Beiträge von virus

    Zitat von Mushu

    Und: die Torhüter haben auch noch ein Klitzekleinebitzele zum Unterschied beigetragen.

    ach chum scho, ei chischte gaht uf dä goalie und ja ok, dä rüegger hät sehr guet ghebed hüt.

    was sell das immer mit dem flüeler? selled mal s'goal treffe vorne und nöd erscht 7 sekunde vor schluss no dä aaschlusstreffer und dänn meine es chämi no guet.

    Zitat von Larry

    Sorry aber dieser Matchbericht würde ins Fan-Forum des EHCB passen, aber nicht auf unsere HP!

    Der Bericht widerspricht so ziemlich jedem Pressebericht zum Spiel!

    Viel zu negativ!

    Bevor ich so was reinstelle, mache ich mich im Internet mal schnell schlau, was sonst so geschrieben wird und gehe dann nochmals über die Bücher. Wäre ich in der GL würde ich glaub ein bisschen toben.....!

    ich wür tobe, well mer gäge dä ufstiiger erscht im penalty gune hät.

    Zitat von welli

    "Thibaut Monnet und Adrian Wichser sorgten dann immerhin noch für zwei Netzwackler im Shootout. Beide verwerten ihre Penaltys souverän. Und da mit Lukas Flüeler ein zweiter Ari Sulander sich mit den Versuchen des Gasts annahm, landeten am Schluss doch noch noch zwei Punkte auf dem Tabellenkonto der ZSC Lions. Aufgrund des guten Auftritts vom EHC Biel sicher ein nachdenklicher und gleichzeitig unverdienter Zürcher Erfolg. "

    Auszug aus dem Matchbericht auf der ZSC Seite!!! "unverdienter Zürcher Erfolg"?

    muemer dänn uf dä z siite immer finde, dass alles super isch?

    Zitat von Larry

    Im ersten Drittel Biel phasenweise an die Wand gespielt, aber (wieder) die Tore nicht gemacht. Ab dem zweiten Drittel überheblich aufgetreten. Ich kann mit Flüeler nichts anfangen und fand auch nicht, er habe gut gespielt, das ist einfach meine Meinung. Höhepunkt war die Anzeigetafel mit dem Resultat der Klatsche vom CB gegen die NYR. Es nervt mich schon ein Bisschen dass wir scheinbar keine "normale" Saison spielen können, in der wir einfach so ein wenig an der Tabellenspitze rumdümpeln....

    ich han nur d'zämefassig gseh und dette häts mir dä iidruck gmacht, als wäri dä flüeler eigentlich recht im stich glah worde bi dä goals.


    wow, am match gsi und scho wieder in davos!! mo moll...

    Zitat von Reto

    Wieso sollte das absichtlich beeinflusst werden? Schliesslich können beide Goalies davon "profitieren" und nicht nur der Heimgoalie.

    Ich finde eher, dass der Treffer einfach gegeben werden sollte, wenn er so wie gestern ins Tor geht. Der Puck wäre ja auch rein, wenn das Tor noch an der richtigen Stelle gestanden wäre.

    Ich frage mich eher, was der Grund für diese Regel ist. Spielunterbruch wegen "Verletzungsgefahr" oder wie oder was?

    isch dänn geschter s'schpiil unterbroche gsi, scho bevor er is goal isch oder nöd?
    wänn nöd, sett mer doch meine, dass er s'goal muess gäh. wäri nämmlich dä puck plötzlich (ohni schuss ufs goal) i die ander richtig gange, hetti dä genoni, sgoal doch eifach wieder iighänkt und es wär gar nüt wiiters gsi.

    wänn er abpfiffe hät, dänn isch unterbroche und dänn gits kei diskussion.

    wers au immer betrifft, isch e blödi regle findi!

    Zitat von Powerplay

    Das heutige 2. Spiel ist enorm wichtig für den Z ! Ein 0:2 in dieser Serie wäre ein gewichtiges Handicap.

    ich halte nöd vill vo dene schinbare "jetzt sinds in fahrt" vorteil.

    zug isch au in fahrt gsi und hät 3:0 i dä serie gfüehrt... aber davos häts dänn doch gschafft eis schpiil zgüne. wer isch dänn im 5te schpiil im vorteil gsi? uf jede fall isch davos jetzt im halbfinal.

    und dä z hät 2:0 in davos gfüehrt... am schluss hät davos gunne.

    also so prognose bezoge uf es momentans resultat sind doch irgendwie nöd stichfescht.

    Zitat von Larry

    Ansonsten kann ich aus Erfahrung sagen, dass Haupttribüne nicht vor Torheit schützt, und dies in der ganzen Schweiz. Übelste Sorte war, ist und wird immer sein in lugaNO.


    irgendwie no scheisse für die, wo dänn so mit dä gravatte uf dä sitzplätz hänged und dänn nach em schpiil voll aggressiv dä mittelfinger richtig gegnerischi fäns strecked und dänn das au no im teleclub grad live zeiged wird. :wink:

    Zitat von Carole

    Das sowieso! das muess ja si! :wink:
    Ich fahr defür immer dur oerlike verbi wänn ich gang go schaffe.. :)


    und ich han endlich e stell gfunde in oerlike. vorher han immer no zersch müesse en umweg mache vonere stund, dass ich no churz da gsi bin vor em schaffe, jetzt muesis das wenigschtens nüme. phuuu :geil:

    Zitat von backinreality


    Negativ an Nummerierten Plätzen ist...
    ...Habe einen Kollegen der doch an 10-15 Spiel in der Quali kommt, aber kein Saisontix gekauft hat. Er hat dann keine Chance mehr neben seinen Kollegen zu stehen.

    also bim stah sett ja das mit em "zämerutsche" oder halt ebe "zämestah" ja no besser klappe, egal öb nummeriert oder nöd.

    s'beschte wäred doch eh wieder bänk gsi, mineschtens im 3te und villicht 2te rang. und minere meinig nah nummeriert. so häsch din bereich und dänn passed immerno es paar meh uf die plätz, also egal öb mer sitzt oder staht.

    Zitat von Lolo

    lueg Du das dich keine vercharred........also bis z'Abig, ich hoffe de Reto isch nöd z'müed vu dere strenge Wuche.
    Gruss Lolo


    dette bin doch ich gfahre.
    ja ich weiss, bin nöd nett gsi und hett nöd selle ufs gas drucke. schliessli wär ich au gloffe. :)

    Zitat von Champs-de-Mars

    Morn sicher nöd, dänn isch Chinderhüetidienscht agseit. Da am Sunntig no Fuesballdörby isch, mues mer Kompromiss igah. Aber am Dunnschtig wott ich au gah.

    ja mann, wär ja schad, wänn dä letschti match vo dä saison nöd würsch gseh...