• Zitat von Larry

    Die wo da so schaurig gern Juniore wännd gseh:

    Gönnd doch d'Juniore vom ZSC go luege! :shock:

    Mann, de Juniore Seich gaht mer grausam uf de Sack! :evil:

    Usserdem: Zehled mal all die Spieler im eis vo ois wo us de eigne Organisation (GCK/ZSC Juniore plus GCK Lions NLB) chömed! Zählrahme nöd vergässe! :roll:

    :welle: :welle: :welle:

  • Zitat von Vladi19

    ääh, hani was verpasst: was für erfolg hät chloote (gha - i dä letschte 10+ jahr) ???


    Ja so chasch aber nöd dänke, de ZSC hät es viel grössers Potential. Klar, wänn d Erfolg vo de letschte 10 Jahr aluegsch isch alles guet. Das isch au gnau s Hauptproblem vom Management! Me hät ja na d CHL gune.

    Und wäge Chlote: die letschte beide Saisons sinds dete gstande am Schluss, wo mir here köred.

    Geistermeister 2022 ZSC Lions

    Einmal editiert, zuletzt von ZüriBueb (9. Dezember 2010 um 19:20)

  • In den letzten Jahren wurde der ZSC drei mal Meister, mehr als Lugano, mehr als Bern, mehr als Kloten.

    So erfolglos sind wir nun wirklich nicht gewesen im letzten Jahrzehnt. Am zweitmeisten Meister, nur einmal weniger als Primus im letzten Jahrzehnt ist jetzt wirklich nicht so schlecht, zumal mittlerweile viele Teams Budgets in unseren Sphären haben. (Lugano, Kloten, Davos, Bern und Fribourg, Zug und Genf sicher auch nicht viel weniger)

  • hei es isch dezämber, es sich Qualifikation, all jommered das die solang gaht und die völlig unentscheidend isch...

    ... und dän händ doch tatsächlich all nüt besser ztue als no meh zjommere das mehr au no nöd zvorderst sind.. Jaja ich weiss dleischtige stimmed au nöd würkli..

    Aber who cares? Jetzt mal die Lüüt bitz schaffe lah, die ewige Diskussione bringed nur Unrueh ine...

    Afangs Saison chamer über Qualität vo de Neuzuezüg und Juniore diskutiere, aber irgendwän muemer de Lade eifach mal laufe lah während de Saison.. Chönd ja glich nüt mache und wäns dän doch klappe söt, vo was die Saison schwer nöd uszgah isch, dän händres all shco lang gseit ;)

    keep cool :) hauptsach mir händ euse Z und dän isch für mich zumindest die Wält scho wieder halbe in Ordnig :)

  • Zitat von backinreality

    Aber who cares? Jetzt mal die Lüüt bitz schaffe lah, die ewige Diskussione bringed nur Unrueh

    Es gaht ja nöd drum, dass mer nöd ide laag isch mal paar niederlage zverchrafte. Und natürlich ischs au egal uf welem platz id playoff chunsh aber waenn gnau lisisch merksch dass es gar nöd um das gaht!

    Es nervt dass mer s gfühl hät dass de verein nöd optimal gfüehrt wird, dass drum au künftig die falsche transfers tätigt werded und überhaupt dass die gross sälbschtzfrideheit am fortschritt im wäg staht.

    2009 ide po usgschiede, 2010 e miserabli zweiti saisonhelfti mit öpe 2 uninspirierte leischtige ide playoffs und jetzt en schwache saisonstart. Und immerna haet mer s gfühl dass die nötige änderige (d.h. Entlassige und neuistellige) nöd passiert sind. Stattdesse 3 katastrophali transfers mitm wescott, ziegler und paterlini.

    Geistermeister 2022 ZSC Lions

  • Zitat von ZüriBueb

    Es gaht ja nöd drum, dass mer nöd ide laag isch mal paar niederlage zverchrafte. Und natürlich ischs au egal uf welem platz id playoff chunsh aber waenn gnau lisisch merksch dass es gar nöd um das gaht!

    Es nervt dass mer s gfühl hät dass de verein nöd optimal gfüehrt wird, dass drum au künftig die falsche transfers tätigt werded und überhaupt dass die gross sälbschtzfrideheit am fortschritt im wäg staht.

    2009 ide po usgschiede, 2010 e miserabli zweiti saisonhelfti mit öpe 2 uninspirierte leischtige ide playoffs und jetzt en schwache saisonstart. Und immerna haet mer s gfühl dass die nötige änderige (d.h. Entlassige und neuistellige) nöd passiert sind. Stattdesse 3 katastrophali transfers mitm wescott, ziegler und paterlini.

    er macht nicht viele punkte, d.h. er ist schlecht... :roll:

  • Zitat von Simms

    Also, gerne zurück hätte ich Blindenbacher, Bieber, Gloor, Genoni und spielerisch auch Forster.
    Aber das tut nichts zur Sache, langfristig planen ist praktisch unmöglich, evtl. noch mittelfristig, aber dann hörts bald mal auf.

