Zitat von Champs-de-MarsNo was zum gleichen Thema
isch doch letscht mal scho bi question of time es problem gsi. ha det au de idruck gha, dass d'mehrheit de refrain nöd chan... isch das mal nöd anderscht gsi.
Zitat von Champs-de-MarsNo was zum gleichen Thema
isch doch letscht mal scho bi question of time es problem gsi. ha det au de idruck gha, dass d'mehrheit de refrain nöd chan... isch das mal nöd anderscht gsi.
Zitat von Champs-de-MarsIm internationalem DM-Forum wird die Stimmung als ziemlich übel beurteilt mit Hoffnung auf Besserung heute Abend.
Kann da leider nicht widersprechen.
Die Songauswahl fand ich i.0., auch wenn Songmaterial für unzählige Konzertstunden hätten. mir gefallen hald die alten Sachen aus der New Wave Phase (Photographic, New Life, People are People etc.) bis "Songs of Faith..." sowie Barrell of a gun und Useless aus Ultra.
das hani vom kolleg wo d'depechemode.ch siite macht, au ghört. isch halt für mich no schwer zum beurteile, bin z'vorderscht a de stage gstande und ha d'stimmig nöd eso mies gfunde. aber s'isch sicher nomal öppis anders, wännt irgendwo uf de sitzplätz bisch und dich eine zämeschisst, wil du stahsch (seg ageblich so gsi).
hett - wie dobe scho erwähnt - just can't get enough gern ghört. photographic wär natürli au geil gsi, aber händs au uf de letschte tour nöd so oft bracht...
mir häts jedefalls gfalle und ich bi am überlege, ob ich hüt abig nomal söll gah.
Zitat von Gysinofhsh jioerwerw hiohhioew sind au no guet gsi!
aber ja, isch gueti show gsi, never let me down again isch sowieso s'beschte lied ev0r vo DM. und ich bin eigetli nöd würkli en "fan"
bisch mitem monnet am konzert gsi?
de hani au mal no gseh.
ich hett i just can't get enough no gern ghört... aber s'isch ja keis wunschkonzert ![]()
Zitat von Champs-de-MarsBin am Sonntag auch dabei, zum 2. Mal dieses Jahr nach München (Open-Air). Schön dass es diese Band nachwievor gibt und der Sound auch heute noch noch spannend und abwechslungsreich ist. Sound of the Universe fand ich die beste DM-Scheibe seit Ultra.
hammergeils konzert gsi!!
würd am liebschte hüt au nomal gah...
Zitat von larlfist das Konzert eigentlich ausverkauft?
Ich hätte noch für So. zwei einzelne Sitzplätze (d.h. nicht direkt nebeneinander, aber glaubs im selben Sektor) zu vergeben.
D.h. habe keine Ahnung wie's auf Ricardo etc. aussieht, falls jemand die Tix für sich oder Kollegen möchte, werde ich sie zu normalen Preisen abgeben (d.h. offiz. Kaufpreis inkl. Versandkosten)
Falls jemand interesse haben sollte, kann er ja PM schreiben... (bin aber heute erst ab ca. 17 Uhr wieder online...)
ja, ist ausverkauft. daher auch das zusatz-konzert am montag.
Zitat von snowcateine million für so einen spieler ist ein dumping preis! so liegt auch noch ein gehalt von einer million drin (viel höher werden die forderungen von semeraro wohl kaum sein). und in 2-3 jahren verkauft man ihn für 10 millionen. also cillo, wo ist das problem (abgesehen von deinem immer grösser werdenden ego?)
gruess roli c.
![]()
Zitat von LarryWarum kommt Djuric immer erst wenn wir im Elend sind?
Langsam geht mir BC mit seiner Aufstellung bzw. seinen Liebkindern auf den Sack!
verstah das sit monate nöd, dass mer ihn nie durespiele laht. mer hät ja geschter eimal meh gseh, was er chan.
ghört ganz klar id startelf und das 90min.
Zitat von The FanAlles chasch nöd ha, defür häsch guete Sound!
Wobi de Herr Karasek en andere isch als no bi Radio 24, aber no immer nöd guet!
