hehe, so lang niemert anderscht da ine reklamiert, dass es nöd ums beliebte Thema "Covid-19" gaht, dörfsch dich gern no es bitzeli über mich enerviere 
Kännsch dä Schulz von Thun und sis Vier-Ohren-Prinzip? Falls nöd wärs mal no e gueti Lektüre
Was Du genau meinsch mirt "Spok-Züügs" vs. "Spoiler-Alarm" entzieht sich mim Verständnis. Fakt isch, dass Du schribsch wer im Film stirbt und auno halbe wie er das macht. Ganz viel Lüt (mich igschlosse) sind dä Meinig, dass das en spoiler isch und sich nöd so ghört. Wänn Du anderer Meinig bisch isch das voll ok.
Au dass es Du nöd chasch ahnäh, dass min Hiiwiis nöd persönlich gmeint gsii isch, isch au ok und am meischte ok isch, dass es Dir sehr, sehr fescht egal isch, was ich dänke
Glaub mir Colin, ich werd ganz ganz sälte persönlich. Sälbscht als Verteidigung nur sälte, sicher aber gar nie vo mir us.....das bringt min Bruef mit sich.
Und so reich ich Dir wiiterhin dHand und wünsch Dir en schöne Tag, au wänn mich nöd so gern häsch.
Alles anzeigen
So Thomi, i dem Fall - würkli ganz speziell für dich, ich copy/paste da nomal din Text:
spoilerallert kännsch!?
nöd dasses mich interessiere wür, han mit dem mister spok züügs eh nüt am huet 😆 aber ander wännd das viellicht nöd unbedingt da ihne läse.....
chasch das ahnä ohnis persönlich znäh?
Du häsch doch agfange vom Spok-Züügs und Spoiler-Alarm schriibe ..... Aber egal, lömmer das.
Was würkli erstuunlich isch: Ich söll es Feedback vo dir als Person a mich als Person - also es persönlichs Feedback (einig?) - nöd persönlich neh.
Nice one!! Suscht google doch mal "die 10 goldenen Feedbackregeln" - isch gern gscheh.
Und no ganz zum Schluss: Dass de Han Solo stirbt isch im 7. (vo 9!! Star Wards - Film vo 2015 passiert. Isch also bereits 5 Jahr her, 5 Jahr!
Falls das würkli Spoilere isch für dich (persönlich), dänn bin ich würkli nöch dra mich z'entschuldige. Aber wänn öppis e halbi Dekade alt isch,
gsehn ich's echt nümme als Spoilere a.......... Oder wo fangt d'Ziit-Gränze a? 20 Jahr, 30 Jahr, 40 Jahr?
Achtung, Spoiler-Alarm: De E.T. verlaht d'Erde am Schluss.
Alrighty then, für mich isch es das zu dem Topic (im falsche Fred). Cheers!