- Offizieller Beitrag
Tammi, irgend öppis isch mit de Datebank am Arsch gsi... Muess das mal go nahluege, merci.
Tammi, irgend öppis isch mit de Datebank am Arsch gsi... Muess das mal go nahluege, merci.
Zitat von Lolowämer de Bricht gseh hät vum SF DRS hät mer au es anders Resultat übercho die Tuble chönd ja nöe emal all Goal bringe. Defür händs en längere Usschnit vu de Jäger gäge Bure bracht, es isch eifach en Skandal.
Gruss Lolo
das isch würklich zum brüelle... zersch 0:1, dänn 1:1, dänn 2:1 und dänn irgendwie 3:3. das "update" dings im sport isch zum chotze, betrifft ja nöd nur dä z, au alli andere schpil wo dette zeiged werdet.
Zitat von domibehttp://www.bluewin.ch/de/index.php/501,17799/?asset_id=9825 Da häts no en lange Bricht.
Lg Domi
läck du mir de kommentator, das isch ja chum zum ushalte monotoner und langwilliger isch glaubs würkli nüme möglich!
Han jetzt scho lang nüme dete glueget, aber vor allem zeigeds glaub amel würklich nur d'Goal und das seit ja au nöd würklich alles über en Match us.
Zitat von Simmsläck du mir de kommentator, das isch ja chum zum ushalte monotoner und langwilliger isch glaubs würkli nüme möglich!
absolut herrlich ;).. bin fascht igschlafe bi de zämefassig.
Reto:
ja bringed nur dgoals aber immerhin ALLI..
Isch scho guet, dass all Goal bringed, aber e Zämefassig isch für mich öppis anders, wänn mich frägsch. Au Highlights definier ich andersch, als e Uflischtig vo allne Goal.
Zitat von RetoIsch scho guet, dass all Goal bringed, aber e Zämefassig isch für mich öppis anders, wänn mich frägsch. Au Highlights definier ich andersch, als e Uflischtig vo allne Goal.
ja da häsch au wieder rächt... aber bin scho zfriede das mehr alli goals nomal gseht, schint ja kei sälbverständlihckeit zsi
Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!