Lugano - ZSC, 10.9.2010

  • Zitat von Thomi

    Edgar ? bischs du ?

    und lönd bitte dä Flüeler mal Flüeler sii !!
    dä ivankovich häts richtig gseit.....lönd dä jung burscht mal 15 - 20 spiel spiele und rächned dänn ab !!

    das hät er lescht saison scho ghaa...

  • Zitat von Thomi

    Edgar ? bischs du ?

    und lönd bitte dä Flüeler mal Flüeler sii !!
    dä ivankovich häts richtig gseit.....lönd dä jung burscht mal 15 - 20 spiel spiele und rächned dänn ab !!


    nein, mein login ist noch immer gleich
    im mom schaue ich noch gespannt zu und wundere mich ab der vielen
    goals in fribourg, Berra heisst er glaub ich ...

    • Offizieller Beitrag
    Zitat von Thomi


    und lönd bitte dä Flüeler mal Flüeler sii !!
    lönd dä jung burscht mal 15 - 20 spiel spiele und rächned dänn ab !!

    Nei! Sorry, häd er scho die ganz letscht Saison gha!

    "Ein Schuss aus spitzem Winkel verwertet der Kanadier ins Tor. Wobei Lukas Flüeler bei diesem Treffer sehr unvorteilhaft aussieht."

    Es fangt scho wieder ah.....*läster*

  • Zitat von Larry

    Nei! Sorry, häd er scho die ganz letscht Saison gha!

    "Ein Schuss aus spitzem Winkel verwertet der Kanadier ins Tor. Wobei Lukas Flüeler bei diesem Treffer sehr unvorteilhaft aussieht."

    Es fangt scho wieder ah.....*läster*

    Staht das i eusem Ticker?

  • Zitat von Larry

    Es gaht viel zwenig!

    Würkt immerna glich wie Ändi letscht Saison. Gäge es nöd bestächends Lugano verlore, nöd viel meh als eifache Durchschnitt. Ich bin im Gägesatz zu vielne andere de Meinig, dass mer s erschte Spiel sehr wohl sehr ernscht neh muss unds sehr viel über e Mannschaft seit! Die Saison cha mer jetzt scho abhagge, die Mannschaft wird nöd Meischter und günnt kä Serie.

    Geistermeister 2022 ZSC Lions

    Einmal editiert, zuletzt von ZüriBueb (10. September 2010 um 22:07)

  • Zitat von ZüriBueb

    Die Saison cha mer jetzt scho abhacke, die Mannschaft wird nöd Meischter und günnt kä Serie.

    ... & tschüss, en schöne winter wünsch ich dir!
    evtl. chunsch nöchscht saison wieder oder hämmer döt au kei chance?

  • Zitat von ZüriBueb

    Ich bin im Gägesatz zu vielne andere de Meinig, dass mer s erschte Spiel sehr wohl sehr ernscht neh muss unds sehr viel über e Mannschaft seit! Die Saison cha mer jetzt scho abhacke, die Mannschaft wird nöd Meischter und günnt kä Serie.

    :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: Ja, tüemer die saison scho abhacke... grosses kino!

  • shit, verloren!

    Aber cool bleiben. Das Spiel wurde im 1. Drittel verloren. Unsere Saisonvorbereitung war nicht ideal. 1 Testspiel gegen GCK in den letzten 8 Tagen, wir brauchten 30 Minuten bis wir im Spiel waren.

    Wenn wir morgen da weitermachen, wo wir aufgehört haben, dann haben wir gegen Davos eine gute Chance. Sonst nicht.

    Westcott hat gefallen, Murphy noch nicht so. Und Flüeler war diesmal nicht schuld an der Niederlage, auch wenn er beim 3:1 unglücklich aussah, aber anfangs 2. Drittel hat er uns im Spiel gehalten.

    Und Bärtschi hatte den Ausgleich vor sich. Alles wenn und aber.

    Die Quali dauert noch 49 Spiele.

  • Zitat von Thomi

    wem wetsch was genau abhacke ?

    pffff.....klar nach eim spiel chamer die ussag scho mache :-o

    gäll dä scb muessmer sicher au abha(k)e wills verlore händ ?

    man es git scho komischi sieche.........

    meinsch lüt wie dich, wo nöd erkäned, wänn mer mal chli übertribt? eifach gseit: ich bin scho beunruhigt drüber, was sit de grosse Erfolg bi dem Verein lauft und glaube nöd, dass mer eifach cha säge, ah erschts spiel, gueti asätz, chunt scho na.

    Geistermeister 2022 ZSC Lions

    Einmal editiert, zuletzt von ZüriBueb (10. September 2010 um 22:06)

Jetzt mitmachen!

Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!