- Offizieller Beitrag
Videobeweis nur für Tor oder Elfmeter.
Offside abschaffen - was soll daran geil sein????
Nichts!!!!
Videobeweis nur für Tor oder Elfmeter.
Offside abschaffen - was soll daran geil sein????
Nichts!!!!
minere Meinig nah Video nur bimne Goal! (falls zwiefel bestönd)
wännd bimne penalty au video iefüehrsch, dänn pfieft de schiri eifach jedesmal & gaht dänn go video ahluege?
isch im fuessball meh als unnötig...
evtl. gäbts ja suscht e erfindig/möglichkeit für d'liniärichter, dass sie elektronisch über offside informiert werdet:
ich bin immerno de meinig, dass es i vielne fäll gar nöd möglich isch glichzietig ball & offside ahz'luege & somit 100% korräkt z'entscheide...
aber das müesst natürlich au innerhalb vonere sekunde passierä, suscht chunt de pfiff sehr spaht.
Elektonisch chöntsch jedes Offside, öb Goal oder nöd problemslos ahzeige lah. Im Ball häds en Chip plus jede Spieler häd eine.
Aber de Greis us em Wallis wott das nöd, aber Kunstrasen....
logisch: de seppi wird wohl bim kunstrase hersteller dick drin sie, bim chiphersteller weiss er wahrsch nonig mal, wer das chan mache...
also ich han früehner de kunstrase immer ghasst!
aber sit die neue generatione da sind & ich scho sit 2 jahr uf so eim spielä, han ich mini meinig gänderet: chasch halt definitiv länger spiele (vo feb./märz - novämber) und vorallem chasch zu de "randziete" uf em glich schöne "rase" spiele wie suscht immer und muesch nöd uf emne Grümpi Acker probiere es Spiel anezbringe...
Sicher hani ichs vorgschlage!
Finde nüt Geil a dere Regle und ja, ich han sälber Fuessball gspielt!
scho wieder neui offside reglä?
wänn scho, dänn sölleds es wieder wie füehner mache: passivs abseits wieder abschaffe!
...aber das isch ja fürs spektakel gmacht worde, für d'verteidigung isch es müehsam, für de stürmend spieler & d'zueschauer besser...
Das isch scho so. Wänn im Nachhinein weisch, wer de Bölle wird übercho, chasch schön und guet beurteile, öb's Offside isch oder nöd. Aber wie das als Linierichtiger immer gnau söllsch merke bi vollem Tempo, weiss ich au nöd.
Villfach wird's au Glück si, wänn's d'Fahne hebed, dass dänn würklich au isch oder umgekehrt.
Ha ha. FCZ-Heimschpiel in Vaduz wäred no s'Tüpfli uf em i...
Für mich wärs ja nöd so schlimm, aber....
ups, wurde da ja auch schon gepostet....
Wie «20 Minuten» in der heutigen Ausgabe schreibt, dürften beide Zürcher Klubs in den Osten ausweichen: GC nach St. Gallen, der FC Zürich gar ins Ausland, nach Vaduz.
GCN
http://www.20min.ch/sport/fussball/story/21920797
Ich bin da voll bim van Gaal, aber de Club der Greise gseht das anderscht...
Gygax bei Luzern im Gespräch?
Selten so gelacht:
Jedi Stadt häd die Regierig wos verdient häd.......
Gang mer das jetzt grad mal Live go ahluege...
Do wird sogar mal dä Gaddafi freud dra ha
Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!