I de Nacht nach em Usscheide i de Playoffs fangt scho wieder die mentali Vorbereitig uf die neu Saison a. Nach de Saison isch vor de Saison, oder so.....
Und wänn mer Meischter worde sind, 5 Tag spöter will mer sich im Erfolg suhlt und sich vom Granate-Absturz erhole mues.
Es gaht nöd emal me 2 Monat bis zum Saisonstart! Was interessiert mich de Summer, Winter, Herbscht, Früehlig ...?
Beiträge von ZSColin
-
-
Ups, wär' ja zimli übel. Okay, weiss nöd ob er die Granate-Verstärchig wär.
Aber mer hät sich da ufem Board also scho rächt uf ihn gfreut. Mit Usnahm
vom Gysion (wo echli hin- und her schwankt). -
Hmm, finde diesen Transfer eigentlich auch nicht schlecht. Okay, Gysino hat so seine (wahrscheinlich berechtigten) vorbehalte. Aber Speed ist definitiv ein Element, was uns letzte Saison fast gänzlich gefehlt hat. Und auf unseren Eisflächen wird er auch "mehr Zeit" haben, Entscheidungen zu treffen. Könnte aber auch ein Riesenflopp werden, ganz klar.
V.a. wenn er technisch wirklich absolut limitiert sein sollte. Einen zweiten R.Robitaille - der aus meiner Sicht bei uns grandios war (exkl. PO-Final) - wird's wohl nicht, da kein Center. Hoffen wir mal, das zusammen mit den Verstärkungen und dem "Rückkehrer" Bärschti ein geiles Team zusammenwächst. Es steht und fällt halt schon mit dem, was der Trainer mit dem Team mental erreicht. Wobei die Qualität sicher auch (mit-)entscheiden ist, wenn du einen Thornton, Nash und Hagman im Team haben kannst ....... -
Yup, und v.a. hät's mis Passwort nümme gno .........
Easy, hät ja alles klappt. -
Zitat von Gysino
Züri hät im Hurling usserhalb vo Irland ei vo dä beschte Mannschafte in Europa...3 Kollege vo mier spieled dete mit. Guete Sport im Fall.
Weltklasse-Sport!
Immer wänn ich z'Irland bin, muess ich gäge mini Cousins oder Neffe spiele. Läck chum ich amigs uf de Deckel über ....... Wortwörtlich. -
-
Zitat von Gysino
was hät das jetzt mit dem wo ich gschribbe han z'tue? natürli sinds! aber das gitts überall...sogar im scheiss baseball, siehe barry bonds. sowie i allne kampfsportarte.
bitte erchläär was du demit meinsch, verstahns nöd.
Keis Problem, mach' ich gern. Isch nur als (chline) erwiterte Kommentar zu dinere Lobeshymmne z'verstah gsi. That's all.
-
Zitat von Gysino
es heisst au world wrestling ENTERTAINMENT. villicht no wichtig.
zudem isches natürli en sport, die jungs müend unglaublich durretrainiert sii für das wo sie mached...ein falsche move und genickbruch; passiert ja au oft, verletzige sind alles andere als sälte. mer seit ja, dass en body slam, clothesline usw. öppe vergliichbar sind wie wännt vomene auto mit eme 30er aagfahre wirsch...darum leider au die viele chopfverletzige und jung gschtorbeni wrestler. zudem kämped vieli 2-3 pro wuuche während en boxer oder mma kämpfer 2-3 kämpf pro jahr hät wänns höch chunnt. ich luege au viel lieber UFC, aber unschätzed wrestling nöd. grosse fehler.Yup, und keine vo dene isch vollpumpet mit Stereoide, nei-nei.
-
Zitat von The Fan
Freu mich mit jedem Tag mehr auf die neue Saison.
Da wird ja mal wieder kräftig investiert, hoffen wir, dass das Puzzle am schluss stimmig ist!
Für mich klar: nun beide Westflopp und Muuurphy weg, wenn immer möglich....
Danke!
suscht gar nüt!Murphy weg, der macht zwar n'paar Assists und Tore, ist aber ein grottenschlechter Verteidiger! Und mit Blindi haben wir bereits einen ähnlichen - aber wesentlich besseren! - Verteidiger. Wescotte kann von mir aus auch gehen. Immerhin muss ich ihm zu Gute halten, dass er (als einer der Wenigen!!) gute bis sehr gute Playoffs gespielt hat.
