Ein Kollege hat für heute abend noch 1 Ticket im 2. Rang (Sektor F2, glaubs Reihe 46) zu verkaufen:
Bei Interesse, bitte an mich wenden.
Gruess
Reto
Ein Kollege hat für heute abend noch 1 Ticket im 2. Rang (Sektor F2, glaubs Reihe 46) zu verkaufen:
Bei Interesse, bitte an mich wenden.
Gruess
Reto
Zur Iischtimmig uf hüt Abig, da en Link zunnere Viertelfinalserie us vergangene Ziite:
http://wiki.zscfans.ch/wiki/Viertelfinale_1992
Da chunnt mir grad in Sinn, dass mer villicht mal die alte Videos bi Youtube müesst ufelade...
Gopf. Uf mim Bildschirm hät de Text ganz guet usgseh, aber han gmerkt, dass es nanig so guet gsi isch, je nach Kontrascht wo mer iigschtellt hät. Jetzt hani grad e verbessereti Version ufgschaltet...
Kann man eigentlich keinen Rekurs mehr einlegen, so dass man erst ein Spiel später gesperrt wird (also beim ersten Saisonspiel 08/09)?
Wäre doch lustiger, wenn der Lemm heute mitspielen würde.
Du bisch en schnälle Siech.
Mann, weisch wie vill Mal bin ich scho a dene elände Plakat verbi gfahre und han nie en Fotichaschte debi gha. Hüt isch letschti Isebahn gsi, suscht isch dänn scho um de Egge.
De Forster isch eh vill z'lieb. Muess immer wieder schmunzle, wänn ich de i Interviews ghöre.
Bis jetzt hani no nie Infos gha, dass nöd 19:45 seg. Hät mal gheisse, evt. ab Halbfinal, wänn's uf SF übertreit wird.
Finde ich auch. Fünf Penalties wäre sicher spannender und es würde nicht wie in vielen Fällen, nur ein einzelner Torschütze entscheiden!
Na ja. Wirklich durchkommen würdest du mit dem Absperrband ja wohl kaum, wobei es auch nicht richtig Spass machen würde, gegen den Willen der dort Ansässigen, das Spiel dort zu verbringen.
Alles in allem eine müssige Diskussion...
De Steff isch sich anderi Stundetarife gwöhnt. Isch jedefalls im K-Tipp letschti drin gschtande ;o)
Und ich find dis Posting eis wiiter obe ziemlich geil ;o)
Nach einer Nacht drüber schlafen, kommt bei mir auch die Erkenntnis auf, dass es nicht nur daran liegt, dass der Z einfach besser (abgeklärter und in keiner Situation nervös reagierend) ist momentan, sondern dass der Goalie auch einen ziemlichen Unterschied ausmacht.
Rüeger spielt in dieser Serie in etwa so, wie ich ihn vor seinen letzten paar erfolgreichen Jahren beim EVZ usw. in etwa wahr genommen habe. Ganz passabel, aber halt nicht mehr und wenn ein Goalie nicht die Sicherheit ausstrahlt, wie dies Sulo momentan macht, kann das in den Playoffs schon den Unterschied ausmachen. Das gleich wird bei EVZ - HCD der Fall sein, wenn ihr mich fragt.
Wär scho fascht schad, wänn's am Dunnschtig nanig würd klappe.
Ach so, schad. Han scho gmeint, es gäb paar gueti Schlegis i de Zämefassig ;o)
Was isch dänn au bi EVZ - HCD los gsi, dass die jetzt erscht i de 30. Schpielminute sind???
Ich fräge mich, was de Herr Einzelrichter während de Saison ächt so triibt. De schaffed ja offebar immer erscht i de Playoffs.
Ja, bi eusne Priise würdi wohl au schtuune, wänni mi würd informiere ;o)