wieder emal zürcher stadion frag...
-
-
- Offizieller Beitrag
Ich zahl's ja nöd und du au nöd. Sölled's es baue.
-
- Offizieller Beitrag
Ich weiss scho dass es z'gross isch, aber ich wott dass es baut wird, und zwar nur wäg denen Bernulli-Terrorischte!
-
- Offizieller Beitrag
Ha ha.
-
- Offizieller Beitrag
YB hätt en guete Schnitt, aber s'Stadion isch immer leer.
Die sterbed aber au nöd da dra....
-
30'000 als z'gross empfinde isch scho ziemlich lächerlich.
nei moment, schwiizerisch. -
- Offizieller Beitrag
sägemer eifach realistisch.
-
- Offizieller Beitrag
Isch eifach en Witz: Die gröscht Stadt i de Schwiiz hät sit eh und je es chliises Schiisstadion und wird bi de Länderspiel, Cupfinal immer übergange!
Scho Cool!
-
-
- Offizieller Beitrag
Zitat von LarryIsch eifach en Witz: Die gröscht Stadt i de Schwiiz hät sit eh und je es chliises Schiisstadion und wird bi de Länderspiel, Cupfinal immer übergange!
Scho Cool!
Also macht's für dich Sinn, für die paar wenige Schpiel so es Schtadion z'baue?
Cupfinal und maximal drü Länderschpiel pro Jahr wo dänn dummerwiis au nöd volle si werdet, wänn's nöd grad um vill gaht oder de Gägner nöd gnueg Landslüüt i de Schwiiz hät.
-
- Offizieller Beitrag
Werum macht das in Basel und Bern sit eh und je Sinn?
-
- Offizieller Beitrag
han ich das behauptet? Wobi Basel wenigschtens i gwüsse Saisons no en aaschtändige Zueschauerschnitt ane bringt.
Und: Je meh anderi dass es scho git i dere Grössi, deschto weniger Sinn macht es wiiters i de Schwiiz.
-
- Offizieller Beitrag
De Fehler isch scho bi de WM 1954 gmacht worde: In Bern und Basel hät mer Grossstadie baut, in Züri nur de chli Hardturm.
Und jetzt isch das für immer Zementiert?
Das isch es wo mich echli ahschiist....
-
vo mier uus chönnds es 80'000er stadion z'mitzt uf dä bürkliplatz schtelle und ich wär froh drüber.
mer dänkt ebe immer chlii bi ois, normal.
-
- Offizieller Beitrag
-
So isches scho immer gsi. Mir chline liebe Schwizer.
Mir füered de Transitverkehr zmitzt dur d'Stadt, will mer wahrschinli au dänkt hät, dass es langet oder will mer hät welle spare, mir händs nöd fertig bracht (obwohl scho längschtens in planig gsi) zur rächte Zit es U-Bahn Netzt z'mache, mir schaffeds, dass es neus Stadion 10 Jahr brucht usw usw
Ich cha mich nüme drüber ufrege, aber ganz fescht immer wieder de Chopf schüttle.
-
-
- Offizieller Beitrag
Zitat von MessierSo isches scho immer gsi. Mir chline liebe Schwizer.
Mir füered de Transitverkehr zmitzt dur d'Stadt, will mer wahrschinli au dänkt hät, dass es langet oder will mer hät welle spare, mir händs nöd fertig bracht (obwohl scho längschtens in planig gsi) zur rächte Zit es U-Bahn Netzt z'mache, mir schaffeds, dass es neus Stadion 10 Jahr brucht usw usw
Ich cha mich nüme drüber ufrege, aber ganz fescht immer wieder de Chopf schüttle.De Marxistisch/Ökoterroristisch Stadtrat bewilligt e "Demo" wo 200 Hirnamputierti über d'Hardbrugg gwaggled, für das wird d'Brugg für de Verkehr gsperrt.
D'Schwiizer glaubed si chönd d' Wält rette - wie lächerlich!!!!
-
- Offizieller Beitrag
Da git's immer zwei Aasichte und ich verschtah uf e Art, dass eim de Verchehr als Aawohner aaschisst, anderersiits gäbt's sicher günschtigeri Wohnige, halt nöd i de City, wo weniger Verchehr vor de Hütte händ. Zwunge wird wohl chum eine, dete z'wohne.
-
- Offizieller Beitrag
Es wohnt jede freiwillig wo er grad wohnt: Rosegarte, rund um de Flugplatz, etc.
Nachher rüsslets über: Autoverkehr, Fluglärm, etc.
Zügle heisst s'Zauberwort!!!!
-
Jetzt mitmachen!
Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!