Beiträge von ZüriBueb

    Zitat von Thomi

    wem wetsch was genau abhacke ?

    pffff.....klar nach eim spiel chamer die ussag scho mache :-o

    gäll dä scb muessmer sicher au abha(k)e wills verlore händ ?

    man es git scho komischi sieche.........

    meinsch lüt wie dich, wo nöd erkäned, wänn mer mal chli übertribt? eifach gseit: ich bin scho beunruhigt drüber, was sit de grosse Erfolg bi dem Verein lauft und glaube nöd, dass mer eifach cha säge, ah erschts spiel, gueti asätz, chunt scho na.

    Zitat von Larry

    Es gaht viel zwenig!

    Würkt immerna glich wie Ändi letscht Saison. Gäge es nöd bestächends Lugano verlore, nöd viel meh als eifache Durchschnitt. Ich bin im Gägesatz zu vielne andere de Meinig, dass mer s erschte Spiel sehr wohl sehr ernscht neh muss unds sehr viel über e Mannschaft seit! Die Saison cha mer jetzt scho abhagge, die Mannschaft wird nöd Meischter und günnt kä Serie.

    Zitat von Iceman

    Der Druck in den Regionen, wo sich der ZSC und der SCB bewegen, ist auch etwas höher als andernorts. Da zudem vom Umfeld im Normalfall nichts weniger als der Titel erwartet wird, ist das Risiko des "Misserfolgs" auch relativ hoch. Und als Misserfolg gilt praktisch alles, ausser dem Titel oder vielleicht einer knappen Finalniederlage.... dies aber auch nur ausnahmsweise.


    Das stimmt so nöd, e so extrem isch es au wieder nöd. Aber drü Mal im Viertelsfinal usscheide als Qualisieger gaht halt nöd und Schwiizermeischter werde, CHL güne und nachher zwei Mal nöd annährend s beschte Hockey im viertelsfinal zeige gaht halt au nöd.

    Zitat von Larry

    Das mit de "Kultfigur" Gress findi im Prinzip au en Witz!

    Sorry, isch doch kei Komiksändig!!!!

    De häd no nie e gschiidi Analyse gmacht!

    Und de Gränni chasch au vergässe!

    de Wicky isch guet, und falls er tatsächlich uf de Egli folgt, isch das erklärbar. Wieso de Gress blibt allerdings nöd.

    Zitat von Gysino

    gähn, du weisch das das nöd schtimmt...suscht würds wieder überall stah. aber kei ziile bim blick oder 20minute etc...die wo suscht am liebschte uf d'schiris druffhaued. eifach nüt.

    komisch.

    viel wüssed halt nöd, dass die letschte beide spieler zähled und meined wohl, dass de goalie nöd beachte musch. ich reg mi über so entscheid nüme uf, obwohl ichs nöd verstah. wämmer d regle kännt, ischs offesichtlich.

    Zitat von snowcat


    Merke: Wer sich in der Öffentlichkeit normal benimmt, braucht keine Überwachung und keine Kamera zu fürchten! Unser Staat wird nicht langsam zum Überwachungs- und Polizeistaat, weil das soviel Spass macht, sondern weil es eine zu grosse Anzahl Idioten gibt, die darin leben. Und ich will vor denen geschützt werden! Das gilt auch für immer strengere Überwachung auf der Strasse.

    So sehr ich Deine Beiträge schätze, sind in dieser Aussage leider mehrere Fehler enthalten. Mir geht es gar nicht um die Basler Polizei, das möchte ich hier nicht beurteilen, mir geht es um die Grundhaltung gegenüber dem Überwachungsstaat.

    1) Du nimmst an, dass die Polizei, der Staat und Behörden im Allgemeinen keine oder so gut wie keine Fehler machen. Das ist erstens logischerweise falsch (wo Menschen arbeiten, geschehen Fehler) und zweitens ist es äusserst schwierig, die fehlerhafte Polizei dazu zu bringen, sich selbst zu korrigieren als kleiner Bürger.
    2) Glaube ich nicht, dass es viel mehr Idioten gibt als früher, die Welt ist kaum schlimmer geworden. Jedoch werden diese einzelnen Idioten als Legitimation dafür verwendet, einen alle Bürger betreffenden Überwachungsstaat aufzubauen, nach dem Schema, so lange nicht alles regelkonform ist, darf man alles überwachen. Die Abwägung der Verhältnismässigkeit wird so praktisch ausgeblendet, wenn Du so argumentierst, wie Du es tust.
    3) Ist der ganze Überwachungsstaat nicht ein hirnloser automatischer Roboter, sondern es sind einzelne Menschen, Polizisten, die über die Überwachungsgeräte verfügen und diese auch missbrauchen, da Menschen eine geschichtlich bewiesene Tendenz dazu haben, Macht zu missbrauchen. Dies stelle ich mir praktisch so vor, dass persönliche Daten eingesehen werden können, auch über Bekannte, Verwandte, Freunde und Feinde nur weil jemand als Polizist arbeitet.
    4) Wenn jemand einmal landesweit als Krimineller in einer Zeitung ist, kann das noch lange mittels Googlesuche ermittelt werden. Daraus können einschneidende soziale Nachteile erwachsen, was v.a. dann ungerecht ist, wenn jemand zu Unrecht angeprangert wird.

