Beiträge von Caro
-
-
bestönd ächt ernsthafti chance, für es allfälligs spiel 7 vo de rangers tickets überzcho zumene einigermasse verträtbare priis?
wies de zuefall so will, bin ich abem mittwuchabig det

-
Zitat von Champs-de-Mars
Us minere Sicht sind alli Elfer ok gsi und mer het sogar no chöne 1 meh pfiffe (Foul gäge Chermiti).
Also dä Kever isch definitiv besser gsi als jede FCZler uf em Fäld.
wänn eine pro spiel im schnitt 2-3 penalty suecht, dänn muess er sich nöd wundere, wänn dänn gar nüt meh pfiffe wird (ussert vilicht mal e schwalbe gäg ihn)... gott, nervt mich de!!!
und wägem chikhaoui, jedem sini religion... aber muess mer würkli wie en taliban umelaufe? bim zouaghi genau s'glich... -
Zitat von snowcat
das uns ausgerechnet die basler ein revival vom marsch über die brücke bescheren...
aber wirklich bedenklich das ganze, nun ist wieder die polizei und der staat schuld! auch hier wird ursache und wirkung wieder einmal kräftig durcheinander gebracht!
kenn die hintergründe zu wenig (da ich heute glücklicherweise nicht im stadion war). aber muss man sich über rigorose sicherheitsmassnahmen wundern, wenn man vor einem jahr das halbe stadion auseinander genommen hat?!?
-
cha mer bitte de chermiti nie meh im fcz-dress ilaufe lah?!?!?!??
(also nur eine vo vilne ärgernis)
-
-
Zitat von larlf
Tickets sind ab Montag 12:00 Uhr online, an der Hallenstadionkasse (Mo - Fr: 09.00 - 13.00 Uhr und 14.00 - 18.00 Uhr) oder im Ticketing der ZSC Lions an der Siewerdtstrasse 105 (Mo - Fr: 10.00 - 16.00 Uhr) erhältlich. Ebenfalls an allen anderen Vorverkaufsstellen.
sind jetzt d'tickets überall erscht ab em 12i oder i de halle & im büro scho ab 9i, resp. 10i erhältlich?
also mängisch... :roll: :roll:
es sind doch eifach d'öffnigsziite vo de kasse und vom ticketing, wo's da agäbet. los gahts überall am 12i (kasse 13.00 wäg de öffnigsziite)
-
Zitat von Messier
Isch ja en Knüller gsi. De 10-er mit de schwere Zunge......soooo geil !!!
hans vorher nomal gluegt, es isch sooooo geil!!!

http://www.telezueri.ch/index.php?id=60868
und das mitem wasser hani jetzt au gseh... wär geil gsi, hett ers am gilli agspeuzt

-
Zitat von Sbornaja
Gröber au was für e schweri Zunge de Büehli gha het und wo de Büehli fast de schluck Wasser wieder usespoizt
Geil au s telefon mit em Segi. Wer det alles imHindergrund dri schwätzt? Chli vill änglisch hinefüre cho :twisted:Super Goli super Goli. Mir händ de Luki, mir händ de Luki...

Eis vo de Beste Talk täglich gsie!!
mich häts erstunt, dass de bühler überhaupt bis zum gilli gseh hät
und "mir freuet eus au überhaupt nöd" mitem fette grinse... und de seger & co am liedli singe... es sind würkli gueti jungs, hani geschter morge au im cheyenne dänkt. danke no am baltisberger für d'gipfeli
ah ja, mir sind meischter und klote isch bankrott, klote isch bankrott, klote isch bankrott

-
bob der bauMEISTER!!!

-
talk täglich isch so geil!!! bi schier verreckt vor lache

-
-
Zitat von Ari
haha sgeilste foti ever...segi im tram..wie wenns gstellt waer....fahrt dae hei oder was?:
http://www.20min.ch/community/lese…m-Tram-18019788ja, hät sich kurz vorher im cheyenne verabschiedet. würkli de geilscht!!
-
-
-
-
-
-
-