Lugano - ZSC, 10.9.2010

  • Zitat von Larry

    Nei! Sorry, häd er scho die ganz letscht Saison gha!

    "Ein Schuss aus spitzem Winkel verwertet der Kanadier ins Tor. Wobei Lukas Flüeler bei diesem Treffer sehr unvorteilhaft aussieht."

    Es fangt scho wieder ah.....*läster*

    Sorry, aber sottig hät au de Sulo es paar übercho bi eus. De Flüeler hät mich positiv überrascht hüt, de Murphy negativ.

    Mit 20 Minute Hockey chasch nöd günne...!

    Morn HCD putze und alles isch guet!

    • Offizieller Beitrag
    Zitat von ZüriBueb

    meinsch lüt wie dich, wo nöd erkäned, wänn mer mal chli übertribt? eifach gseit: ich bin scho beunruhigt drüber, was sit de grosse Erfolg bi dem Verein lauft und glaube nöd, dass mer eifach cha säge, ah erschts spiel, gueti asätz, chunt scho na.

    nei ich han eigentlich eher so büebli gmeint wie dich wo nach eim verlorene spiel scho eine uf panik mached und nacher nöd mal meh chönd däzue stah und eine of "chli übertiebe" mached :-o

    aber isch scho guet büebli, du lernsches schono wänn dänn mal gross bisch....und bis dänn isches gschieder wänn dä erwachsene chli zuelosisch bevor eine uf wältuntergang machsch ;)

  • Zitat von ZüriBueb

    Würkt immerna glich wie Ändi letscht Saison. Gäge es nöd bestächends Lugano verlore, nöd viel meh als eifache Durchschnitt. Ich bin im Gägesatz zu vielne andere de Meinig, dass mer s erschte Spiel sehr wohl sehr ernscht neh muss unds sehr viel über e Mannschaft seit! Die Saison cha mer jetzt scho abhagge, die Mannschaft wird nöd Meischter und günnt kä Serie.

    :heul doch:

  • Guet, wänn ich de einzig bin, wo dänkt, dass bi dem Verein sportlich sit mehrere Mönet* viel nüme stimmt (wer weiss werum, evtl stimmt s trainingsumfäld nöd oder was weiss ich), isch mir das ja glich, v.a. wänns eifach so us em nüt irgendwänn wieder besser wird!

    Wirds aber nöd eifach so, da muss einiges passiere.

    und nach jedem verlorene spiel säge, d quali gaht na lang, es isch nur de erscht match, bringt die mannschaft sicher au nöd witer.


    *präzisierig für de footballexpert: sit em Novämber/Dezämber 09

    Geistermeister 2022 ZSC Lions

    2 Mal editiert, zuletzt von ZüriBueb (10. September 2010 um 22:25)

    • Offizieller Beitrag
    Zitat von Mitsch 2006

    kommt leute, ruhig blut, oder gibts da eine pinnwand hooligan pinwand verbal schläger gruppe?

    bin seele ruhig :)

    aber chum, isch doch wahr...da gits die wo vor dä saison scho es bisi mached und dänn chömed die nöchste wo nach eme verlorene startspiel scho wänd d'saison abehacke :)
    da hani halt schochli frage aber hey, jedem so wiener wot
    glaubsch nach 2 sieg in serie schriibt dä erst, dass mir meister werded.....lol

    • Offizieller Beitrag
    Zitat von ZüriBueb

    Guet, wänn ich de einzig bin, wo dänkt, dass bi dem Verein sportlich sit mehrere Mönet viel nüme stimmt (wer weiss werum, evtl stimmt s trainingsumfäld nöd oder was weiss ich), isch mir das ja glich, v.a. wänns eifach so us em nüt irgendwänn wieder besser wird!

    Wirds aber nöd eifach so, da muss einiges passiere.

    und nach jedem verlorene spiel säge, d quali gaht na lang, es isch nur de erscht match, bringt die mannschaft sicher au nöd witer.

    soso sit es paar mönet.....hmmmmm....ok !
    weisch was, schriib doch bitte am colin es mail was er alles muess ändere damit mir nüt müend abhacke ! viellicht trinkemer ja au eifach dä falsch pausetee :shock:

    • Offizieller Beitrag

    Schade, nicht bereit gewesen und gegen ein bescheidenes lugaNO verloren.

    Nun stehen die Jungs morgen doch etwas unter Druck, die ersten Punkte einzufahren, ganz so einfach dürfte das gegen Daffos nicht werden.

    Und wenn ich ans dritte Spiel in Zug denke dann wird mir sogar etwas bange.....bös, wie die losgelegt haben!

    Falls Chicago für Huet doch noch einen Abnehmer in der NHL findet kann Gotteron die Playouts planen! :razz:

    Also, ich hoffe, die Jungs wissen morgen, um was es geht!

    Und ja, den neuen, böseren ZSC möchte ich auch noch sehen, von dem war heute absolut nichts zu sehen!

