Beiträge von Thomi

Zitat von Gysino

...

sehr super isch au, dass sport1+ jetzt nba finals in zeigt, und natürli in HD. das freut mich am meischte, das isch für mich genau so wichtig wie d'stanley cup playoffs. :cool:

haha, über NFL wättere aber NBA cool finde :)) das Chorbball söll en sport sii?
    NHL-Playoff rockt aber scho derbe wämmer öpis mit hockey am huet hät! das tempo det isch im vergliich zu eusere liga usserirdisch....

Zitat von Gysino

nei es isch nöd geil us ganz ganz vielne gründ. die eifachschte sind d'bildqualität (ROFL) und d'kommentär. die andere chasch sälber zämesueche.

drum:"es lebe ESPN-HD!"
    s'einzig wo dete schad isch, isch das währed em superbowl kei werbig chunt aber dä geil sport isch für dich ja eh servette :)

What a Hockey-Night in Canada !

10 Goals, 1 Fight (Bieksa wins), Emotione, en Weichbächer par excellence (Eager) und dä verdienti Sieger wo zeiged wiemer Powerplay zelebriert!

Please do it again Canucks!

Zitat von Larry

Hämmer scho tuusig mal besproche :gaehn:

1. Bundesliga und Premier League händ das sicher im Griff, je wiiter südlich das gasch händs nüt me im Griff, aber ebe au susch nüt nöd nur bim Fuessball....

Premier League chasch nur Usswärts go luege wänn en registrierte Fan vom Away Team bisch.

Es wird behauptet, dass sich i denen Länder das ganze dänn i underi Ligene verlagered, öb das so isch weis ich nöd.

Edit: Oisi Präsis, au de vo Basel und de Canape wänd sichs mit ihrne Fans halt nöd verderbe, drum sinds gäge so Sache wie Fanpass oder so e Regelig wie in England. Dört liit de Hund begrabe!

Danke Larry, dass mir gliich g'antwortet häsch obschon das wohl en alte huet isch :-o

Also muess würklich zerscht en unschuldige dä löffel abgäh bevor mer öpis unternimmt wos au bringt....
    ja, dä schnöde mammon verhindereds wohl mal wieder oder verzögerds zumindest.
    aber no zu dim edit, was hät dän en "fan" dägäge sini personalie azgäh bimene ticketkauf?....(isch im fall rhetorisch!)

nei, direkt hät das nüt mitenand ztue, obschon söttig uschriitige natürlich nöd grad förderlich sind für die öffentlich meinig pro neuem stadion (falls nomal müesst abgstimmt werde us irgend eim grund).

wänn ich züri-brülle abzieh dänk ich dassmer gäg jedi art vo saupack öpis muess unternäh, so pack gits nämli nöd nur in basel.....

a alli "experte" da ine, wie handhabt das s'ussland? ischs det besser oder gar schlimmer und falls besser, chöntmer dene ihres modell nöd übernäh?

Zitat von Larry

Hitzfeld jetzt Du! :razz:

d'chance dass dä hitzfeld freiwillig zruggtriit isch vermuetlich so gross wie bim blatter :-o
    palmares hin und sympathie her, ich find er macht en schlächte job i dä nati und will ihn so schnäll wie möglich weg ha.....

ah ja btw, dä streller und dä frei sind zwei lölibuebe und sölleds ja nöd wage eimal meh vom rücktritt zrugträtte !

Zitat von snowcat

.....
    und de plavsic händ's nöd welle is zic zac lah im dörfli, wells scho volle gsi isch. ich han am türsteher lang und breit müesse erchläre wär da vor ihm staht und no es bizzeli mit gwalt drohe, dänn hät er ie dörfe und ich übrigens au...:-)) herrlich gsi das weekend!

gruess roli c.

Du meinsch dä Abig/Morge im ZicZac?
    Da stömmer übrigens uf dä Bar, dä Zeiti mit dä Schlittschueh ;)
    Die Nacht vergiss ich au niemeh im Läbe !!

[/img]

Zitat von virus

jetzt hani würklich dänkt, vor dä wahle wend sich no all beliebt mache und winked das drum dure... nüt gsi.

und ich han mal gmeint dä Wille vom Volk seg gsii, dasses es Stadion söll gäh.....soviel zur Demokratie :roll:
    Ich behaupte mal ganz gwagt, dass in Züri au i 20 Jahr weder es neus Fuessball- no es Hockeystadion staht ! Isch e Schand für die möchtegern Wältstadt!

Mir isch dä Typ no nie sympathisch gsii :D
    Genausowenig wie die ganz Mannschaft..

Und Roli, glaub mir, keis NFL-Spiel bzw. kei Superbowl isch au nur asatzwiis so langwielig wie jede Z-Match vo dere Saison !!
    Truurig aber wahr!

Gruess
    Thomi

Zitat von Larry

Natürli Steelers, s'Pack chan mer nöd understütze!!!

Provinzaffe wie d'Daffoser :razz:

Usserdem händ de Ben und ich im gliiche Ort im Emmental s'Bürgerrecht. :cool:

pfff...das miech dänn 2 : 2 ,)

Ich fände es schade, kann es aber nachvollziehen.
    Ich bin einfach ein Fan von ihm weil er imo die richtige Arbeitseinstellung hat und die ist manchmal wichtiger als Scorerpunkte....wie gesagt ich kann es aber nachvollziehen wenn man ihn nicht mehr will, weil im Endeffekt halt nur die Statistik zählt.......trotzdem schade....ich weiss er kann sehr gutes Hockey spielen ! Mich erinnert er halt stark an Ouimet...der war in den Statistiken auch nie zuforderst aber hat gerackert wie blöd und ging dahin wos weh tut und neben Alexey machen das heute eben nicht gerade viele beim Z........ich bleib dabei.....schade wärs....