Und was isch mit dem Goalie-Gott Aebischer?
Beiträge von Reto
-
-
-
Ja, chunnt würklich sympathisch übere. Coole Typ.
-
Habe jetzt nur die Zusammenfassung gesehen...
Schön und gut, das 6:2 aber habe auch die anderen Blöcke mitgespielt?
-
mer chan die Ziite ja verschtelle...
-
also nur d'Schtrafeaazeig isch grad chli sinnlos, nöd?
-
Muessi us min Töffli usschtiige?
Ha ha, ich han aber gschmunzled.
-
den Helm hat er teilweise aber tatsächlich gleich lustig auf dem Kopf.
-
-
ich verschtah scho, dass die andere das so mached. Das heisst aber nöd, dass ich verschtah, wänn erwachseni Manne s'wichtig findet, was für e Nummere sie uf em Rugge händ - wänn's nöd grad s'2 isch.
-
Mami, de hät mini Nummere!
-
kännsch en nöd, aber als Dietiker kännt mer eues Firmelogo ;o)
-
Ha ha, glatte Vogel.
http://www.blick.ch/sport/fussball…-offside-159130
Het wohl eh nöd soone gueti Goalchance gäh, aber glich luschtig.
-
Ja, das gsehni au so. Und ich gseh bi eus im Büro, wie schnäll vo "gröhlende und randalierende Fans" verzellt wird und gsehne au, wie mer als Fuessball-Fan zum Biischpiel a Länderschpiel (wo ja würklich wenig oder ehner gar nüt "lauft") vo Polizischte, wo dete sind zum eus "beschütze", sofort z'rächt gwiese wird, wämmer nöd innere schöne Zweierkolone über de Fuessgängerschtreife lauft.
Mer isch hüt i de Öffentlichkeit würklich lieber en Raser, als en Fuessball- oder Iishockey-Fan.
-
Zitat von virus
die langi nachschpiilziit, dä freischtoss und das gewüehle vor em goal sind rächt verdächtig.

han irgendwie sgfühl gha, dass dä verteidiger sin arm au zimli höch gha hät und dä bölle churz bevor er am lausanner an arm isch au no berüehrt hät. aber ich müesst die szene nomal gseh.
Das chan mich grausam nerve, dass zwei Experte dete sitzed und erschtens nöd rächt zuegäh chönd, dass es Händs gsi isch, aber zweitens au nöd gsehnd, dass de Verteidiger au mit de Hand an Ball gaht - evt, sogar Bruchteil vonnere Sekunde vorher und dänn wär's en Penalty gsi. Evt. isch das sogar die richtig Entscheidig vom Schiri gsi, das wiiter laufe z'lah.
Aber ja - vier Minute Nachschpielziit und dänn schüsst mer bi 95:10 umenand s 3:3, da hetti au Freud gha als Prag-Fan.
-
ha ha. Jetzt chunnt mer grad in Sinn, wo du schaffsch ;o)
-
Weisch Roli. Wämmer Videos hät und genau die dra nimmt, wo würklich öppis gmacht händ, mag das OK si. Vo dene pöbelnde Chloote-Fans erwart ich aber nöd meh als paar dummi Schprüch und chli es Gegröhle, wänni ehrlich bin.
Da hetti meh Reschpäkt vo de zwei 15-jährige, wo im Zug Musig losed und sich all drüber nerved aber lieber nüt seit.
-
War auch mein erster Gedanke, dass man dann halt mal den Rückzieher überlegen müsste, aber wer weiss. Aber vielleicht hatten sie Angst, eine Busse zu kassieren, wenn sie durch die 1. Klasse in einen anderen Waggon laufen (wird dann teuer mit der ganzen Familie).
-
Ach Gott, die arm Familie mit de Chloote-Fäns.
Ich dänke mal, es übertriibed's all es bitzeli i dem Bricht.
-
evt. will man den zahlenden Zuschauern auch einfach mal einen Monat lang etwas Spezielles bieten. Sehen wir es mal so und vielleicht bringt der Typ ja etwas Schwung in die Bude.