Beiträge von Caro

Zitat von Heins44

was sind scho 6h auto bzw. car fahre fürnes Finalspiel? en dräck...

chasch ja underwegs z bravo lese...

bruefstätigi lüüt känsch? nöd jede/jedi chan am 3 oder 4i en abgang mache... guet, du chunsch vo de sozialhilf vermuetli no en uswärtsspiel-bitrag über, chasch drum nöd so mitrede.

stimmt, han s'bravo ja abonniert, aber s'bravo girl findi ebe fascht no interessanter. chan dir die gläsene zitschrifte ja dänn zueschicke, dänn häsch öppis für d'uswärtsfahrte du superfan!

Zitat von Mushu

Mein Gott!

Irgendwie kommt das mir hier so vor, als ob da innerlich doch sehr mit einer Niederlage heute Abend gerechnet wird.

Memmen!

Ich denke mir, dass heute ein Sieg kommt. Alles andere würde mich erstaunen.

siehe spiel 3 im jahr 2000, als wir mit einer stark dezimierten mannschaft, aber mit viel herz und kampf in lugaNO gewonnen haben!

Zitat von Lolo

gisch wieder alles das gfallt mir a dir, mir hättet dich öpe chönne bruche bi eus, voralle wo so chlootener tussis det ghocked sind, das heisst bis 5 minute vorem Spiel und den händ's es igseh.....

Gruss Lolo

muesch nur säge, ich bin nur 1min vo eune plätz entfernt. jederzit gern :cool: :cool:

p.s. hetsch doch nur din kristall ufs goal vom genoni tah!! :wink:

Zitat von BlueYellowSide

Ihr ihr ihr,.... wieso eigentlich immer ihr?! die Mode-fan sind vielleicht die die überheblich sind , doch die haben ja sowieso keine Ahnung!

wänns der nöd passt, dänn verzieh dich doch wieder det here, wod gsi bisch... :heul doch:

und nei, ich red nöd vo modefans!
    ähm, händ ihr überhaupt no anders? :gruebel:

Zitat von rcastelmur

was läuft denn hier? war die torverschiebung für die niederlage verantwortlich???? sicherlich nicht. also schreibt nicht so eine scheisse und bleibt objektiv.

wenn man bedenkt, dass das 2-3 gegeben worden wäre, hätte der hcd die letzten 2min ziemlich zittern müssen. das ist nun mal fact und es schreibt hier auch niemand, dass wir nur deswegen verloren haben!
    nur, dass es den spielausgang massgeblich hätte beeinflussen können.

dass wir gestern schlecht gespielt haben und die leistung ungenügend war, liest man hier zur genüge.
    also auch für dich: wer lesen kann, ist klar im vorteil :roll:

Zitat von Ari

haha am forster sin check isch typisch...suuberer chan en check gar nöd si...klar dass das dhcdler wieder andersch gsehnd

:roll: :roll:

herzig, wänns wieder brüelet, immer werdets benachteiligt...
    vor allem isch de forster halt eifach chli en fätze im gägesatz zu gwüsse gägespieler und wänn geschter öppis korrekt gsi isch, dänn sicher de check!

Zitat von doem

Zum stadion:
    Ufä dä linwand därfmer lut sehv kei heikliszenä biringä. Dötä wo nonig klar gsii isch obs äs gool gsii isch oder nid isch es scho ahzeigtwordä uf dä linwand.

das hani det au dänkt, wiedermal typisch gsi :roll: :roll:

und das mitem goal verschiebe gsehn ich glich. cha ja mal passiere, aber nöd grad drümal hinderenand - natürli nur zuefällig :depp:

Zitat von Gysino

krass, du bisch so de stereotypisch davoser. schlimm.

aber hauptsach "porororopopo wer nöd gumpet isch en zürcher hueresohn" singe...:rofl: :rofl:

ich muess mich wieder usklinke.

schwürkli super, chli sk-lieder nazplappere... aber was wett mer anders erwarte vo paar möchtegern-davoser, wo suscht i de sk stönd.

en kolleg hät mer geschter au ehner chli befremdet es sms gschickt, ob die jetzt d'sk-hymne na-äffet :roll: :roll:

Zitat von The Fan

War gerade noch auf dem Murmeli-Forum: Die sprechen von einem Foul von Alston, welches noch Folgen haben dürfte....wo wie wann was? :cool:

Habe ich nicht gesehen...ihr?

isch en stockschlag is gsicht vomene davoser gsi (weiss nüme gnau, wer), vorem goal. das ganze isch nöd gahndet worde, chönt aber guet si, dass es no es nachspiel für de alston wird ha.

Zitat von Messier

Als Inzucht-Verwandte vom Walter Steiner cha de gar nöd anderscht als so schön flüüüge. . . .
    Wäg dere huere Scheiss-Schwalbe bini fascht heiser worde, ha mi so gottlos ufgregt. Und de Mandioni pfifft de Müll no. . . :skandal:

da bisch also i gueter gsellschaft gsi... :roll: :roll: :roll:

Zitat von BlueYellowSide

wenn man aufsteht wird man ja gleich von denen dahinter angefiggt!

nochmals zum stadion: 1. wieso sooooo enge Gänge machen. 2. wieso in diesen engen "Raucher"-gängen nur so wenig Luftabsaug?!? naja.

In Davos wird das mit den Fans wieder anderst laufen keine angst! hehe

und nochmals, glückwunsch zum verdienten Sieg! die Serie wird noch spannend werden.

ihr sind aber au mit abstand die einzige, wo im gästesektor sitzet. das isch jetzt halt eifach fact!

Zitat von Mushu

D'Caro hät irgendwie au griifed.
    Ich erinnere mich da a Ziite ......

:zwinker:

natürli bin i zueversichtlich, aber bern isch es bispiel gsi für gläbti überheblichkeit (verein wie au fans) und wie heissts so schön: hochmut kommt vor dem fall :oldie:

apropos griifed... chasch drümal rate, wer sich letscht jahr im vorfäld bereits mit 10 stehplatz-tix fürs s'halbfinalspiel in bern ideckt hät :roll: :wink: