Krawalle (nicht nur in Zürich)
-
-
-
-
- Offizieller Beitrag
-
-
- Offizieller Beitrag
kännsch en nöd, aber als Dietiker kännt mer eues Firmelogo ;o)
-
-
Ihr sind doch sicher so Fondlituble!!
Steimürli, da ischs gloffe!! -
- Offizieller Beitrag
-
-
Zitat von Eierchopf
Wolfsmatt, da laufts!ah dietike! wänn scho limmattaler, dänn aber waschechte urdorfer!
dietike erchlärt aber zumindescht, warum e chli de max mache im zug, echli lüt bedrohe, e chli lampe abschrube, echli sachbeschädigung für dich harmlos sind. d'relatione verschiebed sich natürlich scho es biz wämer so quasi im kosovo ufgwachse isch!
übrigens: http://www.blick.ch/news/schweiz/g…epinkelt-159134
ja, ja, ich weiss: isch völlig normal i de pupertät. als 16-jährige nimmt mer d'orgle, spöter seicht mer halt ab de brugg id limmet...
p.s. ouh, da chunt mer grad in sinn, de mushu isch ja au in dietike ufgwachse! aber zunere zit wo das ganze gebilde no yugoslawie gheisse hät und mier nonig emal gwüsst händ, dass es so öppis wie kosovo git!
gruess roli c.
-
villicht söttsch din username ändere lah in "pnoscat"
-
-
- Offizieller Beitrag
http://www.20min.ch/news/zuerich/story/21054774
eigentlich truurig so öpis....
ich behaupte 2 sache, erstens hämir au i 5 jahr weder es neus hockey- no fuessballstadion in züri und zweitens muess zerst irgend en unschuldige bi so usschriitige über dä jordan marschiere bevor mal würklich öpis unternoh wird wo au griifft und dene hirnlose weichbächer so weh tuet, dass sie sichs zweimal überleged......
-
- Offizieller Beitrag
Was häd das mit de beide Stadie ztue? Nüt, oder?
Und zu de Krawall:
So lang mer das Basler Saupack nach Züri laht la reise wird das immer wieder passiere.
Pro kei Usswärtsfans bi Risikospiel!
-
- Offizieller Beitrag
nei, direkt hät das nüt mitenand ztue, obschon söttig uschriitige natürlich nöd grad förderlich sind für die öffentlich meinig pro neuem stadion (falls nomal müesst abgstimmt werde us irgend eim grund).
wänn ich züri-brülle abzieh dänk ich dassmer gäg jedi art vo saupack öpis muess unternäh, so pack gits nämli nöd nur in basel.....
a alli "experte" da ine, wie handhabt das s'ussland? ischs det besser oder gar schlimmer und falls besser, chöntmer dene ihres modell nöd übernäh?
-
- Offizieller Beitrag
Zitat von Thomi
a alli "experte" da ine, wie handhabt das s'ussland? ischs det besser oder gar schlimmer und falls besser, chöntmer dene ihres modell nöd übernäh?Hämmer scho tuusig mal besproche
1. Bundesliga und Premier League händ das sicher im Griff, je wiiter südlich das gasch händs nüt me im Griff, aber ebe au susch nüt nöd nur bim Fuessball....
Premier League chasch nur Usswärts go luege wänn en registrierte Fan vom Away Team bisch.
Es wird behauptet, dass sich i denen Länder das ganze dänn i underi Ligene verlagered, öb das so isch weis ich nöd.
Edit: Oisi Präsis, au de vo Basel und de Canape wänd sichs mit ihrne Fans halt nöd verderbe, drum sinds gäge so Sache wie Fanpass oder so e Regelig wie in England. Dört liit de Hund begrabe!
-
- Offizieller Beitrag
Zitat von Larry
Hämmer scho tuusig mal besproche1. Bundesliga und Premier League händ das sicher im Griff, je wiiter südlich das gasch händs nüt me im Griff, aber ebe au susch nüt nöd nur bim Fuessball....
Premier League chasch nur Usswärts go luege wänn en registrierte Fan vom Away Team bisch.
Es wird behauptet, dass sich i denen Länder das ganze dänn i underi Ligene verlagered, öb das so isch weis ich nöd.
Edit: Oisi Präsis, au de vo Basel und de Canape wänd sichs mit ihrne Fans halt nöd verderbe, drum sinds gäge so Sache wie Fanpass oder so e Regelig wie in England. Dört liit de Hund begrabe!
Danke Larry, dass mir gliich g'antwortet häsch obschon das wohl en alte huet isch :-o
Also muess würklich zerscht en unschuldige dä löffel abgäh bevor mer öpis unternimmt wos au bringt....
ja, dä schnöde mammon verhindereds wohl mal wieder oder verzögerds zumindest.
aber no zu dim edit, was hät dän en "fan" dägäge sini personalie azgäh bimene ticketkauf?....(isch im fall rhetorisch!) -
- Offizieller Beitrag
-
- Offizieller Beitrag
-
Jetzt mitmachen!
Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!