Beiträge von larlf

züri wirds bestimmt schaffe, wänn ich mir s'restprogramm ahluege: gäge die 3 aktuell schlächtischte teams, devo 2 mit konkurränte um de liga erhalt, und die spieled au gäge sich.
    wänn das nöd langed, dänn häsch def. würklich de abstieg verdient!

aber das chani mir nöd vorstellä, will mit pünkt hüt abig: bisch eigentlich grettet...

tönt zum Teil scho bitz bedänklich:
    Hyypiä hat das Gefühl, dass sein Team von der letzten Änderung auf der Goalieposition profitierte. Der FCZ gewann bei Brechers zweitem Anlauf die ersten beiden Spiele ohne Gegentor (3:0 in Vaduz, 4:0 gegen St. Gallen). Nur kennt Hyypiä dafür die Gründe nicht. Lag es an der Qualität des Torhüters? Oder daran, dass die Defensive konzentrierter arbeitete im Wissen um die Veränderung weiter hinten?

Und so ist der 42-Jährige nun nicht sicher, was er machen soll. Brecher wieder degradieren und damit einen Spieler, den FCZ-Präsident Canepa vor einem Jahr noch als «grösstes Goalietalent der Schweiz» bezeichnet hatte, faktisch auf dem Abstellgleis parkieren? Oder an ihm festhalten und die Kritik einstecken, sollte der Goalie wieder patzen?

Hyypiä will sich kurzfristig entscheiden. Nach Beratungen im Trainerteam

da de ganzi Bericht:
    http://www.tagesanzeiger.ch/sport/fussball…/story/29582470

nei, nöd mit dene absolute "Neuheite":
    Die Drohne hat der Klub bereits gekauft. «Wir werden das erste Team in Europa sein, das mit einer Drohne arbeitet», sagt Canepa. Er ist überzeugt, dass das taktische Training dadurch weiterentwickelt wird und sich neue Dimensionen eröffnen. Am Mittwoch braucht es erst mal eine Top-Leistung auf dem Boden der Realität.

http://www.blick.ch/sport/fussball…-id5013453.html

ob ihne ächt niemer gseit hät, dass anderi i richtige Stadie trainiered, wo mer au vo obe filme chan?
    oder dass drohne nöd über mänsche sötted flüge? evtl. isch ja das d'taktik, dass sie nöd nur umestönd? :nixwiss:

naja, wird wohl trotzdem lange, vor allem wäge lugaNO

ich find de lehmann hät rächt, dass er reine tisch vo de andere fordert + vor allem sött mer ine def. nöd erlaube en andere klub z'überneh, wänn sie de aktuell/vorherig konkurs gah lönd!!!
    was söll die scheisse? chönds ja eine nach em andere überneh + z'grund gah lah...
    die händ scho so viel gäld in sand gsetzt, da sölleds au für d'uflösig vo dene verträg ufcho.
    wänn mir en verband hetted, chönted die schnäll es machtwort spräche + guet wär.

genau, da ine isch immer wieder de abc gforderet worde oder öpper wo zumindest ähnlich trainiere/spiele laht.
    wänn sie so detailversässe sind, tönts no nach em hartley und chunt bestimmt guet!
    wänn mir all jahr in final würed cho, hani keis problem demit, wänns "nur" 2 vo 6 mal wür lange, aber ich glaub, es wür bi eus meh geh...
    so rein hypothethisch à la mike shiva :-))))
    im ernst: zueschauer chömed mit em erfolg & wänn mir regelmässig under de erste 4 sind, bliebed die meiste au und das isch im normalfall machbar!
    qualisieger mit 20 punkt vorsprung interessiert mich nöd, wänns nöd in final langed + toppe wirsch das au nöd chöne. drum: regelmässig in final + döt nöd undergah + dänn chunt de titel immer wieder ;)
    scho schön, wänn mer nach sonere saison wieder träume chan

sind zwar nur Ussage vo Journi oder suscht (komische) Lüüt, aber die meischte vo ihne werdet sich wohl meh als mir mit de 2 neue befasst ha und drum frög ich mich:
    bin ich de Einzig wo die Sache au glaubt, wo über sie gschriebe worde sind?

"Die Massnahme hat dafür gesorgt, dass das Kollektiv fast jeden Ausfall kompensieren kann. Die Automatismen sind verinnerlicht, das Team läuft wie ein Uhrwerk - was darum passend ist, weil das System laufintensiv ist; im Spiel ohne Scheibe gibt es nur dieses Credo: laufen, laufen, laufen."

