Zitat von larlfnaja, da chan ich nur säge: heult doch!
wer sich kei chance erarbeitet, hät au weniger bis kei chance zum uf en spielentscheidende fehler vom schiri z'hoffe...
gaht ja nöd um fehlentscheid allei, die sind mit bestimmtheit über e saison meh oder weniger usgliche, sondern um söttig wo de match entscheidet.
ah ja: bayern hät gester scho 1-0 gfüehrt, zum zietpunkt vom penalty und en schiri losed hüt au meh uf d'assi a de linie, was foul abelangt, wänn die (vermeintlich) besseri sicht händ als er...und zum schluss no die glich bemerkig wie immer: beid teams händ s'spiel lang ziet, dass nöd so ein entscheid de ganz match entscheidet. wieso sölled nur spieler + trainer fehler mache dörfe? schiri sind au nur mänsche, wo's wäg de hütige technik immer schwerer händ: sie gäbed mit bestimmtheit immer ihres beste + händ weder zietlupe, no meh als 1 blickwinkel + müend innerhalb sek. entscheide!
solang das so isch, wird ich jede schiri verteidige, aber au glichzietig fordere, dass ihm entsprächendi understützig geh wird, zum sin job no besser z'mache.challenges bini nöd so fan devo: fuessball wird nöd nur bi penalty entschiede, au en eckball, offside, iewurf, etc chönd es goal ieleite. wo dörf jetzt überall challenge erlaubt sie?
es isch fuessball + nöd nfl!!!
Bin ja au 100% pro Bayern, aber es macht halt scho en Unterschied, ob mer sich als Schiri mit emene Düütsche Nationalspieler oder irgend emene Kicker vo Darmstadt umeschlah muess.
D'Schiris sind ja au nur Mänsche (zahle 3 Euro is Schwein). Und es chan mir keine säge, dass es nöd 0,5% en Unterschied usmacht, wer vor dir staht - egal i wellere Läbenslag.
S'Schöne isch: au wänn fascht alli Entscheid contra Basel u/o Bayern gange wäret, sie werdet trotzdem Meischter! (OK, bi Basel isch das nöd schön). Und det wo's druff a chunt, nämli i de Champions League,
det hät Bayern de Bonus gägenüber Real, Barca, Juve, ManU, Chelsea, PSG, City, etc. nöd.
Ich halte mich im Fall Vidal/Schwalbe/Bremen an Sportchef und Trainer vo Bremen. Die säget: Ganz klar, glasklari Schwalbe - aber de Schiri chan das fascht nöd gseh. Scheisse vom Arturo but that's leider
life in Pussy-Sports Fussball.