Beiträge von Caro

Zitat von Reto

hani au grad dänkt ;o)

isch das nöd bi de transfer au eso? :mrgreen:
    und es wär scho chli respäktlos gsi gägenüber fribourg, wämmer das öffentlich scho usdiskutiert hett... obwohl, wänn ich die hüt gseh ha spiele, eigentlich doch nöd :wink:

Zitat von Sbornaja

De wird sicher wieder uf Zug gah... Kennt Trainer, Mannschaft und Umfeld us em effeff.
    Chlini CHance bestaht no:
    Weis nümm genau wieso er us Zug verduftet isch, glaube nur weg de Chohle oder ob ers mit eM Trainer nöd so guet gha hät.

Ich Tipp aber mal uf en verdufter richtig ZOOOG

ha gmeint, es seg wägem shedden gsi... was ich jetzt irgendwie no chönt verstah

Zitat von Larry

Habe ähnliche Probleme:

Soll ich zwischen zwei Besuchen die noch kommen einen Road Trip nach Nashville machen, um Roman Josi zu sehen und die Cowboy Stimmung im Stadion, oder doch lieber hier bleiben und am Pool den Z im Final verfolgen?

Grübel, grübel und studier.... :gruebel:

die frag stellsch der jetzt aber nöd ernschthaft?!?!? :wow: :wow:

Zitat von Simms

Das sind eifach die unterste Reihe, wo Sehbehinderige muesch in Chauf näh... Isch jedes Mal so wenns richtig viel Zueschauer hät.

die wo sich au erscht hüt (resp. geschter nacht) entschiede händ, an match z'gah, händ au kei besseri plätz verdient, findi :cool: :mrgreen: :winke:

Zitat von The Fan

Landei-revival :cool:

Nei bi am Smaschtig in Zug gsi mit em Colin, hüt vorem TV, aber nöd weniger euphorisch!

Viel Spass! Und Regenmantel wegen den Bierduschen nicht vergsessen!

ok, ha dänkt, chämsch evtl nomal.

scho z'spat, gang vorher nüme hei. aber s'isch kei dolce&gabbana jagge :wink: :wink:

Zitat von The Fan

Ich denke der spielt heute, Gegner etwas im Ungewissen lassen, der Hartley spielt die Spielchen gut!

richtig so! soweit kommts noch, dass wir rüfenacht & co noch eine steilvorlage geben...

The Fan
    hüt au ume für es landei-revival? :mrgreen:

Zitat von The Fan

Doch mit seinen Tiraden hat der EVZ-Coach zumindest eines erreicht: dass das Zuger Publikum das Schiedsrichterduo Eichmann/Stricker heute besonders kritisch verfolgen dürfte.

das machets doch eh immer, nöd? :wink:

Zitat von Larry

Fringer wär für mich Höchststrafe!

De VP häd ebe au en Makel:

I de Türkei kickt, bi YB kickt, und dört zwar schön gspielt aber de Meistertitel immer vergaagelet....äh.....veryoungboyst

es lit ebe vilicht bi yb amigs nöd am trainer :floet:

heult doch... in abetracht, dass de pittis dänn würkli verletzigsbedingt hät müesse ufgäh, isch d'straf nöd grundfalsch. anderi teams sind zudem au scho mit härte spielduurstrafe konfrontiert worde - und händ trotzdem gwunne!

nur loser beklaget sich über de schiri, anderi stönd wieder uf und machet s'beschte drus.

ah ja, de rüfenacht cha au froh si, hät er nur eimal müesse use. was für en weichbächer! bim uselaufe hät er sich no herrlich provoziere lah, töibelet wie en kindergärtner :heul doch:

Zitat von snowcat

wirklich schade. für leute in meinem alter eine der ganz wenigen möglichkeiten zu etwas gratis sex zu kommen! wollte darum am donnerstag unbedingt nach zug. muss ich halt trotzdem ins globe und wohl oder übel zahlen...

gruess roli c.

versuechs doch mal binere ominöse autobahnraststätt, det muesch au nüt zahle :mrgreen:

Zitat von ZSColin

Na, da wäre ich mir aber nicht sicher. Ich glaube er war 32 oder 33 ........
    Und Domenichelli - nein danke!

colin hat recht. alston ist jahrgang 69 und kam 2000/01 zu uns, ergo war er erst 31...

Zitat von Der Weise

Was mich am meisten ärgert, als das projekt neues Stadion aufs Tapet gekommen ist hat die HASTA wieder mal gesagt dass man den Z sehr gerne behalten möchte und dass man bessere Lösungen sucht. Passiert ist rein gar nix, im Gegenteil.

blabla... wahrschinli luegets, dass sie eus bis 2017 no flissig as bei chönd pisse. wird sich nämli garantiert gar nüt ändere...

unfassbar, was da vo de hasta ag abgaht!! ich mein, playoff-date söttet zu 100% gsperrt chöne werde, ohni wänn und aber!

au egal, was i de letschte 3 jahr gsi isch... wird würkli ziit für es eignigs stadion!