Zitat von The Fan
De neu Captain nachem Segi!! Und hüt en riese Penalty!
Normalerwiis hät ich gseit, de Blindi isch euse neui Captain. Aber sini leischtige i de letsche beide Jahr sind doch seeeehr "volatil"..........
De Geering isch de geilscht!! Isch de überhaupt jemals zum Penalty schüsse aträte??? Und wie er en ine ghaue hät - sensationell!!
Überhaupt, ich hetti glaub locker en Lappe (wänn nöd meh) dagägegsetzt, wänn mir öpper e Wett abotte hetti, dass de Z die zwei letschte
Penalty Shootouts gwünnt.
Zum Game: Isch nöd grad superintensiv gsi. Ich glaube beidi Teams händ würkli kei Strafe welle kassiere. Über die erschte 3 Drittel gseh
simmer sicher die besser Mannschaft gsi. Aber irgendwie hani - vorem TV - so s'Gfühl gah, dass d'Sprützigkeit echli fehlt. Oder isch Lausanne
eifach dami-guet hine gstande? De Caminada hät sini Sach als Ersatz vom Huet also au guet gmacht. Übrigens, de Huet gseht für sis Alter
no so jung isch - da muess ich mich ja richtig schäme. Unglaublich, dass de im legendäre Final 2000 scho i de NLA gäge eus zwüschet de
Pfoschte gstande isch.
I de Verlängerig händ für einmal mir brutal Glück gha. Lausanne hat es halbs dutzend hochkarätigi Chancene gha, wo sie z.T. zimli kläglich
versiebt händ.
BTW: De Flüeli isch e macht! Ich glaube so guet han ich ihn bi eus no nie gseh ....... Ich hoffe - nei ich bätte - dass er die Form au i de PO's
hät!