Das wollte ich nicht schreiben aber es stimmt! :twisted:
Beiträge von Larry
-
-
Herrlicher Sieg!
Und schon stimmt es auch mit der Tabelle wieder.
Auf nach Finnland!
Fiiiiiiinaaaaaaleeeeeee!
-
Herrlich de Suchy!
Pro Vertragsverlängerung!
-
Herrlich!
Jetzt durchziehen!!!!
-
Wir sollten schleunigst zum Siegen zurückkehren.
Der HCD mit dem SC und der Rückreise aus Genf in den Knochen muss eigentlich zu schlagen sein.
Ich hoffe, man ist nicht geistig schon in Finnland......
Nach der Quali wäre ich schon gerne auf Position 1 oder 2 und nicht auf Platz 4 um z.B. gegen Lugano ran zu müssen.....
-
Ich hoffe, wir können trotz Krise (ob mini oder maxi ist noch nicht sicher) am Mittwoch ins Finale einziehen, wir müssen eigentlich ja "bloss" das Penaltyschiessen gewinnen....
Danach ab in die Krise und auf die PO's hin wieder in Hochform kommen.
Das wäre der Plan.....schaun mer mal wie es rauskommt!
-
-
-
So, endlich wieder Hockey nach all dem Grümpel....!
Bin gespannt, wie die Jungs nach der langen Pause drauf sind.
Trifft sich die "alte Garde" vor dem Spiel noch zum Neujahrs-Apero?
-
-
Zitat von sloggi
zueri braennt?
hani au. chumm jedesmal woni en luege huett no huenerhut ueber!S' Buech heisst "Wir wollen alles und zwar subito! Die Achziger Jugendunruhen in der Schweiz und ihre Folgen" vom Heinz Nigg.
Debi isch e DVD mit Usschnitt u.a. au vo "Züri Brännt".
Wämmer wie mir alte Seck quasi live debi gsi isch, isches halt es Stuck vom eigne Läbe, au wenn ich nur Ussestehende gsi bin.
-
Han eigentlich d' Randale gmeint.....
-
Zitat von Messier
Ich bi geschter (isch scho lang abgmacht gsi) mitere Arbeits-Kollegin wo Rappi Fan isch Rappi gäge Chlöötis go luege. Und was gits schöners als wänn i de S-Bahn wo gragglet volle isch mit Gaggels usem Chuestall chasch hei fahre und de einzig bisch wos geil findet. . . das hätmi über d'Niederlag in Gänf tröschtet. Ich ha mi köschtlich amüsiert
Messier!!!!!!! also nei...... :razz:
-
Ich han e DVD vo de Jugendunruhe i de 80er, dört isch en Usschnitt druf...ha, ha....gseht us wie wänns 12jährigi gmacht hetted....en riese Seich!
-
Ich begriife ihn scho: Da fahrsch uf Gänf und dänn so en Sänf!
-
Ja, ja Herr Saft.....aber de Simpson häd scho rächt: Hettemer 3:2 verlore, würd jede säge, mir sind dra gsi, es isch knapp gsi, etc.
Jetzt weiss jede Spieler das mer nöd eifach günnt nur will mer de ZSC i sinere beschte Saison ever isch.
Es isch nötig gsi!
-
Zitat von snowcat
- reservoir dogs
- und wer zürich liebt, mag auch sämtliche kurt früh filme: bäckerei zürrer, hinter den sieben gleisen etc.Reservoir Dogs, das isch doch en FCZ-Fanclub?
Bi "Hinter den sieben Geleisen" fahrt min Vater mit em VW-Bus im Hindergrund dure, bi de Szene mit em Banane-Wage bi de Langstrassunderfüehrig.
Ich liebe di alte Schwiizer (Zürcher) Film!
-
Reto: Schau Dir mal die Zuschauerzahlen an....so von wegen es kommen nicht mehr Leute an den Daten des SC.....!
-
Mir sind glaub nochli i de Natipause........
-
Spielplan für die "Rückrunde":
http://www.fcz.ch/erste/news/news_detail.aspx?id=6858
Die letzten beiden Heimspiele könnten sehr gut besucht sein......!