was mich am meischte ufregt

  • Nach 2:1 schüssed die Basler Hohlchöpf doch e Petarde richtig Leoni und Tihinen und kei Journi Sau schriibt dadrüber!

    Und welle FCZ "Fan" hat Pyro in den Basler Sektor geschossen? Habe ich nicht gesehen. Umgekehrt aber schon!

    Na, wie Larry sagt: " mal günne und guet isch!

    • Offizieller Beitrag

    Die zwei Leutkugeln in den FCZ-Familiensektor müssen zwingend zwei Geisterspiele bedeuten für den FCB, ansonsten macht sich der Verband unglaubwürdig.

    Das beste wäre, bei solchen Spielen keine Auswärtsfans mehr zuzulassen...mir händs i de Schwiiz eifacht nöd im Griff!

    • Offizieller Beitrag
    Zitat von Larry

    Die zwei Leutkugeln in den FCZ-Familiensektor müssen zwingend zwei Geisterspiele bedeuten für den FCB, ansonsten macht sich der Verband unglaubwürdig.

    Das beste wäre, bei solchen Spielen keine Auswärtsfans mehr zuzulassen...mir händs i de Schwiiz eifacht nöd im Griff!

    Ich sass mit meiner Frau und meinen beiden Kindern im Familiensektor, in dem die Petarden landeten. Ich muss mich heute fragen, ob ich nicht zu leichtsinnig war. Wir durften am Rand/Zaun entlang flüchten. Die Kinder abgedeckt durch die Eltern, oben wurde ihnen glücklicherweise rausgeholfen. Von dort kamen wir allerdings absolut problemlos weg, ohne dass wir igendwann, irgendwie "in Gefahr" kamen.

    Was aber auch war:
    In diesem Sektor standen - in nächstmöglicher Nähe zum Basler-Sektor - eine Gruppe Glatzen und Teilglatzen (eingige Gesichter waren mir nicht unbekannt - Halle? - ). Diese haben sich gut positioniert und waren richtiggehend glücklich, als es entlich losging. Was haben diese Subjekte im Familiensektor gesucht? Die Zugangskontrolle in die Sektoren muss zwingend verbessert werden.

    Super war auch die Intervention des Sicherheitsdienstes. Die Basler konnten auf die Bahn stürmen und provozieren. Keiner Schritt ein, es wurde bloss ein "vermeitlicher" Schutzriegel gegen das Feld gemacht. Später kamen weitere SiDi's, die Positionierten sich zuerst Richtung Basler Sektor. Aber nur kurz, dann wechselten sie die Seite, und sie sicherten Die Basler gegen die Zürcher ab. Was natürlich - in anbetracht der vielen Familien im Sektor - der grössere Kriesenherd war.

    Nein, es war beschämend und skandalös.

    Und ja: wenn es in Basel keine Geisterspiele gibt ....

    Der eine Basler Provokateur .... konnte einfach wirken wie er wollte, keiner Schritt ein. Bei mir kam der Gedanke "hätte ich nur eine Pistole". Zum Glück habe ich keine.

    Ist eine Riesenscheisse und ich weiss nicht, ob und wann ich wieder in den Letzi will ....

    • Offizieller Beitrag

    Der Familiensektor ist total am falschen Ort!

    Überhaupt: Wir haben hier einfach NICHTS im Griff!

    Mich hat es auch angeschissen, wir sassen nach dem Spiel noch auf dem Platz beim Zic Zac, aber immer auf Nadeln, wenn wieder Leute wegrannten oder der Wasserwerfer in die Baslerstrasse (wie bezeichnend!) spritze.

    Konnte/musste noch zuschauen wie sich Zürcher gegenseitig Spitalreif prügelten....auch das ja nichts neues.

    Wenn ich dann noch lesen muss wie es in Altstetten / Europabrücke abgegangen ist - beschämend!

  • ich han scho am Afang es unguets Gfühl gha i dem Sektor B!
    Späteschtens nach mim iigangs erwähnte Petardeschuss vors Goal, han ich nu na bibbered...

    Am Schluss han ich glueget, dass ich so schnäll wie möglich mit mim Sohn em Hag na ufe cho bin.

    S'nächst mal gang ich wieder i'd Südkurve. Da isch's entpannter!

  • Zitat von Larry

    Die zwei Leutkugeln in den FCZ-Familiensektor müssen zwingend zwei Geisterspiele bedeuten für den FCB, ansonsten macht sich der Verband unglaubwürdig.

