt vorallem da drin, dass:
- die vo de super league meischt international müeh händ zum mithebe
- die wo im usland spieled, meischt zwenig regelmässigi iesätz händund, dass mir au 1-2 usfäll scho nüme chönd 1:1 ersetze, wie halt grösseri Fuessballnatione!
...aber das söll alles kei Usred sie für hüt Abig!!!
Und euse Gägner vo hüt?
-
-
-
-
verrecksch...
-
Ha ha. Und wie gseit - er hät e Schtund nach de Todesnachricht uf de normale Fansiite öppe 600 Fans gha.
-
Ja, han au s'eint oder andere Lied vo dene i de Ändlosschleife gha, wo's voll in gsi sind.
Aber chan mit dem Züügs ebe au nüt aafange. Kondoliere im Internet und so Schwachsinn. Vor allem nervt's mich, dass jede wo schtirbt dänn de Allerbescht gsi isch, au wänn de natürlich en guete Sänger gsi isch - kei Frag.
-
-
so lauft's hüt.
Bis jetzt hät de Schtiif öppe 600 Lüüt gha, wo ihn guet gfunde händ und jetzt hät irgend en Dödel e Gruppe ufgmacht und scho sind 2'400 Lüüt biiträtte wo en jetzt au guet findet.
-
Schnäll, schnäll! E Facebook-Gruppe ufmache!
-