Ich dich fertig machen? Junge, ICH, nie! Das sägi grad em churze 🤣
Höchstens paar Runde seckle müesstisch und au det sinder nur um de Huusegge gstande und händ oi de Ranze vollglacht 👍🏻🤣.
Ausserdem, wenn du viel schreibst, muss ich weniger, passt auch für mich. Ich schreib ja eh immer alles am Handy, schont mein OldScool-Zeigefinger.
Vesey wäre Top, Omark ebenfalls, Palve mit Handkuss, alles lieber als nur mit 4. oder 5. Imports und auch Zumbi könnte sich ebenfalls mehr beweisen resp. Hrubec hätte mehr Pausen. Soll ich dir das Playoff Horrorszenario auch noch voraussagen? Nein, lieber nicht…
Klar, Omark ist ein Schillerfalter, war er schon immer und wird er immer bleiben, da chaufsch d Chatz im Sack! Verstehe wenn da ein Sportchef die Hände über dem Kopf zusammenschlägt und die Arschbacken ganz fest zusammendrückt. ABER seit er da war, oh Wunder… Lugano musst du dieses Jahr erst schlagen. Siehe Lugano vor und nach Omark, Zufall? Bayer hät mit der Zunge geschnaltzt, bini sicher.
Andreoff hätte in Lugano Kloten oder Zug einschlagen können, dad weisst du nie. Bei uns hats nicht gepasst und weder er noch der Zett hatten Geduld. Wer weiss wie er in den Playoffs geliefert hätte.
Genau so weiss man es nicht, wie ein Palve beim Zett eingeschlagen oder versagt hätte.
So und jetzt no Ufzgi für dich du GenZett SouGoof😂:
Google Stats i de DEL: Sherven/Derkatch (Vorname wüssti grad nümm Gorden und Dale ächt?🤷🏼♂️)
Den googlisch d Stats wos bim Zett gmacht händ und damals häsch genau 2 Lizenze vergeh… danke messi für de ✌🏻
Was ich säge will: Stats sind und bliebed nöd meh wie Stats und wenns nöd passt, passts eifach nöd, hämmer i dem Verein / Liga zig mal erläbt. Mit dene Stats chaschder de Arsch abwüsche oder chaschs em Helfi schicke.
ABER kein Import chaufe und / oder mit nur 6 id Meisterschaft zstarte isch zum schiitere verurteilt, da muesch vo Hockey nödmal vill verstah. Das isch Harakiri vom feinste und rüehrsch din Jungtrainer grad auno de Medie zum Fras vor.