Beiträge von Thomi

Zitat von sloggi

ich freue mich auch auf das spiel und die magneter müssen dieses erst mal spielen und gewinnen. einfach werden die zürcher ihnen das sicher nicht machen, denn für jeden spieler ist dies das spiel seines lebens!

Danke Sloggi

ich bin froh, dass Du dies geschrieben hast denn ehrlich gesagt hab ich mich schon ein wenig geärgert über Deinen und Mushus Kommentar.
    Natürlich hätte man gestern das Spiel gewinnen müssen, natürlich hätte Alston den Penalty verwandeln müssen, natürlich hätte Trudel alleine vor dem Tor einschieben müssen.....aber nichts desto trotz war die Leistung des ZSC einmal mehr in diesem Wettbewerb grandios und ich denke sie haben ein Lob mehr verdient als diese wehmütige frustrierten Hätten- und Sollten- und Müssten-Kommentare.

Ihr hättet vor diesem Wettbewerb garantiert viel Geld auf ein vorzeitiges Ausscheiden des ZSC gewettet und auch vor dem gestrigen Spiel wart ihr garantiert genauso überzeugt, dass die Russen jetzt aber ein anderes Kaliber sind als die Schweden oder Tschechen und dennoch hat dieser ZSC alle lügen gestraft und einfach nur geiles Hockey gespielt am Limit ihres Könnens.

Es gibt viele Gründe, welche für ein klares scheitern sprechen würden am nächsten Mittwoch aber die gabs bis jetzt immer in diesen schwierigen Spielen und dennoch steht der ZSC mit "reiner" Weste im zweiten Finalspiel.
    Ich denke es ist in Rappi genauso gut möglich, dass der ZSC knapp gewinnt wie dass sie eine Kanterniederlage einfahren.

Auch die Russen sind nur Menschen. Sie werden uns nicht mehr unterschätzen das stimmt aber wer sagt denn, dass sie nicht auch ein wenig Angst haben vor dem Spiel? Die Schande gegen den namenlosen ZSC im Final zu verlieren wäre nämlich riesig gross und sie wissen nun auch, dass sie gegen diesen ZSC nur mit einer guten Leistung gewinnen können und nicht so einfach mit einem Schaulaufen wie sich das vielleicht einige von denen gedacht haben.

Also, geben wir unserem ZSC ein wenig mehr Kredit als "sie werden bestimmt verlieren" denn, den haben sie in meinen Augen verdient!

Gruess
    Thomi

Weisch was, chrüch doch eifach wieder i das Loch zrugg wo du hercho bisch!

Sonen Seich wie Du uselasch hät dä Edgar i sine beschte Ziite nöd z'stand bracht!

Ich han mich nie zrugghalte mit Kritik am ZSC und han drum au vor 3 saison ufghört mit Saisoncharte aber i dä aktuelle Saison so über dä ZSC herzieh isch eifach bescheuert!

Ich bereus das Jahr s'erschtmal, dass ich kei Saisoncharte han und genau die Iistellig vo dä Mannschaft, dä Kampfgeist und die Liideschaft wo sie das Jahr an Tag leged isch das wo mir gfählt hät die letschte jahre und wo bi mir d'Vorussetzig isch, dass ich wieder 1000.- usgieb zum chöne i dä Halle sitze.

Das isch dä geilschti ZSC sit Jahre und kei Mannschaft chan die ganz Meischterschaft uf allerhöchstem Niveau spiele.
    Ich han zum Biespiel no nie en ZSC gseh wo sones Powerplay spielt wie dä Aktuelli! Das isch en Gnuss zum zueluege!

Jetzt verlüreds halt grad echli hüfig....so what!
    Wänn d'Leistig und vor allem dä Iiisatz vo dä Spieler nöd wür stimme wärs berächtigt wämmer motzt aber das isch weiss dä Tüüfel nöd so!
    s'Rappispiel isch äs guets Biispiel.
    Dä Z hät bis am Schluss nie ufgäh und sich nachem 1-4 nomal anekämpft.
    Schliesslich hät mer verlore und zwar nöd will dä ZSC so schlächt gspielt hät sondern will Rappi a dem Abig eifach fascht alles richtig gmacht und stark gspielt hät.