    Gloor ? Naja..

  • Das isch alles chlööne uf höchem Niveau.
    Was sölled dänn Berner säge ? Oder Sänfer ? Oder die schwarz-wiss Pescht ? Oder Seeebuebe ? Oder die äne am Loch ?
    backinreality hät das ganz guet beschriebe. . .

    Wer jede Match will günne und meint mer müessi immer a de Spitze si, de muess Fan werde vome Klub wie Chelsea, ManU, Barca oder Bayern( :rofl: ), aber sälbscht det klappts ja au nöd so wie die Gäld-Säck meined. . .

  • Zitat von ZüriBueb

    Es gaht ja nöd drum, dass mer nöd ide laag isch mal paar niederlage zverchrafte. Und natürlich ischs au egal uf welem platz id playoff chunsh aber waenn gnau lisisch merksch dass es gar nöd um das gaht!

    Es nervt dass mer s gfühl hät dass de verein nöd optimal gfüehrt wird, dass drum au künftig die falsche transfers tätigt werded und überhaupt dass die gross sälbschtzfrideheit am fortschritt im wäg staht.

    2009 ide po usgschiede, 2010 e miserabli zweiti saisonhelfti mit öpe 2 uninspirierte leischtige ide playoffs und jetzt en schwache saisonstart. Und immerna haet mer s gfühl dass die nötige änderige (d.h. Entlassige und neuistellige) nöd passiert sind. Stattdesse 3 katastrophali transfers mitm wescott, ziegler und paterlini.

    Wer seit Dir das e Sälbstzfrideheit herrscht? Also vo dem merk ich nöd eso viel, nur will de Beni amigx immer grad super zfride isch bi sine Pause asprache, aber uf de losi eich sowieso nöd.

    Grundsätzlich ja mehr isch sit zwei Jahr schlächt dra. Aber jedi Mannschaft, egal wie guet sie bsetzt isch, hät regelmässigi Schwankige i de Leischtige. Eusi zwei letschte Jahr sind prägt gsi dur Internationali Wettbewerb, national hämmer nur ungnüegend chöne abschnide.
    Obwohl ich dSerie gäge Zug als eini vo de geilere empfunde han, womer no 3:1 ufgholt händ..

    Ja Grundsätzlich ische so, dass mir national hineumdümplet. Aber du chasch dir Erfolg ebe nöd mit de richtige Transfers immer erchaufe. Bin persönlich vom Duvie und vom Murphy vor dere Saison auch rächt überzügt gsi und han dänkt das chunt guet. Naja als de Duvie isch gar nüt, da simmer eus all einig:

    Trotzdem bringts nüt jetzt umezschreie, mir wärded höchstwahrschindlich PO erreiche und ab döte isch alles wieder offe. Au wäns nöd langet, dän muemer halt wieder dehinder und muess wieder luege das es besser chunt nächst Saison, aber e Garantie für Erfolg und Spektakel chan der kein Trainer und kein Sportchef gäh..

    Egal ob Salis, Muller, Gustafsson oder suscht wer andersch...

  • genau und minere meinig nah isch das eifach de Sport.

    Klar regt mr sich uf wens nöd lauft, aber so sich eifach de Sport und me chan nöd immer alles mit Geld kaufe.

    • Offizieller Beitrag
    Zitat von Messier

    Das isch alles chlööne uf höchem Niveau.
    Was sölled dänn Berner säge ? Oder Sänfer ? Oder die schwarz-wiss Pescht ? Oder Seeebuebe ? Oder die äne am Loch ?
    backinreality hät das ganz guet beschriebe. . .

    Wer jede Match will günne und meint mer müessi immer a de Spitze si, de muess Fan werde vome Klub wie Chelsea, ManU, Barca oder Bayern( :rofl: ), aber sälbscht det klappts ja au nöd so wie die Gäld-Säck meined. . .

    Die letzten 10 Jahre mit drei Meistertiteln dürfen wir nicht gross jammern.

    Nur Davos war noch besser. Lugano holte zwar auch Titel, war (und ist) aber auch im Sumpf. Der SCB war oft Top, holte aber dann den Titel nicht.

    Ich bin aber der Meinung, wir sollen und müssen hohe Ansprüche stellen, und das verlange ich auch von der Clubführung!

    Platz 1-4 und Halbfinale MUSS jedes Jahr das Ziel sein!

    Wurde jetzt zwei mal verfehlt!

    In zwei Jahren sieht die Statistik der letzten 10 Jahre schon nicht mehr so gut aus.....

Jetzt mitmachen!

Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!