    Das beste wäre, bei solchen Spielen keine Auswärtsfans mehr zuzulassen...mir händs i de Schwiiz eifacht nöd im Griff!

    de sfv hät sich mit sim urteil wiedermal sälber übertroffe :roll: :roll:

  • Zitat von Larry

    Ja, blöd.

    Ich glaube, bi söttige Spiel gits bald kei Usswärtsfans meh, mir persönlich egal!

    Ich gang eh nöd uf Basel, und in Züri gönd mir d'Basler nur uf de Sack.

    PS: Han e Saisoncharte, hüt übercho :cool:

    uf das wirds uselaufe... han ehrlich gseit au kei bock meh uf das ewige theater in basel. eifach zvil halbstarki mitläufer, wo alles, aber nur kei fuessball im kopf händ :evil:

  • Zitat von Larry

    Ja, blöd.

    Ich glaube, bi söttige Spiel gits bald kei Usswärtsfans meh, mir persönlich egal!

    Ich gang eh nöd uf Basel, und in Züri gönd mir d'Basler nur uf de Sack.

    PS: Han e Saisoncharte, hüt übercho :cool:


    Modefan ;) ich au...

  • Zitat von Caro

    uf das wirds uselaufe... han ehrlich gseit au kei bock meh uf das ewige theater in basel. eifach zvil halbstarki mitläufer, wo alles, aber nur kei fuessball im kopf händ :evil:

    Ha, Caro us de Versänkig uferstande. Gsesch das nöd chli gar eifach?

  • Zitat von Draft

    Ha, Caro us de Versänkig uferstande. Gsesch das nöd chli gar eifach?

    nei, find ich nöd.
    z'basel häts jedesmal en siech voll lüüt, wo doch nur druf wartet, bis es chli action git. isch letscht mal au sehr lässig gsi, wännt wäg paarne hohlköpf dänn en ganze extrazug muess mind. e halb stund warte, bis mer dänn au chan abfahre... :evil:
    vilicht müesst mer halt au mal afange, d'stadionverbot konsequent und rigoros dure z'zieh und dass mer vo de einte halt au mal näme bekannt git (also ich mein jetzt ad schmier).

    • Offizieller Beitrag

    De Herr Canape wird nöd so schnäll öppis mache, er will bi de Südkurve guet dahstah.

    Im Prinzip macht er gar nüt degäge oder viel zwenig!

    D'Kurve sälber mach au wenig bis nüt degäge, säg ich mal so vom Schiff us gseh.

    Jetzt händ die Tuble vom Verband no de FCZ U21 i d'Gruppe vom FCB versetzt......Halbschlaui!!!

  • also am 17. mai hät d'kurve sehr wohl öppis gmacht, da hät d'selbstregulierig iwandfrei klappt!! nur scho wäg däm find ich das geischterspiel en hohn, vor allem, wänn mer gseht, wie z.b. yb, luzern, etc "bestraft" worde sind...

  • Zitat von Caro

    also am 17. mai hät d'kurve sehr wohl öppis gmacht, da hät d'selbstregulierig iwandfrei klappt!! nur scho wäg däm find ich das geischterspiel en hohn, vor allem, wänn mer gseht, wie z.b. yb, luzern, etc "bestraft" worde sind...


    werum hätt dänn Basel s'letscht Jahr nach de Facklewürf vo den K4 Schwachmate keis Geischterspiel übercho???

  • Zitat von Caro

    also am 17. mai hät d'kurve sehr wohl öppis gmacht, da hät d'selbstregulierig iwandfrei klappt!! nur scho wäg däm find ich das geischterspiel en hohn, vor allem, wänn mer gseht, wie z.b. yb, luzern, etc "bestraft" worde sind...

    scho rächt super immer bi dä anderne dä fehler sueche wänns bi dä eigene lüüt hinde und vorne nöd klappt.
    sogar a dä meischterfiir gitt mer sich gägesiitig uf's muul. aber ebe. :roll:

  • Zitat von Gysino

    scho rächt super immer bi dä anderne dä fehler sueche wänns bi dä eigene lüüt hinde und vorne nöd klappt.
    sogar a dä meischterfiir gitt mer sich gägesiitig uf's muul. aber ebe. :roll:

    ich suech nöd nach fehler - weiss ja, dass bi eus nöd alles suber lauft. aber es staht eifach würkli i keim verhältnis!
    ja, die einte händ ufs muul übercho, aber das sind die, wos au hät müesse träffe und genau so deppe, wo de kurve i de letschte mönet nur gschadet händ. und das weisch au du!

Jetzt mitmachen!

Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!