Zitat von Caroleich find das het nüt mit Überheblichkeit z'tue, sondern dass mer a sinere lieblings-mannschaft glaubt.
wäg däm chamer trotzdem ufem bode bliebe
Zitat von Caroleich find das het nüt mit Überheblichkeit z'tue, sondern dass mer a sinere lieblings-mannschaft glaubt.
wäg däm chamer trotzdem ufem bode bliebe
Zitat von Edgarsuper
tippe nun auf Fribourg gegen uns im Final
geil
gute nacht
läuft alles nach Plan !!
glaub nöd, dass mir mitem kreis e chance händ gäg fribourg :roll: :roll:
romano lemm isch für es witers spiel gsperrt, klote chan degäge aber rekurs ilegge.
de niinimaa ghört längschtens mal für längeri ziit gsperrt! fallt immer wieder dur brutali aktione uf, für mich en klare wiederholigstäter.
Zitat von ZSColinFind' au em Lemm sini Aktion gäge de Krutov isch nöd suber gsi. Und bin au defür, dass er sitzt.
Aber als Reizfigur No. 1 langts ihm bi mir für das nöd.
De Jenni hät da für mich doch einiges meh a Potential.
Das isch für mich ganz en liderliche Siech! Gott Lob (für eus) hät de Ladehemmige, suscht wär's wohl no schlimmer.
Provoziere isch ja okay, findi sogar geil. Aber jedesmal en Gägespieler arämple, wänn er vo de Bank chunt find' ich eifach zu billig.
Oder hinter em Rugge vom Schiri/Linesman immer wieder ein chline Stockschlag ...... sorry, --> es Weichei!
de jenni isch e chlini feigi sau!! schebe schono geil, wämmer immer no hinderrücks no muess go schupfe und rämple... hoffentli kriegt de morn no chli! ganz e armseligi figur...
herrlichs posting

ab wänn und wo trifft mer eui am dunschtig a?
grüessli
caro
isch morn 19.45 oder 20.15 spielbeginn?
blödi frag: wänn ich zurzit mit hispeed vo cablecom surfe, müessti da wieder zu bluewin wächsle, dass es gaht?
wür mi ebe chli agurke... :roll:
das mitem ufnäh tönt scho nöd schlächt, aber für das hani eigentlich min hd-recorder... bluewin-tv chasch aber glaub via internet programmiere, oder?