Beiträge von ZSColin

Zitat von Sbornaja

Chume au, ebbefalls mit em Junior und au de nimmt d Bildli mit.. So wirds em bis losgaht sicher nöd langwielig :mrgreen:

Holy cow - wie sich d'Ziit änderet.....!! Mir chönd hüt Meischter werde und da wird über Panini Bildli gschriebe, unglaublich.
    Nimme mini Doppelte wahrschinlich ebefalls mit ....... tja.

Zitat von gringo

Lakers der oberen Tabellenhälfte :)

http://wat.is/J4FpXBAA0sSxfWxA

Das isch (wieder emal) en totale Bullshit! D'Millione vom Gaydoul werdet's richte. Und let's face it,
    wänn di Chloote Mueller, Bodenmann, DuBois, Von Guten und Stoop fit wären - und sie in einem der ersten beiden
    Spiele nicht mit 1 Tor unterschied verloren sondern gewonnen hätten, würde es ganz - ganz anders aussehen.

Und das "Einzugsgebiet" von Kloten ist sicher nicht kleiner als das von Zug oder Fribourg - sorry!

Zitat von Larry

äh Leute:

Es wird via die Displays zeiged wo sowieso scho dobe hanged!

Isch 2001 au so gsi!

Isch a'zneh, ja. Freu mich uf's Game! No 11 1/2 Std bis zum Apfiff!!!!
    Meischter, Schwiizer Meischter, Scho-lo-loooo-lo-lo-lo-lo-looooo-lo-lo-lo, Meischter, Schwiizer Meischter!!!!!

Zitat von ZSC4E

Ich frög mi eifach will sie 10 000 lüt inelõnd. Wie wotsch da ide mitti uf festbänk sitze?

Glaub ich nie und nimmer, dass 10000 is Hallestadion chömed. Evtl. wänn mer CH-Meischter sind, dass dänn no es paar zum Fäschte chömed ja. Es isch jetzt nach de Sächsi am SA Morge und es sind nöd emal 3'800 Tickets weg. Dänn rächnisch no die vom Usswärtsmatch dezue (nöd ganz 1000), dänn die wo hüt no eis poschtet (nomal 1000) und die wo a de Abigkasse eis chaufet (evtl. 500 - wänn überhaupt). Dänn simmer bi öppis über 5000 Lüüt - maximum.

Zitat von Reto

Ach, chum ;o)

Elei wär's scho e anderi Party, aber die sind jetzt all so im Züüg, da chani's nöd dihei lah.

Genau so isch es! Uf die eint Siite chöntsch es allei ganz ghörig krache lah, uf die ander Siite isch min 7jährige mit sonere Liideschaft debi (kei Ahnig warum .... :mrgreen: ), dass ich ihm das nöd chönd atue. Bi mir wird's (hoffentlich!!!) so laufe:
    Mit Frau und Chind is Hallestadion, CH-Meischter werde, Frau und Chind gönd mit em Auto hei, ich -Totalvernichtig mit de Fründe. Yup, so oder so ähnlich stell' ich mir das vor!

Zitat von Denise

dä am Schalter hät gseit äs müssed alli zahle, also au jedes Chind. Chan mir aber nöd vorstelle dass das so isch, zumindest bi dänä under 6 nöd.....aber würkli hät ers dänn ebe aunöd gwüsst.

Häsch du geschtert e "ZSC - Chriegsbemalig" uf dim Décolleté?

Und Schäri, bisch du das gsi wo mit mir a de Bar bim Bier bstelle gred häsch?

Fänd ich grundsätzlich e cooli Idee. Da ich jedoch mit minere Family und de Jungs und Mädels woni
    suscht zäme am Match bin wird sie, würd ich eifach mal spontan dezuestosse. Isch eh no funny gsi,
    sovieli bekannti (alti ... hehe) Gsichter z'gseh i de Bar obe nach em Match.

Zitat von Blackstar

Fand ich nicht unser bestes Spiel. Kloten in Drittel 1 eher stärker. Trotzdem wir 2-0 vorne.
    Auch nach dem 3-1 Kloten nochmals mit viel Druck. Aber Who Cares am Schluss...

