I de dritte Wiederholig (vo hinder em Goal gfilmed) tuet's grad chli weh bim zueluege:
Beiträge von Reto
-
-
Und mir sind zmittst drin, aber isch halb so wild.
-
Konferänz find ich drum en Seich, will mer d'Goal nur immer i de Wiederholig gseht und es wird chum je de Match verfolgt, wo mer sälber grad würd wähle.
Devo usgah tuen ich mit em ufnäh au, aber so Mätch sind ja nöd unverschlüssled, bzw. bruched en PIN zum freigäh und dänn isch ebe d'Frag, öb's chasch ufnäh, wänn nöd dihei bisch. Weiss das öpper definitiv?
-
Isch halt villes nur oberflächlich beschriebe i dene Werbige. Au uf de Homepage. Mer gseht nöd mal offesichtlich, weli Sänder im Grundpaket sind und für weli, dass mer muess druf zahle.
Mittlerwiilie dänki, dass mer für d'Konferänz au CHF 2.50 zahlt, wobi ich lieber e Sändig het, wo z.B. am Sunntigabig würd d'Zämefassige vo de BuLi vor em elfi z'Nacht bringe und uf d'Konferänz chani, ussert am Saisonändi, eigentlich guet verzichte.
-
So, no ei wiiteri Frag i mim Sälbschtgschprächs-Thread:
Chamer Mätch, wo mer muess freischalte au ufnäh / programmiere oder git's da irgendwelchi Iischränkige?
-
http://www.swisscom.ch/NR/exeres/7E77…ess.htm?lang=de
OK, neu isch 2.50, was ich jetzt no gnueg finde, ehrlich gseit.
Wird's aber wohl trotzdem näh und es bliibt no d'Frag offe, öb öpper öppis devo hät, wänn ich's über ihn / sie bschtelle.
Falls mer no öpper will mit guete Gründ abrate, losi au gern zue.
-
Saletti zäme
Gibt's hier jemanden, der Provision bekommt für einen neuen Abschluss?
Mit dem neuen Trio-Package der Swisscom bekäme ich das Plus-Angebot für 19.-- im Monat dazu und auch wenn ich eigentlich drauf verzichten kann, sind es die Fernprogrammierung und die WM 2010 in HD zu schauen, die mich nun doch etwas reizen.
Eine kurze Frage: Gibt's z.B. Die Bundesligakonferenz, ohne dafür einzeln zu zahlen? Was kostet ein ZSC-Match? Auch 2.50? Habe mal gedacht, es sei nur ein Schtutz?
Danke!
Reto -
Bitter, wänn ich dänke, wie vill Italos de Match in Züri werdet go luege. Vomene Heimschpiel wird mer wohl chum meh chöne rede, wänn all Zürcher jetzt abschpringed...
-
-
Also ich känne unzähligi Lüüt, wo keini kauft händ ;o)
-
Fräg mal innere Metzgerei nah.
-
Zuerst den Stock aufzulesen war wirklich relativ blöd.
-
Orangschige Böle nöd vergässe. D'Holländer werdet Freud ha.
-
Das gaht mer genau glich, wobi ich mir scho chönnt vorschtelle, dass es schpannender wär, wämmer chli Ziit würd inveschtiere. Aber wer hät scho Ziit für so Züügs, ussert so Früehpensionierti wie de Larry.
Was mich aber gar nie chönnt begeischtere isch Baseball, so gern ich i de Schuel amel Mattelauf gha ha (mal abgseh devo, woni uf die letscht Matte gumped bin und nachher i d'Wand ine und de Arm broche han).
-
Wird das in Südafrika besser?
-
Insider!
-
Zitat von Mushu
Man Föhn's; seit ihr Miesepeter's!
Hei, Mushu. Du muesch unbedingt a dinere Schriibwiis schaffe, wänn ich de "Satz" da läse.
Und wie scho gseit: Ich chan mich nöd zu Freudeschtürm zwinge und bin ehrlich gseit scho fascht chli erschtuunt gsi, aber de villne euphorische Mäldige und au Postings da. Und mit euphorisch mein ich, würklich euphorisch und überschwänglich.
-
D'Freud laht sich vergliche mit em Olympiasieg vom Donghua Li ;o)
-
de Chlii hät sich nöd aagschteckt?
-
Und wer weiss, öb GCN doch noch chli überläbt, wänn's ihri Juniore jetzt tüür chönd verhökere.