• Offizieller Beitrag

    Oh Mann, wie blöd muess mer si?

    Mer chunnt es Schriibe über vo de schpanische Lotterie, wo schtaht, dass mer en Millionegwünn gmacht hät. Bevor mer de Gwünn uszahlt überchunnt, muess mer aber no d'Gwünnschtüür überwiise, isch ja klar.

    Und nachher, wänn mer das gmacht hät, gaht mer no im Kasseschturz allne go zeige, wie dumm dass mer isch. Au für e 60-jährigi, find ich das ziemlich bescheuert und irgendwie chani kei Mitleid ha...

    "Er hät so nett tönt am Telefon und hät sogar en Teil vo de Gwünnschtüre überno und für mich im vorus zahlt"...

    • Offizieller Beitrag

    Ha ha, de Hammer.

    Nachdem sie dänn uf Schpanie isch, wo de Lotterie-Chef sie am Flughafe het sölle abhole und dete Schtunde lang gwartet hät, hät sie de Firmesitz wele sueche, de hät's nöd gäh und uf de Polizei oder so händ's ihre dänn verzellt, dass sie nöd de erscht seg, wo uf de superguet Trick ine gheit seg.

    Dänn hät sie no de Rückflug verpasst und am Schluss seit sie:

    "Han mim Maa no es SMS gschickt: Du hast wirklich Recht gehabt."

    So Lüüt müend ja eigentlich dur Lotto zu Gäld cho...

    • Offizieller Beitrag
    Zitat von Reto

    Au für e 60-jährigi, find ich das ziemlich bescheuert und irgendwie chani kei Mitleid ha...

    wänn mer die zahl 60 ghört, stellt ich mir im erschte augeblick immer en greis vor, aber das isch ja gar nöd so. mt 60i isch mer immerno am schaffe, gwüssi lüüt werdet mit dem alter oder no elter bundesrat oder in ubs vr ufgno. also ebe, 60 jährigi setted no genau so bi sinn si wie jüngeri.


    aber trotzdem, au die wuche hät erscht grad eine anere 6x jährige aaglüüte und gseit, dass er irgend en sohn vomene cousin isch und chohle brucht. i dem spezielle fall weissi nüme gnau, öb ers hät chöne durezieh, aber au die masche lauft sehr guet, ebe au bi 60 jährige.

  • Zitat von Reto

    Ich überleg mer's also au uf de Bruefzwiig um z'sattle. Bruchsch nur ein Tubel pro Monet und es gaht der rächt guet. Unglaublich... Vor allem au, dass die all de Chohle immer schön parat händ und sie niemer dra hinderet, das abz'hebe.

    so lüüt schreiet förmlich denah, versecklet zwerde... also ich überwies nöd emal 100 stutz nöimet ane, wänn mer öppis suspekt vorchunt.

Jetzt mitmachen!

Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!