Also miner Meinig na bisch Du eifach z'jung zum das tschägge oder aber häsch vo IIshockey so viel Ahnig wie ich vom Synchronschwümme!
    Viellicht wär das ja eher Dini Sportart...

Gruess
    Thomi

Ich weiss nöd wiemer sone Frag chan stelle!
    Und wo bitte hät er im Netz gsuecht?

Ich han im google nach dä offizielle Rangerssiite gsuecht...det bini uf Tickets dänn chuntmer zum Ticketmaster und i 2' hätt ich es Ticket für am 13.12 gäge d'Hurricanes für $ 46.50 + $ 9.40 ....wo isch jezt s'Problem?

Gruess
    Thomi

PS: dä Ticketmaster isch übrigens zueverlässig...han voreme Jahr NHL und NFL Tickets kauft det und am Matchtag a dä Kasse abgholt (einzigi Vorussetzig ä VISA).

Hehe a was merktmer dass dä Kommentator dä ZSC nöd kännt?

Wänner bi 5 vs. 3 seit es seg es goal for sure und nur ä Frag vo dä Ziit :) hahah was han ich glached.....aber sie spieleds sehr guet bis jetzt au wänns jetzt nurno 4:3 isch...chunt guet.....

Zitat von Larry

Machen wir doch einen NHL-Fred daraus:

Gerber ist bei Ottawa nur noch die Nummer 2.

Spekulationen erlaubt....

was soll es da bitte zu spekulieren geben?
    Riesen und VonArsch sind zurück und diejenigen, welche jetzt in der NHL sind kommen bestimmt nicht gleich zurück nur weil sie grad nicht mehr Nummer 1 sind......denk ich wenigstens.....

S S D Y

same shit different year!

au wänns am schluss nomal äng worde isch, dä ZSC Usgab 2008/2009 unterscheided sich nöd im geringste vo frühnere!
    Keis Powerplay wo dä Name verdient....ziitwiis totalussetzer i dä Defense (Forster inbegriffe) keis Konzept und ä Chanceverwertig unter aller Sau.
    Es git zwar au no 2 positivi Konstante die da wäred Kampf und Krutov.
    So han ich jetzt scho wieder gnueg vo dä regular season und freumi höchstens no uf d'Playoff. So schaffts dä Z nöd unter die erste 4 was aber nöd bedütet, dass sie kei Meisterawärter chöntet sii....eigentlich en Witz das ganze....

Gruess
    Thomi

PS: ich bin sicher, dasses unter eu wieder sönig git wo immerno alles guet finded..

Zitat von Lionking_ch

Der HC Davos hat eine Sperre gegen den slowakischen ZSC-Stürmer Peter Sejna beantragt, wie ".ch" berichtet.
    Die Bündner beklagen einen regelwidrigen Check gegen Janne Niinimaa .

Quelle: hockeyfans.ch

na toll....

check??
    das isch gar kein check gsii sondern es beistelle :depp:

mit dem chömed die nie dure......scheissmurmelifigger :twisted:

Zitat von Edgar

zu wenig stil für mich sorry

haha dich chamer ja nöd mal ernst näh wämmers richtig fescht probiert!
    du redsch vo Stil nachdem ä ganzi Saison lang übelst über eine herzoge bisch wo du nöd mal kännsch? Idiot, Blödmann etc. und du redsch vo Stil?

Werd erstmal Erwachse.....

Ich sägs jetzt eifach mal grad use "Du bisch en riese Weichbächer! Wird doch eifach Chlote-Fan!"

Also ich han dä Kreis nöd eimal gseh spiele und häsch Du Voll-Depp würkli s'Gfühl dä Chreis hät sine Manne gseit sie sölled es 1-0 halte?
    Bisch Du würklich so blöd wie Du da immer dä Aschin machsch?