Eggi: "Sie bringen neue Elemente in die Trainings und lassen schnelles, dynamisches und modernes Hockey spielen. Des Weiteren haben die beiden bereits bei Skellefteå viele junge Talente ins Team eingebaut"

Marcel Jenni, der aus seiner Zeit in Karlstad noch einen starken Bezug zu Schweden hat, weilte im März in Skellefteå und studierte alles. Er sagt: «Johansson wäre ein riesiger Gewinn für den ZSC und für das Schweizer Eishockey. Es ist eindrücklich, was er aufgebaut hat.»
    Wallson wurde im Februar 2013 vom Juniorentrainer zum Chefcoach befördert und gleich zweimal Meister. «Die beiden sind ein eingespieltes Duo», sagt Mattias Ek, Eishockeyreporter beim Stockholmer «Expressen». «Sie verstehen es, eine Philosophie zu kreieren, nach der alle leben. Es ist äusserst beeindruckend, das Tempo in den Trainings zu beobachten.» Johansson ist sehr darauf bedacht, dass die Trainingsqualität auf allen Stufen stimmt.

tönt für mich nach emne Trainerduo wo da ine immer wieder vo gwüsse Lüüt gforderet worde sind:
    ahständigi Training, intensiv, schnäll, läuferisch + das dänn (irgendwänn) au i de Spiel zeige...

sofern eusi Spieler nöd grad de Bättel ane rüered, wills ihne z'hert isch, freu ich mich jedefalls uf die 2!
    und vor allem hoff ich, dass au grad die Junge halt die Kultur afanged läbe: sie wännd ja schliesslich i d'NHL, also chönds sich nöd im CH-Koi Teich gmüetlich mache...

de schiri isch allei, zwar ebe besser als früener mit de assi verbunde, aber pfieffe oder nöd muen glich er allei und das ohni jeglichi tv kameras oder sogar zietlupe.
    de mit de ziet gaht gluch uf: es spiel dured für beid teams glich lang + sie händ vorher scho 68. min ziet gha, zum es goal mache ;)
    wie gseit: bayern hät scho 1-0 gfüehrt + stönd eh nöd hine, im gägeteil, werder hät dadurch müese hine ufmache, bim 2-0 halt nochli meh als vorher...

und de larry seits richtig: hät spass gmacht im stadion, inkl. stadionfüerhrig :)

naja, da chan ich nur säge: heult doch!

wer sich kei chance erarbeitet, hät au weniger bis kei chance zum uf en spielentscheidende fehler vom schiri z'hoffe...
    gaht ja nöd um fehlentscheid allei, die sind mit bestimmtheit über e saison meh oder weniger usgliche, sondern um söttig wo de match entscheidet.
    ah ja: bayern hät gester scho 1-0 gfüehrt, zum zietpunkt vom penalty und en schiri losed hüt au meh uf d'assi a de linie, was foul abelangt, wänn die (vermeintlich) besseri sicht händ als er...

und zum schluss no die glich bemerkig wie immer: beid teams händ s'spiel lang ziet, dass nöd so ein entscheid de ganz match entscheidet. wieso sölled nur spieler + trainer fehler mache dörfe? schiri sind au nur mänsche, wo's wäg de hütige technik immer schwerer händ: sie gäbed mit bestimmtheit immer ihres beste + händ weder zietlupe, no meh als 1 blickwinkel + müend innerhalb sek. entscheide!
    solang das so isch, wird ich jede schiri verteidige, aber au glichzietig fordere, dass ihm entsprächendi understützig geh wird, zum sin job no besser z'mache.

challenges bini nöd so fan devo: fuessball wird nöd nur bi penalty entschiede, au en eckball, offside, iewurf, etc chönd es goal ieleite. wo dörf jetzt überall challenge erlaubt sie?
    es isch fuessball + nöd nfl!!!

Zitat von Larry

Für Eltern von Talenten sind Clubs wie der FCZ (oder auch der ZSC) nur Mittel zum Zweck.

Ihr Ziel ist nicht die NLA sondern eine internationale Karriere (Kohle!), die Teenager haben bereits einen Berater, etc. pp.

Im Fussball wo die Konkurrenz viel grösser ist versanden solche Talente die so früh zu einem Grossclub im Ausland wechseln aber oft.

