Ist doch gar keine Frage!
Habe in der Zusammenfassung nur rote Stühle gesehen, wo immer die Kamera hingezeigt hat. Die Fanstimmen kamen mir fast vor wie vom Tontechniker eingespielt.
Ist doch gar keine Frage!
Habe in der Zusammenfassung nur rote Stühle gesehen, wo immer die Kamera hingezeigt hat. Die Fanstimmen kamen mir fast vor wie vom Tontechniker eingespielt.
de Match isch doch besser gsi als jede WM-Match.
So isch es.
Am coolschte isch natürlich, wänn gäge öpper chasch schpile, wo kännsch und dänn halt no einigermasse glich guet isch.
Mich nervt eifach immer, dass ich 3 x meh Päss schpile als mini Gägner (öb ich jetzt gwünne oder nöd) und die mit ihrne Manzgöggel eifach dur's Züügs fräsed und nöd würklich Hockey (also Mannschaftsschport) schpiled.
liechts Schpiel hät mer gäge niemer, aber ich han (wo ich no han därfe ;o) immer gäge mänschlichi Gägner gschpillt. Hät mer vill meh Schpass gmacht, au wämmer sich über de eint oder ander au rächt hät chöne ufrege vo de Schpielwiis her.
Momentan willi gar nöd so lang wach bliibe zum game. Isch scho schad um d'Ziit, bzw. um de Schlaf, wämmer suscht scho z'wenig hät. Die Phase chunnt dänn aber scho wieder. Evt. dänn halt scho mit NHL 11.
2014 wird doch en Seich vo de Aaschpielziite her.
Sache wo sicher au no lang in Erinnerig bliibed vo dere WM:
Am Lampard sis Goal gäge Dütschland
Die höche Sieg vo Diitschland allgemein
Ghana - Uruguay
suscht bliibt aber würklich nöd vill und nur, will mer Schpanie gschlage händ, grad 6 Plätz ufe, das isch kein schlächte Lohn, würdi säge.
Demfall git's wieder e Gurkegruppe für d'WM-Quali und mir chönd hoffe, in Brasilie wieder drü Schpiel vo de Schwiizer z'erläbe. Villicht au vier...
s'Bild isch aber au ganz geil!
Zitat von HübeWie Du schön sagst, grösstes Problem, neben den Luxusproblemen, ist die Zeit, aber das muss ich Dir mit 3en ja nicht erklären
Meine gamet übrigens manchmal mit, fast schlimmer, als wenn die Konsole weg istUnd noch fast schlimmer, manchmal ist der TV wegen der WII blockiert, bäh...
GREETZ
Hübe
Drü? Sit knapp vier Mönet isch die Zahl also nüme aktuell...
Wie alt isch jetzt dine, dass er scho mitgamed? Bi Wii Sports flüüged mini mängisch chli mit em Flugi ume, aber schtürzed natürlich all 12 Sekunde ab.
Allzu früeh müend's mer dänn nöd mit game aafange, wänn's irgendwie gaht. Weiss ja vo mir sälber, was das für e schlimmi Sucht chan si.
Cover?

D'Verpackig liit doch irgendwo i de Schublade.
Die sölled sich gschiider um anderi Problem i dem Schpiel kümmere.
ich würde auf jeden Fall, wenn ich Zeit hätte und wenn meine Frau die PS3 nicht vor Monaten meiner Mutter mitgegeben hätte, dass ich nicht immer bis nachts um drei NHL zocke ;o)
ufhöre Game i dim Alter ;o)
Nei, Seich. Mir sind super und händ ebe als einzigi d'Schpanier gschlage. Hey, mir sind huere guet - eigentlich die Zweit-Beschte.
Und dänn verzelled's wieder, wie guet dass doch eigentlich gsi sind. Regt mi jetzt scho uf - en Grund meh, dass Schpanie nöd därf gwünne.
Aber die huere Schtierabemetzler verlüred hoffentlich sowieso. Es Wältmeischter-Besieger T-Shirt bruchi nämlich au keis.
Klar. Für sone Wältschtadt wie Züri.
In halb Südafrika händ's besseri Schtadie, gäll.
da hät er wohl Schwein gha, de Müller.
ha ja. Sauglatt!
Ha ha. Das mit de Matchbricht isch würklich geil.
Schon lustig. Wobei auch Profischiedsrichter mal einen Fehler machen würden und das die Diskussion um den Videobeweis oder zumindest den Chip im Ball nicht wirklich verändern würde.
Langsam gsehnis au so und finde zuesätzlich, dass "Handschpiel" ändlich mal i de Regle besser / klarer muess reglementiert werde.