    Das sind alles Gründe, wieso auch brave Bürger den Überwachungsstaat zu fürchten haben. Die Folgen für Bürger können verheerend sein, deren Leben kann einschneidend getroffen werden. Ich finde es nicht ungerecht, wenn Leute, die gegen das geltende Recht verstossen, bestraft werden. Da müssen wir sehr konsequent sein, aber es legitimiert nicht eine totale Überwachung, um alles mögliche zu ahnden. Ich höre zwar schon die Rufe, von wegen Kuscheljustiz und so, aber Fakt ist, dass mit einem härteren Polizeistaat kein Problem gelöst wird. Langfristig die einzige Lösung ist es, wenn man die Ursache des Problems löst. Es gibt viele Länder, in denen die Polizei härter und kompromissloser durchgreift und trotzdem ist die Kriminalitätsrate bei uns tiefer.

    Zitat von Thomi

    so what....schlömmer halt dä Luug Betruug EV-Zug im Final ;-o
    Mir egal wies all heissed, s'letscht Spiel vo däre Saison günnt dä ZSC !!

    ....aäh ja...und suscht gaaar nüt !!

    ah so wie im letschte Viertelsfinal, mit oisne gsättigte Spieler wo nur ad Ziit näbed em Iis dänked?

    Zitat von fäbe

    Erbärmlich was der fcz für ein Kommerzverein wurde:

    - Aufstellung ab Band
    - Auswechslung / Torschütze 1. Teil Livedurchsage, 2. Teil ab Band
    - Bei jedem Corner laute Werbung
    - Pyrodurchsage, die gefühlte 5 Minuten dauert und etwa 20 mal wiederholt wird

    Habe mir das auch überlegt, bereits letzte Saison, finde aber, dass es nicht so schlimm ist, wie du es hier darstellst. Der FCZ hat es doch geschafft irgendwie Kult zu bewahren, die Spiele fühlen sich auch ganz anders an, als z.B. ein Besuch im Hallenstadion. Was du auflistest hier, stimmt sicherlich, es wäre noch besser, wenn das alles nicht wäre. Ich denke, dass man aber nicht unterschätzen darf, dass Kompromisse in die Richtung gemacht werden müssen im Raum Zürich. Viele Zuschauer würden nicht kommen und die Klubs können auch nicht von der Hand leben. Die Zeiten haben sich in der Hinsicht einfach geändert.

    Allerdings kann man die Probleme auch suchen und das machen natürlich v.a. die Insekten, denen es natürlich gar nicht passt, nichts mehr zu sein. Darum drücken sie wohl auch 20 Mal pro Spiel ihren Unmut gegenüber der Südkurve aus. Früher waren sie immerhin auf dem Spielfeld besser, da konnte man die Ränge vergessen. Jetzt ist gc halt überall nicht mehr top.

    Zitat von Champs-de-Mars

    Ach wie habe ich es genossen, wieder mal Emotionen zu erleben ohne lästige Vuvuzelas. Zudem war die Schirileistung endlich mal wieder gut bis sogar sehr gut.

    Herrlich, dass der FCZ wieder spielt, kann mir gar nicht vorstellen, mich für die WM interessiert zu haben, das ist schon etwas ganz anderes (nicht nur die Schweizer Liga sondern natürlich auch andere Klubwettbewerbe in Europa).

    Dass gestern verloren wurde, war nicht gut, jedenfalls geht aber was und sie scheinen es geschafft zu haben, aus dem letztjährigen Loch zu kommen. Insofern ist trotzdem eine Erleichterung da. Im Letzigrund packen wir die Basler diese Saison bestimmt einmal.

    Zitat von Gysino

    iigfüegt per pc? kei ahnig, gseht so oder so scheisse uus.
    ich glaub die meined das würkli ernscht.

    augechräbs - ich han en jetzt.

    jap, das macht dem grusige neongäl womögli na konkurränz!

    Gaht mir au wie dir, aber so alt bini na paar Jahr lang nöd! S Fehlt irgendwie au chli de Reiz vo Rivalitäte, will anere WM halt Länder gägenand spieled, wo wenig Bezug zunenand händ. Ha grad hüt dänkt, dass doch europäischi Klubderbies oft meh hergänd, ob s Niveau jetzt besser oder schlächter isch als ade WM. S isch schad, dass i Pflichtspiel die rivalisierende Länder sälte gägenand spieled. Irland gäg Ängland, Schwiiz Dütschland, Italie Dütschland, usw... Isch halt alles eher sälte.

    Die andere Pünkt wod ufzehlt häsch, empfind ich au als entscheidend.

    Zitat von Jokerit

    Isch ja lächerlich zu de hütige ziit mit dene vorhandene technologie s'Klima als Vor- resp. Nachteil vore Mannschaft z'düte..

    Immerhin sind die gröschte Überraschige a Wältmeischterschafte ide letschte 20 Jahr eher uf fremde Kontinänt (nöd Europa) vorcho. Ob das au mit em unterschiedliche Klima z tue hät? s hät en grössere Ifluss, als mer meine chönt.

    Japan/Südkorea: Türkei und Südkorea im Halbfinal
    USA: Bulgarie und Schwede im Halbfinal

    Zitat von Z67

    absolut, meinte ich auch, und wieso steiner nicht zurückholen ? ja ja ich weiss.....

    Unsere Offensive war ja nun wirklich nicht das Problem. Die müssen sich halt den Arsch aufreissen, dann haben sie alle Möglichkeiten der Welt.

    Zitat von virus

    ich find das au zimli lächerlich.
    egal öb s'pfiife grächtfertig isch oder nöd.

    sie tüend würklich sehr memmehaft. dänn red no jede bi jedere möglichkeit drüber und beklagt sich.

    Ja, das stimmt au wieder, in wie fern sich en Profi überhaupt dezue üssere söt, isch scho üsserscht fraglich. Eigetli cha mer als Profi nüt dezue säge, oder dänn Verständnis zeige (ob mers etzt ernscht meint oder nöd).