Z - Ls 4:1
Fr - Am 4:3
Kl - Da 3:4
S - Lu 2:4
Beiträge von Mushu
-
-
Aber geil
-
Läck; das isch jetzt aber sackbrutal.
-
Nillson isch geil ...
-
Wick hunpelt in die Garderobe ...
-
Gaht doch! Wer offeriert mir no es Bier? Gange sch nomal go seiche.
-
Gange go seiche und Bier hole; villicht verpass i ja öppis ...
-
Laschi Truppe, die Blaue ...
-
-
Zitat von snowcat
aber du: wenn eine in niederhasli tschuttet, eis am chopf verwütscht und ihn das anders macht...dänn sött er doch nachher normal si? also dini erchlärig gaht irgendwie nöd uf! [SMILING FACE WITH OPEN MOUTH AND SMILING EYES]
de chick ohni verletzigsafälligkeit isch vill z'tüür und chasch nöd i de schwiz hebe. darum isch de entsxheid richtig vom fcz. obwohl ich sini überragendi technik und spielwitz vermisse wird. hätt er gescht idrücklich demonstriert. 2 niederhasli spiller händ nach em match id uni klinik müesse. d'chnöpf us de bei go entferne lah...
und ja, s04!
Ich würd (versueche z') Verlängere. Ich han en eifach gern, und er hät öppis, wo keine hät!
-
Zitat von larlf
hmmm, so ungefähr han ich mir de idiot au vorgstellt:
"Laut Augenzeugen soll FCZ-Goalie David Da Costa mit einem Leibchen mit der Aufschrift «Züri isch öis» provoziert haben."für eu isch er jetzt natürlich de hero, scho klar, für mich isch er eifach "en goalie", wo statt kung fu, halt e anderi grobi limitierig hät...
http://www.blick.ch/sport/fussball…-id2709424.htmlDe isch kein Goali, de isch en Südkurve-Fan! Leoni; wo bisch!!!
-
Die besten Individualisten ergeben zusammen selten das beste Team. Unf gute Stimmung ist nicht die Hauptessenz für Erfolg.
Die Russen können auch ein Liedchen davon singen ...
-
Vielleicht hätte man einfach dem 2013-Team das Vertrauen schenken sollen ...
Wird man aber nie überprüfen können.
-
Schicken wir die Kanadier nach Hause.
Mein Tipp:
1:0 -
CC ist immer für eine Überraschung (oder soll man sagen: "eine Lächerlichkeit"?) gut!
-
Zitat von snowcat
wahrscheinlich nicht. aber trotzdem ist das richtige weg. besser jedenfalls, als ein paar alte säcke auf der ostribüne daran zu hindern ein bier zu trinken...
Sicher nicht! Wenn ich dir eines auf die Kappe haue, habe ich eine Straftat getan. Bei der Polizisti natürlich auch, aber dann habe ich zusätzlich eine Amtshandlung behindert, und noch "den Staat" angegriffen ...
-
Zitat von Larry
http://www.blick.ch/sport/fussball…-id2655035.html
Stahel fliegt, was mich gar nicht wundert.
Wie so einer einen Job im bezahlten Fussball kriegen kann war mir immer ein Rätsel!
Auch für Gygax wird die Luft dünn.
Bin froh haben wir den nicht zurück geholt!
Also ich habe Stahel viel besser in Erinnerung, als die Koch's. In diesem Sinne würd ich sofort tauschen ...
-
Zitat von Reto
Larry, du alte Sack. Es wird nüme allzu lang gah, bis fascht all das eifach normal findet, dass das d'ZSC Lions sind. Es paar Minderjährigi us em krasse Egge händ zwar immer no es Problem mit dem, obwohl's sälber no nie es ZSC-Schpiel gseh händ, aber das wird cho, das schwör ich dir. Villicht muesch es du ja nüme erläbe, aber ich mache bi mine Chind au keis Gschiss, wänn's glich vill Lions wie ZSC säged, au wänn die Chlinschte mich letschti gfräged händ, was dän überhaupt Leiens sind.
Ihr müend eifach mit de Ziit gah und de aktuell Club, wo d'Liga beherrscht, hät ja eigentlich au fascht rein gar nüt meh mit em alte Chaos-Club ZSC z'tue, wämmer ehrlich sind. Wem das so sehr nöd passt, de het scho lang müesse für sich d'Konsigwenzen zieh!
Und genau so wird's 10 Jahr nach de Fusion vom FCZ und GC au im Fuessball töne ...

-
-
Zitat von SchäriAlles anzeigen
Oh ja gerne, da lese ich dann sehr gerne mit

Mushu, meine Frau hat eure letzte Route auf FB zwecks Recherchen genau unter die Lupe genommen;o)
Wir waren letzten Sommer wie folgt unterwegs:
Boston/New York - Fort Lauderdale - Naples - Sarasota - Tampa - Merritt Island - Orlando - New York
Dieses Jahr gehen wir es etwas ruhiger an:
Tampa - St Pete Beach - Fort Myers Beach - Deerfield Beach - Merritt Island - Tampa
Wie letztes Jahr wohnen wir fast zwei Wochen in Merritt Island in einem 'Florida Dream House'

Wenn jemand die Macht hat, kann er/sie unsere Ferienschwärmerei gerne irgendwo anders unterbringen

Wir haben eure Reise auch mit Leidenschaft und Begeisterung verfolgt.
Betreffend "Florida Dream House", hast du mir da einen Link oder einen Tipp? Wäre auch mal etwas. Wir sind aber nur 2 Wochen dort und Frau und Kinder lieben das "herum reisen". Mir würde so eine Villa mit Pool und Boot halt auch noch passen; bin aber wohl in der Minderheit ...