Und: Am Morge de Marc Jäggi, dä isch echt guet!
egal, wo de karasek moderator isch, besser wird de nie werde. wie au, ohni potential :roll:
und die guerilla-griller sind ganz, ganz pösi, händ sich doch eifach is radio ghäckt... ä-hä, bini au sicher :roll:
Zitat von Gysinoja aber das isch doch immer so! d'press freut sich doch drüber, so händs wieder was zum brichte! das ganze wird jetzt wieder grausam hochstilisiert und i 2 wuuche weiss es scho praktisch keine meh. so wirds uusgseh.
genau so lächerlich wie das vo dä fcz fans hüt im blick...wäge petarde dä match welle in mailland abbräche. IN MAILAND! dete hät mer früehner töffli vo dä tribüne gschmisse!
mag im verglich mit früehnere "problem" (ob jetzt mit de töffli oder anders) würkli chli unverständlich oder lächerlich würke. aber schlussendlich isch es ermässenssach vom zueständige schiri und es chan ja nöd s'ziel si, dass du dim club - wo regulär gwünnt - mit so öppisem e forfait-niederlag zuefüegsch (im verglich mitem vorfall in zug hett die nämli no chli meh weh tah).
Zitat von RetoWer vo eu macht ab und zue mal es Fotibuech und wänn, wo. bzw, mit welere Software?
Danke für Tipps und Erfahrige.
ich ha no keis gmacht, hans aber nöchschtens vor (wänni dänn mal dezue chum). und ich wird mis bi ifolor mache lah. det gits neuerdings au es ganz flachs, d.h. au i de mitti.
isch zwar nöd ganz billig, gseht aber gemäss arbetskollegin würkli guet us. häsch eifach mitem hindergrund nöd soviel uswahle wie bi de normale fotibüecher.
Zitat von LarryDieses Ego-Jubeln, bei dem man die Mannschaftskollegen wegstösst wie gestern auch von Frei gezeigt finde ich einfach unterste.
Oft profitiert der Torschütze zu 99% von der Vorarbeit eines anderen und braucht nur noch einzuschieben.
Aber dann der grosse Ego-Jubel......beschissen!
bi däm egoistische arschloch überrascht mi fäng gar nüt meh.
finds aber schön, hät er de fairplay-gedanke dörfe verläse :roll: weiss er überhaupt, was das isch?
Zitat von RetoWeiss öpper, öb mer irgendwo chan iischtelle, dass eim aazeiged wird, wer vo sine Facebook-Kollege en neue Kolleg ufgnoh hät?
Das han ich eigentlich die einzig luschtig Funktion gfunde und die git's jetzt irgendwie nüme schtandardsmässig.
ha gmeint, das mer das bi de istellige oder benachrichtigunge chan festlege, für was mer jewils mäldige überchunt, resp. umgekehrt mäldige a die andere uf de startsiite usegönd.
Zitat von Gysinoscho rächt super immer bi dä anderne dä fehler sueche wänns bi dä eigene lüüt hinde und vorne nöd klappt.
sogar a dä meischterfiir gitt mer sich gägesiitig uf's muul. aber ebe. :roll:
ich suech nöd nach fehler - weiss ja, dass bi eus nöd alles suber lauft. aber es staht eifach würkli i keim verhältnis!
ja, die einte händ ufs muul übercho, aber das sind die, wos au hät müesse träffe und genau so deppe, wo de kurve i de letschte mönet nur gschadet händ. und das weisch au du!
also am 17. mai hät d'kurve sehr wohl öppis gmacht, da hät d'selbstregulierig iwandfrei klappt!! nur scho wäg däm find ich das geischterspiel en hohn, vor allem, wänn mer gseht, wie z.b. yb, luzern, etc "bestraft" worde sind...
Zitat von DraftHa, Caro us de Versänkig uferstande. Gsesch das nöd chli gar eifach?
nei, find ich nöd.
z'basel häts jedesmal en siech voll lüüt, wo doch nur druf wartet, bis es chli action git. isch letscht mal au sehr lässig gsi, wännt wäg paarne hohlköpf dänn en ganze extrazug muess mind. e halb stund warte, bis mer dänn au chan abfahre...
vilicht müesst mer halt au mal afange, d'stadionverbot konsequent und rigoros dure z'zieh und dass mer vo de einte halt au mal näme bekannt git (also ich mein jetzt ad schmier).
Zitat von LarryJa, blöd.
Ich glaube, bi söttige Spiel gits bald kei Usswärtsfans meh, mir persönlich egal!
Ich gang eh nöd uf Basel, und in Züri gönd mir d'Basler nur uf de Sack.
PS: Han e Saisoncharte, hüt übercho
uf das wirds uselaufe... han ehrlich gseit au kei bock meh uf das ewige theater in basel. eifach zvil halbstarki mitläufer, wo alles, aber nur kei fuessball im kopf händ ![]()