Aha Edgar....chasch nöd mal zu dem Bullshit stah wo Du uselahsch oder wieso gasches go wegeditiere?
    Schad hani quotet gäll.....ich bliib däbie du bisch für mich mit Abstand die gröst Badhose i dem Forum und glaub mir, Weichbächer, das isch e riifi leistig!

Zitat von Aargovia

und dä vo eus am maischte kritisierte sportradio Komentaror,
    het das normal time game Serviette-Würscht super kommentiert!
    Dä Typ macht im Teleclub usem nä Scheiss normale Spiel en super Show!

geile siech!

Er darf denn au Sfinale komentiere!

Muess dir da zumindest für d'verlängerig widerspräche (vom reste hani zwenig gseh).
    Das isch alles anderi alls es scheiss normals spiel gsii!
    für mich eher iishockey-playoff vom feinste und extrem spannend.

a dere stell wet ich grad no am kurmann es chränzli binde.
    er hät die verlängerig mit em nötige fingerspitzegfühl gleitet und en supper job gmacht.

Zitat von Larry

Doch, es gibt sowas wie den "Sportfan".

Er guckt einfach immer Sport.

Da SF ja gar nichts bringt, ist Konferenz auf TC besser als nichts!

ja klar, sind sicher tuusigi wo eifach so chli iishockey lueged....drum hät dä sport ja so wahnsinns iischaltquote! sorry aber ich glaub eifach nöd, dass das meh sind als die fans vo dene 4 clubs wo nöd live chönd luege......

Zitat von Schäri

Haha, entweder mer luegt dä Match im Stadion oder gar nöd;o) Ich weiss drum nöd vo was du redsch... Aber schlimmer als dä Edgar chan dä Figi gar nöd si. Dä gaht mir dänn uf dä Sack, das chasch dir nöd vorstelle.

ok, lass es mich mal so säge......nimm dä Edgar und dä Figgi, stecks inen Jutesack und hau mit em Chnüppel druff.....chasch sicher sii, tüpfsch immer dä Richtig :wink:
    Ich verstah genau was Du meinsch.

Zitat von Schäri

Du hettsch gschieder mal min Comment zu dim Blog uf em andere Forum gläse. Ich glaub dä häsch verpasst.
    Schöne Abig und en Gruess vo V. ohni T. nach V. mit T.
    Schäri

Scheibe! Han ich tatsächlich verpasst!?!?!
    Gangi grad go sueche.....

Gruess vo V. mit T nach V. ohni T
    Thomi

Bin ich da eigentlich dä Einzig wo dä Stefan Figi dä gröst Weichbächer uf Erde find und ihn am liebschte zäme mitem VjeranIvankowitch wür uf d'Sunne schüsse?

Läckdochdumiramarsch laht dä en Seich use i 60'! Das isch so viel da lohnt sich s'ufzelle gar nömm.......

Dä Z gfalltmer sehr guet hüt....wänns jetzt vorem Goal no so cool wärded wie bim passe im Mitteldrittel dänn chunts guet.

Gruess
    Thomi

Zitat von Draft

@webmaster: Bitte lösch endlich mal den Benützer "Edgar"- Er trägt seine negative Stimmung bis in die Mannschaft. So können wir nicht gewinnen! Es tönt unglaublich, aber so einen wie Edgar verträgt die Mannschaft nicht!

läckmer am arsch......Reto ich glaub du chasch langsam IItrit verlange für das Forum.....isch ja besser als Kino :suff:
    immer wänn ich sgfühl han jetzt gahts nömm blöder setzt irgendeine no es Kröndli uf

Gruess
    Thomi :razz:

zerscht muesch di mal fröge was dä Seger sich überleit bi dere 2' und dänn tuet er no so wie wänn er ungerächt behandled worde wär :roll:

und dä grösser Bock als dä Gardner schüsst bi dem Goal dä Sulo!
    Isch er nöd ganz putzt? spielt d'schiibe im PP zume Spieler anstatt uf d'Siite use......jänu, typisch Z halt...morn gits dänn vermuetlich no vom Chinderzoo uf Kappe und scho isch d'Serie wos gha händ wieder unwichtig!

Gruess
    Thomi