-
Zitat von sloggi
Aber ich hoffe natuerlich, dass du recht behaeltst. Fcb mag ich nicht. Ich mag ausser dem zoo und dem fiktiven komissär hunkeler gar nichts an basel. Kann man von mir aus den deutschen geben.C'mon, HD Läppli isch auch völlig okay, oder?
Und für mich sind d'Basler Läckerli halt au fein, aber das isch nöd jedermanns Sache - klar ....... -
-
Und trotzdem, wenn's dem FCZ nicht läuft wird auch er entlassen. Dann ist sein "stiere Grind", seine "alte Schule", usw. ein Grund für den Misserfolg. "Er findet dann die sanften (Zwischen-)Töne nicht, usw."
Business is business.Trotzdem cool vom Canapé, dass er nach den Niederlagen und dem Katastrophen-Spiel gegen GC dem Fischer eine Vertragsverlängerung angeboten hat. Und .... es hat sich bezahlt gemacht!
-
-
Zitat von Lolo
mir händ ja au scho chli bescheidni gha bim FCZ aber so zeiged hät das no keine, ich chann mir fascht nöd vorstelle, dass das würkli passiert isch, das isch doch gstellt.........
Gruss Lolo
P.S. Ich als Schiri hät ihn gfröged wieviel mal GC Meister worde isch, ich denk den wär de Cabananas sicher ruhig worde.
Oder no besser, wieviel Mal das er dänn mit GC Meischter worde isch - au no luschtig ........
-
YES !!!
Wänn's dänn so isch freu' ich mich sehr uf's blau!
Immer 100% pro blau! -
Zitat von snowcat
und jetzt no de schluss vom spanische cupfinal barca-real, wo barca im moment dick ufspillt, aber leider d'chischte nöd trifft! barca für mich (immer no) die bescht clubmannschaft vo de wält! egal wies spiel usgaht hüt!
gruess roli c.
Eine vo mine Mitarbeiter isch en "die hard" Real - Fan. Unglaublich, chöntsch meine, die heget grad d'CL 10:0 gäge es absolut schwachs Barca gunne ........
Wobi, chan ihm das nöd emal übel neh, als Fan gsehn ich's bim Z z.T. ähnlich .......... -
Zitat von sandro_sf
You got it!
Und n'neues Wort hat er auch entdeckt, mit welchem er uns jetzt die nächsten 3 Jahre penetriert: Lotter......
LOTTERgoali, LOTTERleben der Stars - jaja, soooo cool! Und was hat Fussball, bzw. YB, mit Eishockey zu tun? Shit, das war ja noch schlechter als sonst .......
Wobei ich gerne erwähne, dass ich die Artikel von KZ immernoch gerne lese und mich gerne darüber aufrege. Aber dieses Mal war's ganz, ganz schlimm. So nach dem Motto: "Wasser ist nass......" -
Zitat von Mitsch 2006
die selbsteinschätzung ist schon gewaltig daneben.
auch adi wichser fand im tv interview, dass man schon gegen servette nicht schlecht gespielt habe und nur die chancen nicht verwertet...
es wird zeit, dass die ganze bande endlich auf die welt kommt, wer spielt hebamme?
Yup, er hätte nämlich nach dem Spiel gegen Servette auch sagen können: "Zum Glück hat Flüeler gut gespielt und alle Pfosten/Latten-Knaller von Genf sind nicht rein, sonst hätte es 'ne Packung gegeben .........."
-
Zitat von LarryAlles anzeigen
Nach de blamable Vorstellig in Rappi isch, wieder mal :roll: , e Reaktion gfröged.
Usserdem sött mer bimene mögliche PO Gägner d'Visitecharte abgeh, so nach em Motto: So eifach wirds dänn nöd!
Aber chan ich das vo DEM Team erwarte?
Mer werdeds gseh...
PS: Hans fasch nöd chöne glaube und hans müesse überprüefe:
Chlote isch die letschte 5 Spiel no schlächter als de Z gsi! Nur 7 Pünkt, de Z häd 9 gholt und hett mer in Rappi gunne wär mer sogar zäme mit Bern auf Platz 1! Komischi Wält....PS2: Ich glaub Chlote isch im dümmschte Momänt im Abwärtstrend
Chan guet si. Aber so wie ich mitübercho han, händ sich d'Flüüger bereits vor 3 Wuche uf's Playoff vorbereitet. D.h. nomal echli meh Usduur usw. trainiert. Näbed de Verletzte au (evtl.) en Grund, warum sie z.Z. nümme eso "sprützig" sind. Viellicht isch das aber au nur bla-bla gsi, i don't know.
-