Jetzt de Sack zuemache...

RÄTSCHE SIND SCHEISSE!!! Ist ja nicht das 1. Mal das wir diese Dinger benutzen. Haben wir schon in den Jahren zuvor "erlebt". Für mich ist das ganz klar KLOTEN-ZEUGS!! Wisst ihr noch, als sie im ehem. Kuhstalll immer diese Holz-Ratschen benutzten - unsäglich. Und wenn wir schon dabei sind: Die Stimmung war in Spiel 1 zehn Mal besser als gestern (evtl. w/den Ratschen?? - Nein, wahrscheinlich eher nicht).
    Nicht falsch verstehen, die Stimmung war gut - aber es erreichte nie das Niveau vom 1. Spiel. Sorry 3. Rang, sorry PO-Touris, sorry 2. Rang, sorry alle auf der rechten Seite.

Zum Spiel: Champs-de-Mars sieht's ziemlich korrekt. Wir waren im 1. Drittel schlechter im 2. Drittel besser (wegen der Chancenauswertung) und im 3. Drittel gings um nix mehr. Ich glaube, den Klotener geht langsam das Benzin, bzw. das Kerosin aus. Das Kader hat nicht unsere Breite und Tiefe, sie haben einige wichtige Verletzte und eben Gerber der nicht auf Topniveau spielt. Und wir spielen's sehr, sehr abgeklärt und haben Flüeler. Ehre wem Ehre gebührt: Die Flieger holen wirklich alles aus sich raus, aber eben.
    Hoffe das es gestern nach dem Spiel unter den "Fans" nicht noch eskaliert ist. Vor dem Game hat's ja das eine oder andere Scharmüzel gegeben.

So und nun Kloten mit einem Sweap im Final besiegen!!! Macht einiges wieder gut, was ich vor 20 Jahren mit dem Z gegen sie erleben musste. Am SA wird eine Meisterchaft gefeiert, jawohl!!!!!!!!!!!

Zitat von Blackstar

Gerber war auch wieder jenseits. Unglaublich aggressiv und leicht aus der Ruhe zu bringen. Fuer mich ein Schlüssel dieser Serie. Gerber halt nur guter Durchschnitt.

Blackstar, du und ich sind eigentlich fast nie gleicher Meinung. Aber in diesem Fall muss, bzw. darf, ich dir 100% recht geben. Zu ergänzen wäre nur noch, dass Gerber gegen uns nur guter Durchschnitt ist. Ansonsten ist/wäre er schon ein Topgoali. Ohne ihn und seine fantastischen Leistungen wäre Kloten nicht ins Finale eingezogen.

Blindi nicht vergessen Jungs, der spielt eine ganz ganz geile Serie!

Zitat von The Fan

Herrliche Abig gsi. Es isch scho alles gseid worde. Inneri Zfriedeheit und Stolz. Weltklass. Danke ZSC. Jetzt no d Krönig morn oder am Mäntig!

Nöd ganz..... Wältklass wär gsi, wänn du nach dem Game no i d'Bar cho wärsch eis go neh. "Din Rang" hät eifach kei Stehvermöge meh..... tja.
    Isch würkli no glatt gsi nach em Game!

Zitat von Reto

Früürt eim jetzt no, wämmer's liest.

Isch aber au krass........
    1. D'Tragik vom Ereigniss, dass so viel Lüüt händ müesse sterbe und
    2. Dass d'Politik, d'Polizei und d'Justiz das total manipuliert und usgnützt händ - unglaublich!!!!

Zitat von virus

Bern und deren Fans haben sich im 2012 sicher auch so im Hoch und sicher gefühlt...

Das ist so! Weiss ich von guten Bekannten, die damals "die Feier" nicht genug früh planen wollten und sich tierisch darauf gefreut haben, bzw. hätten........... tja. Darum sage ich auch, wenn's heute in die Hose geht wird's nochmals RICHTIG heiss. Sollten wir heute gewinnen - dann ist's gelaufen, grundsätzlich.