  • ...s'ghört villicht nöd grad i de fred, aber di neu halle in zug hätt mir also so vom fernsehluege her gfalle, zimli sogar, und ich bi fasch echli niidisch worde, muess ich also zuegeh.
    so öppis, eifach echli grösser, hett ich no gärn in züri (und de glen au grad no...)!
    aber ebä, isch es anders thema...

    • Offizieller Beitrag
    Zitat von larlf

    locker bliebe, die richtig "saison" faht sowieso ersch am 26.feb 2011 ah!

    alles wo vorher passiert isch zum iespielä...

    Also meinsch, ich söll morn gschider dehei bliibe und mis Gäld bis em Februar gschiider usgäh?

    Will; sollang bo mir erwarted wird, dass i de voll Itrittspriis zahle, solang erwart ich eigentlich au e einigermasse passendi Gegäleischtig. Oder bin ich da en Exot?

    OK morn bin i iglade ...

    Müends also nöd so schaffe und e Niderlag isch vollkomme i.O. Erscht im Februar chum i wider (und ihr vermuetlich au; oder?)
    (Sarkasmus off)

  • Saison abhacken ??? Du meine Güte ! Kaum hat sie begonnen solch einen Mist zu lesen ist eine Schande... Immerhin war es Auswärtsspiel und zwar in Lugano (Stats in Lugano lassen wir mal beiseite). Ok, die Ticinesi wären zu schlagen gewesen, die zweiten 30 Minuten waren so schlecht auch wieder nicht und wenn die #71 den Puck kurz vor Schluss nicht an den Pfosten schiebt..... Flüeler war o.k. und das ist ungemein wichtig. Der Mann ist unsere Nr. 1 und er hat auch das Zeugs dazu. Unterstützen wir ihn ! Morgen gegen den HCD, dieser Match ist wichtig an diesem Wochenende !

  • Zitat von swissdan

    habe das spiel nicht gesehen, aber gelesen, das wichser durch einen hohen stock ein paar zähne verlor, warum gabs eigentlich keine 5 Minutenstrafe gegen den Luganesi ?

    Hab mich auch gewundert das es nur 2+2 gegeben hat...

    Zum Spiel selbst...Das letzte Drittel hat mir im grossen und ganzen ganz gut gefallen. Sie hätten den Ausgleich zum Schluss machen müssen!

    Abwehr war 2 Drittel lang ganz schwach...Im letzten kam ja nicht mehr all zu viel von Lugano..

  • Zitat von Mushu

    Also meinsch, ich söll morn gschider dehei bliibe und mis Gäld bis em Februar gschiider usgäh?

    Will; sollang bo mir erwarted wird, dass i de voll Itrittspriis zahle, solang erwart ich eigentlich au e einigermasse passendi Gegäleischtig. Oder bin ich da en Exot?

    OK morn bin i iglade ...

    Müends also nöd so schaffe und e Niderlag isch vollkomme i.O. Erscht im Februar chum i wider (und ihr vermuetlich au; oder?)
    (Sarkasmus off)

    Abgrächnet wird nach em letschte Match. Au verlüre dörf mer mal, wänn d'Leischtig stimmt.
    Es 4-3 in LugaNO wür ich sogar als "e einigermasse passendi Gegäleischtig" bezeichnä, im erschte Spiel.

  • Also ich fand das Spiel von unseren Jungs nicht gerade berauschend. Für das erste Spiel fand ich allerdings unser Powerplay zimlich passabel. Kann mir vorstellen, das dieser Punkt einer unserer Stärke über die Saison werden könnte.

    Hinten war es wie schon von vorschreibern erwähnt ein Schwimmfest. Flüeler spielte gut kassierte aber mit dem 3. Tor einen haltbaren.

    Spiel abgehackt... geht heute ja schon wieder weiter

  • Zitat von fäbe

    Lugano-ZSC 0:4

    Torschützen:
    - Bastl
    - Monnet
    - Westcott
    - Bärtschi


    Zuschauer: 4147

    Stimmungsmässig Heimspiel Zürich

    In den letzten sieben Minuten bekamen die 4'150 Zuschauer in der Resega einen wahren Sturmlauf der ZSC Lions zu sehen.

  • Zitat von ZüriBueb

    Würkt immerna glich wie Ändi letscht Saison. Gäge es nöd bestächends Lugano verlore, nöd viel meh als eifache Durchschnitt. Ich bin im Gägesatz zu vielne andere de Meinig, dass mer s erschte Spiel sehr wohl sehr ernscht neh muss unds sehr viel über e Mannschaft seit! Die Saison cha mer jetzt scho abhagge, die Mannschaft wird nöd Meischter und günnt kä Serie.

    Gsehn ich als au eso! So e erschti und würkli alles ussägendi Rundi laht nur eis Fazit zue: De ZSC stigt zu 99 % ab und Zug wird zu 99 % Meischter! Alles anderi z'behaupte isch blauäugig und schönschwäzerei!!! [/b] :rofl: :rofl: :rofl:

    NieUsenandGah

Jetzt mitmachen!

Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!