Beiträge von Brave New World

Zitat von Der Weise

Wir haben noch kein einziges Spiel in Bestbesetzung gespielt, zudem sind in den letzten 2 Spielen 2 Center ausgefallen der eine davon der wahrscheinlich momentan beste Spieler der Liga. Jedes Spiel umstellungen.
    Die Leustung Heute war gut, der Ertrag nicht.
    Bezüglich den Ausländern möchte ich zuwarten, Bergeron und Latendresse spielen beide zum erstenmal in Europa, die brauchen wohl noch ein wenig Zeit. Keller und Shannon sind gute teamplayer und die werden noch ganz wichtig sein in dieser Sauson. Zudem hatte ich Heute das Gefühl dass der HCD schon ziemlich am oberen Limit gespielt haben.
    Bin eigentlich eher optimistisch.

Am oberen Limit ? Gestern war das schwächste Spiel der Saison. Mit viel Glück und einem Top Genoni wurde gewonnen.

Zitat von Thomi

A die siebe Bundeszwerge, ich het no e besseri Idee!
    Totali Alkohol-Prohibition landeswiit! Dänn hämmer all die Problem nüme :-o ;)

Haha, ich han je länger je meh s'Gfühl, dass die ganz Gsellschafft schnäller vor d'Hund gaht als befürchtet!
    Nur no ignoranti Tuble womer herelueged!
    pffffff......

Das isch halt wenn mä d Fraue zwit vom Chochherd wegloht. :cool:
    Der Niedergang begann mit dem Ruthli

Zitat von Sbornaja

Warum wurde der Freistoss der für Luzern zum 2-0 führte wiederholt?
    Er wurde ausgeführt, zwei Spieler stossen mit den Köpfen zusammen (Koch und LU-Australier?) und anstatt Freistoss ZH gibt's eine
    Wiederholung des Freistosses? WARUM?

Benito muss zwingend wieder in die Verteidigung gezogen werden und Koch (Ph.?od. Ra.?) muss raus! Der genügt nicht. Gewinnt keinen Kopfball, keinen Zweikampf, ist total verunsichert, Angriffsauslösung kennt er nicht und wenn er einen Pass versucht ist es zu 90% ein Fehlpass.

Das ist sicher nicht die Top Innenverteidigung der Liga, aber dennoch sollte sie genügen. (also alle ausser Koch in dieser Form)

Grösster Fehler war, Pedro in der aktuellen Form auf der Bank zu lassen. Mit Pedro in der Startformation wäre die erste HZ NIEMALS so raus gekommen, da bin ich felsenfest überzeugt davon! Janu segs wies well.

Weil der Ball noch nicht freigegeben war.
    R. Koch ist unglaublich. Das dieser Herr Profifussballer ist, kann ich nicht verstehen.

Zitat von ZüriBueb

Ich cha mir nöd vorstelle, dass Dortmund en CL Final gäge Bayern günnt. Aber mal luege, het Dortmund au nie es wiitercho gäge Madrid zuetraut. Bin de Meinig gsi, dass für das d Abklärtheit eifach fehlt. Und trotz eme 4:1 isch es immerhin innert nur 10 Minute na sehr knapp worde. Uf de andere Siite überzügt Bayern mit sinere Klass. Sie sind VIEL erfahrener. Für sie isch es weniger es Spektakel als für Dortmund und drum sinds viel ruhiger. Ich glaub Dortmund hät die gross Party vo dere Saison geschter gha.

Ich hasse/unterstütze weder Bayern na Dortmund. Aber ufgrund vom Verlauf vo dere Saison, de Uftritt vo Dortmund und will de Transfer vom Götze churz vor em CL-Halbfinal na publik gmacht worde isch, hoff ich, dass Dortmund glich irgendwie günnt.

Dä Götze Transfer isch nöd vo Bayernsite publik gmacht worde.

Zitat von Reto

Ha ha. Fuessball chan doch au ganz luschtig si.
    Als BVB-Fan isch mer hüt sicher grad chli im Delirium, aber wie chamer als Schiri das Offside bim 1:2 nöd gseh???!!! Da langet die sächs Satzzeiche eigentlich nöd und es brücht no es paar für de SRF-Moderator und s'schlaue Team us Züri, wo s'Goal äxtra no hät müesse analysiere, zum säge, dass es wohl Offside gsi isch. Manno.

Bim 3:2 chönnt mer wohl au diskutiere, wobi no schwierig isch zum säge, wo genau de Goalie gsi isch im entscheidende Momänt. Egal. Das pfiift keine meh ab und wär au dopplet bitter gsi.

Es ist scho bi dä Flanke offside gsi.

So ist es. sykora mit einer Hammergranate. Aber kein Körperspiel. Sehr verletzungsanfällig. Defensiv eher schwach. Schade. Marha wird defintiv nicht mehr beim HCD spielen. Bekommt keinen Vertrag mehr. Das berühmte Jahr zuviel.

Gratulation noch zum Halbfinaleinzug.

Zitat von larlf

demfall chan mer ja am Blindi sini Straf uf 1 Spiel reduzierä: schliesslich händ ja gaaaanz viel gforderet, dass er min. so lang gsperrt werdi, wie de achsoarmi v.a. wieder muen lernä gradus laufe....

Ebe 2 Spiel gfehlt. Ergo 2 Spiel gsperrt.