Beiträge von Caro
-
-
lüthi hät zuegstimmt für beginn am zischtig!!
-
Zitat von Reto
Jetzt hät's mer fascht öppis gäh, woni d'Zämefassig vom NLB-Final gseh han:
du meinsch wägem guyaz oder wieso?
-
sorry, aber fribourg isch ja dermasse harmlos...
-
Zitat von Sbornaja
De wird sicher wieder uf Zug gah... Kennt Trainer, Mannschaft und Umfeld us em effeff.
Chlini CHance bestaht no:
Weis nümm genau wieso er us Zug verduftet isch, glaube nur weg de Chohle oder ob ers mit eM Trainer nöd so guet gha hät.Ich Tipp aber mal uf en verdufter richtig ZOOOG
ha gmeint, es seg wägem shedden gsi... was ich jetzt irgendwie no chönt verstah
-
Zitat von Larry
Habe ähnliche Probleme:
Soll ich zwischen zwei Besuchen die noch kommen einen Road Trip nach Nashville machen, um Roman Josi zu sehen und die Cowboy Stimmung im Stadion, oder doch lieber hier bleiben und am Pool den Z im Final verfolgen?
Grübel, grübel und studier....

die frag stellsch der jetzt aber nöd ernschthaft?!?!?

-
-
-
Zitat von The Fan
Ich denke der spielt heute, Gegner etwas im Ungewissen lassen, der Hartley spielt die Spielchen gut!
richtig so! soweit kommts noch, dass wir rüfenacht & co noch eine steilvorlage geben...
The Fan
hüt au ume für es landei-revival?
-
-
Zitat von Vladi19
Bertolotti meint http://www.tagesanzeiger.ch/sport/hockey/H…/story/28162230
herrlich: «Er soll sich um sein Team kümmern und nicht um die Refs. Ich beurteile sein Coaching ja auch nicht.»

-
-
ich bin für e hartley-autogramm-choreo morn abig

-
heult doch... in abetracht, dass de pittis dänn würkli verletzigsbedingt hät müesse ufgäh, isch d'straf nöd grundfalsch. anderi teams sind zudem au scho mit härte spielduurstrafe konfrontiert worde - und händ trotzdem gwunne!
nur loser beklaget sich über de schiri, anderi stönd wieder uf und machet s'beschte drus.
ah ja, de rüfenacht cha au froh si, hät er nur eimal müesse use. was für en weichbächer! bim uselaufe hät er sich no herrlich provoziere lah, töibelet wie en kindergärtner

-
Zitat von snowcat
wirklich schade. für leute in meinem alter eine der ganz wenigen möglichkeiten zu etwas gratis sex zu kommen! wollte darum am donnerstag unbedingt nach zug. muss ich halt trotzdem ins globe und wohl oder übel zahlen...gruess roli c.
versuechs doch mal binere ominöse autobahnraststätt, det muesch au nüt zahle

-
-
dann war er halt 32 :razz: :razz:
-
-
Zitat von Der Weise
Was mich am meisten ärgert, als das projekt neues Stadion aufs Tapet gekommen ist hat die HASTA wieder mal gesagt dass man den Z sehr gerne behalten möchte und dass man bessere Lösungen sucht. Passiert ist rein gar nix, im Gegenteil.
blabla... wahrschinli luegets, dass sie eus bis 2017 no flissig as bei chönd pisse. wird sich nämli garantiert gar nüt ändere...
-
unfassbar, was da vo de hasta ag abgaht!! ich mein, playoff-date söttet zu 100% gsperrt chöne werde, ohni wänn und aber!
au egal, was i de letschte 3 jahr gsi isch... wird würkli ziit für es eignigs stadion!