Was isch eigentlich, wänn de Quali-Sieger au Meischter wird? Weli CH-Mannschaft därf a d'CHL-Quali?
Am ehnschte wohl de Finalteilnehmer, nimm ich a, oder?
Was isch eigentlich, wänn de Quali-Sieger au Meischter wird? Weli CH-Mannschaft därf a d'CHL-Quali?
Am ehnschte wohl de Finalteilnehmer, nimm ich a, oder?
Hüt händ's sich aber lang Ziit glah:
1:0 35:51 Reber (Bicek, Banham / Ausschluss Gloor) [PP]
1:1 52:02 Sejna (Blindenbacher, Pittis)
1:2 53:03 Suchy (Pittis, Gardner)
1:3 55:28 Bastl (Alston / Ausschluss Kamber) [SH!]
Ui. Das hani verpasst.
Keis Verhältnis, für Hockey-Verhältnis, du.
Will's um nüt gaht, dänk ich, dass es chum so vill werdet si.
Und klar isch es mini Meinig. Was interessiert mich e anderi, bi vorgähne Tatsache? Schön für die paar wo das lässig findet. D'Mehrheit het's aber sicher lieber in Züri oder in Rappi, die hetted's sich schliesslich verdient ;o)
Zitat von GysinoVillicht macheds es ja au nöd würkli persönlich nume für dich. Aber keine weiss!
Mer müesst mal gnäuer nahfräge, aber ich glaub's au nöd.
Trotzdem interessiert's mich herzlich wenig, öb das für es paar anderi de Hit wär, uf Finnland z'flüüge für das. Ich fänd's relativ uncool, bzw. wär's vom Erläbnis her für mich nöd würklich andersch, wie wänn's das Schpiel nöd gäbt.
Das isch dänk schlau gsi und nöd es Foul.
Und en Match gäge d'Blackhawks in Finnland? Also ich weiss nöd so rächt, wie vill das mir persönlich würd bringe...
Jetzt stellt euch mal vor, es gäbe im Eishockey, so wie im Fussball, keine Playoffs, sondern es würde einfach die Meisterschaft durchgespielt und der mit den meisten Punkten ist Meister.
Weil's keine Champions-League Quali oder UEFA-Cup-Plätze zu vergeben gibt, wär's schon fast langweilig. Na ja, das ist jetzt unsere Sicht, weil der Z schon nicht mehr Meister werden könnte, aber trotzdem. Playoffs haben halt schon auch ihr Gutes, auch wenn es immer wieder hart ist für die Betroffenen, wenn der Qualisieger in den POs nichts zu melden hat.
Muetig, de Herr im Live-Ticker, mit sonnere gwagte Prognose:
49 Ich lege mich fest. Diese Partie gewinnt der SCB. Nun stellt sich die Frage, ob Marco Bührer seinen 6. Shotout einfahren wird.
ah ja blöd, das hani au wele schriibe.. ;o)
Ha ha. De neu Musiker chunnt voll nöd a...
Für de "neutrali Fuessballfan" (die Kategorie hämmer irgendwie immer vergässe ;o) isch es scho guet so.
wär ja huere langwiilig.
Hat nix mit dem FCZ zu tun, aber hey: Leverkusen hat nun schon zum zweiten Mal in dieser Saison mit einem Luxemburg-Freistoss ein Tor geschossen. Mindestens für Barnetta, hat sich die Erfahrung gegen Luxemburg schon mal gelohnt!!! Irgendwie lustig.
Ja, würklich e gueti Leischtig gsi.
Nur wämmer ehrlich sind, simmer doch jetzt maximal Schönwätterfans und nöd meh. Eigentlich schad, dass au trotz Erfolg vo de Schwiizer wohl chum je wieder die Euphorie ufcho wird, wie zu Ziite vo Zurbriggen, Heinzer, Müller, Mahrer usw. (d'Dame lömmer jetzt mal weg, au wänn's damals au guet gsi sind. Jugendidol sind's glich kei worde vo mir ;o)
wieso scho wieder?
Also ich han im Läbenslauf gschriebe, dass ich Z-Fan bin, zum so Sache vermiide.
Hier haben doch mal einige ein paar gute Stellenlinks veröffentlicht.
Die meisten Seiten sind voll mit Personalvermittlungsfirmen, deshalb frage ich mal nach, ob ihr ein paar solcher Links habt, auf denen man auch Inserate findet, die direkt von Firmen sind.
http://www.jobs.ch habe ich also schon gefunden. Was gibt's sonst noch so?
Also ich finde das e gueti Analyse.
im Kanon!