Für so einen gibt es dann nicht mal eine Entschädigung und manchmal kann man sich fragen für was man überhaupt Junioren ausbildet......

weiss zwar nöd, ob de sit 7i für de fcz gspielt hät, meist chömeds erst zw. 10-12 zu züri/gc und somit isch de finanziell ufwand für de einti spieler bestimmt nöd riesig. junioreförderig isch sowieso es verlustgschäft: wieviel schaffeds i die 1. mannschaft?

dass die junge scho berater händ isch hüt halt normal, vor allem au will en berater ohni grossi risike/ufwand viel gäld chan verdienä, wänns mal klappt!

16i findi hüt au nüme sooo jung zum wächsle, git gnueg wo mit 17/18i i de erste mannschaft spieled.
    elvedi häts au gschafft...

ich wür mich als fcz eher fröge: wieso isch so öpper nöd scho ab + zue bi de erste mannschaft debie, mit emne (vor)vertrag? (siehe trainingslager bayern, mit em junior im goal!)

und wie de mushu scho richtig gseit hät, so gschichte förderet nöd de zuegang vo wietere talänt!

ich bin zwar au de meinig, dass jungi zerst i de schwiiz 2-3 saison sölled spiele, aber da müends au gförderet + i d'zuekunft aktiv mitgnoh werde, statt bi de juniore "versuure" lah...
    aber evtl verkänned au sie am sämi sie's potential, so wie ich + anderi da drin, und mached en grosse fehler?!?

i paar jahr werdet mir meh wüsse.

schlimmer als jedes beleidigte chliekind!
    mer laht die best mannschaft laufe & nimmt nöd de best spieler use, nur will er ändi saison zumne bessere verein gaht.
    anderi wäred stolz druf, dass sie gueti lüüt händ und würed sie bis zum schluss mache lah.
    hät er s'gfühl so talänt bliebed bis 30i in züri?

scho krass, vor knapp 10min hani no wellä schriebe, dass Züri jetzt Meister wird (wänn mer de Canepa fröged) und wie de Sämi us em Verlürerteam en Meisterkandidat gmacht hät. Und jetzt isch uf eimal 2-2 und das obwohl Basel 1 Spieler weniger hät.
    Aber au das wird de Lauf vo dem Team nöd gross stoppe, sondern eifach zeige, wie wichtig de Kopf im Spitzesport isch.

bi so knappe spiel isch halt meist 1 fehler spielentscheidend.

wänns meist de schiri isch, isch natürlich scheisse, aber au da dörf mer säge: sie händ 60min (oder meh) ziet gha, zum das verhindere!

was ich würklich scheisse finde, dass sie kei rächti linie händ und i de po/verlängerig viel weniger strafe gänd als i de quali. so werdet teams wo a de gränze & drüber spieled immer liecht bevorteilt und das obwohls immer heisst: schiri sötted spieler schütze! (indems d'regle konsequänt awändet.)

das halt generell, will für mich d'hockei saison scho lang verbie isch & ich mir die spiel nöd ahtuen...

wenigstens händ mir wieder rächt gha: de meister gaht nur über eus...
    und mir händ ja au en minimalste ahteil a dere entwicklig, will mir bern überhaupt erst zum glaube cho lah händ, dass es für sie no wieter gah chönt :-/
    wäred mir mit 3-4 linie bereit gsi & hetted d'goal gmacht, dänn wäre hätte etc

vorteil i de Schwiiz:
    usser Basel händ all ihri unkonstante Phase und wänns i sonere Phase sind, chönds praktisch vo jedem Team gschlage werde!
    Dh mit de richtige Iestellig, Fitness & bis zum Schluss kämpfe, chan mer fast überall Pünkt mitneh.

Wie hät de Schmidt gester gseit?
    Wänns lauft, dänn macht es Gägegoal nüt us, da dänksch, dass es no chehrsch & wänns nöd lauft, dänn dänksch: scheisse, nöd scho wieder & lasch de Kopf hange...

isch mir klar gsi, dass das cho wird, aber ich han's glich gschriebe, will ich de Meinig bin, dass es de Stellewert vo eusere Liga zeigt, dass er zu eus cho isch. Churzi Reiseziete, meh Training und glich international vergliche rel. guets Niveau find ich für Jungi halt wichtiger zum sich chöne entwickle, als langi Busreise mache und je nachdem glich nöd chöne Verantwortig überneh. Bi eus isch eim mit dem Talänt ja quasi d'Iesatzziet geh und beobachtet wird er au da: wieso genau muen er dänn i de AHL go spiele?
    Gäge Vorbereitig imne NHL Team hani nüt, aber wänns es nöd schaffed, würs ihne minere Meinig nah meh bringe, wänns wieder zrugg cho würed; Aber das isch wohl nöd/nonig möglich und drum bliebt ihne nur de Weg über d'AHL.