würklich komisch: han gester äxtra nomal de kolleg gfröged und bi ihm in DE laufts ohni Problem...
Beiträge von larlf
-
-
isch scho mal gseit worde und stimmt für mich so:
d'Mannschaft hät gester so gspielt, wie mir eus da als Schrieber nach em 7-1 verhalte händ. überheblich und arrogant, bereits mit de Vorschau uf eusi HF/F Gägner...wahrschinlich wär de Match nach emne 2-0 entschiedä gsi, aber das isch nöd cho und mir händ nach em Usglich nüme chöne reagierä/umschalte.
Spiel abhake und morn wieder mit ere aggressive, gschlossne Mannschaftsleistig umschalte und entsprächend zueschlah!!! -
zwar schad wäge basel, aber suscht en schöne tag für en iitrag

-
isch halt immerno bitzeli d'Gfahr vo de problemlose Quali. Sie händ jetzt zeiged, dass sie sich uf de Gägner chönd iistellä und reagierä!
Aber wänns dänn 2 Drittel lang guet gange isch, isch evtl. glich no im Hinderchopf, wie eifach dass es doch gange isch und mer doch wieder mer en Gang abeschalte chönt...solang mir de Gägner im Griff händ, isch mir ehrlich gseit egal, ob's guet usgseht (tänzled wird) oder nöd!
Für de Titel müemer eus no uf paar anderi Stil iistellä chöne, wo eus hoffentlich eher entgäge chömed.
Und s'guetä a Lausanne isch, dass mir wieder "glernt" händ, dass zerscht hine wichtig isch, bevor mer vorne chan go zauberä... -
immerhin häsch ja s'Gäld zrugg becho! findi scho mal ok, vo ihnä...
ich han's au mit em Pro probiert, d.h. min Kolleg macht das mines Wüssens jedi Wuche us DE!
wird ihn aber def. nomal fröge, au beträffend qualität vom stream... -
-
doofi Frag: ihr händs aber scho mit em Pro Abo versuecht?
Döt versprächeds ja eigentlich, dass mer TV streame chan und mit das mit "höchster Geschwindigkeit" (im Gägesatz zum easy). -
egal us wellnä Gründ er die Variante gwählt hät: ich persönlich finds die bescht und wohl einzig Möglichkeit, zum sie's Gsicht no (einigermasse) z'wahre und wenigstens so z'tue, als ob er würklich reinä Tisch mache wetti!
Genau das hät ihm ja de Richter und Staatsawalt vorgworfe, dass er das nöd konsequänt zeiged hegi, und drum hoffi au, dass sie das nöd wieterzieh werdet.Was mich halt glich bitzeli überrascht hät: dass es er's nöd gschafft hät, so gueti Berater z'engagierä, wo ihn vor de Verurteilig händ chöne rettä... (das hät natürlich scho bi de Sälbstahzeig agfange und nöd erst jetzt im Prozäss)
-
uuups, ok. ich han vo adam us ohni problem chöne luege und kolleg vo DE us hät au kei problem demit (schaltet regelmässig d'spiel über sc tv frei)
-
für all wo nöd grad i de CH sind und CH-TV wännd luege: mit suissl gahts ganz eifach.
d.h. falls en match uf sf übertreit wird.
falls nöd, gits zbsp d'möglichkeit über swisscom tv es spiel uf tc frei z'schalte. (weiss nöd ob's abo brucht, falls ja, dann bruched ihr halt no en kolleg/familie wo das hät und d'rächnig über ihn laufe lah. es bier pro spiel isch nöd alli wält...) -
Zum unvermöge isch geschter halt au no bitzeli Päch dezue cho, aber bin de Meinig, dass das scho guet chunt!
...morn händs nüme de glich Druck/Nervosität wie dihei im 1.Spiel, da uswärts und au niemer meh erwartet, dass mir d'Serie 4-0 gwünned.Natürlich nur, wänn ALL d'Lehre drus zoge händ und mit kämpfe & em entsprächend notwändige "PO Iisatz" afanged.
-
en Start zum vergässe...
hät Lausanne überhaupt 4 Chance gha?
Mal luege wie's am Do. wird, wänn mir reagierä müend. Mit 1 Goal werdet mir au dänn de Match nöd gwünne. -
lol, wahrschienlich häts sogar de Da Costa am Fetscherin klaut & drum händ eusi "müese" verruckt werde?
wür mal meine, dass bi eus eine vo de beste im Goal staht, wo mir i de schwiizer Liga händ. Natürlich mit em Problem, dass er nöd weiss, was er mit em Bei mache söll, wänn er i d'Luft gumped; Was durchus scho meh Charte hett dörfe geh...
Fan gwünsch zu 80% über de Erfolg oder eifach, wills suscht nüt im Agebot hät (siehe Chemiestadt) und nöd über paar doofi Aktione. -
hmmm, so ungefähr han ich mir de idiot au vorgstellt:
"Laut Augenzeugen soll FCZ-Goalie David Da Costa mit einem Leibchen mit der Aufschrift «Züri isch öis» provoziert haben."für eu isch er jetzt natürlich de hero, scho klar, für mich isch er eifach "en goalie", wo statt kung fu, halt e anderi grobi limitierig hät...
http://www.blick.ch/sport/fussball…-id2709424.html -
zu mine (aktiv) ziete isch einä wo zwüsched de pfoste gstande isch, nie normal gsi (egal wo er gspielt hät)
aber ich gsehn das halt au nüme so äng wie ihr, vor allem sit d'spieler d'rivalität underenand nüme so känned/läbed wie früener; usser euem vollpfoste wo im goal staht

hani mi demfall doch rächt erinnered: ich hoffe, ihr gäbed i de bl bald wieder gas & holed wenigstens lüdenscheid no ii!!!
-
guet, das stimmt scho: hät scho bitz weinerlich usgseh. wer weiss, evtl. hät ihn de schlag ja gänderet?
nei, ernsthaft: ich luege ja ch-fuessball meist nur i de zsf, bin aber glich der meinig, dass er sich bitzeli besseret hät, was sini kung fu attackene betrifft. aber er isch und bliebt goalie und die händ sowieso en eggä ab....wür mi glich no wunder neh, wieviel spiel nachem 1-0 vorsprung no verlore werdet?
s'erst goal chan viel bewürke & eusi heged ja vorher au chancene gha!han aber au ghört, dass s'chick hüt stark gspielt heg: isch das nöd deh, wo ablösefrei abgeh wird?
hät de scho en klub oder chunt er gratis zu eus?
wobie er bi eus wahrsch. no uf lohn verzichte müesst, usser mir verchaufed nomal 2-3 im summer...
aber irgendwie no luschtig: gfühlts jahrzänt verletzt und sither nüme gross in form und jetzt wo's wieder um d'kohle gaht, spielt er wieder guet.btw. roli: han ich das richtig in erinnerig, dass du s04 fan bisch? falls ja, dänn verstahn ich dini freud hüt nochli meh

-
zerscht mal: gratulierä zum sieg! aber mir sind immerno vorne (au wänn nüme lang).
han de match nur i de zsf gseh, aber nach em 1-0 schients en verdientä sieg z'gsi sie.au wänn ihr de bürki da nöd möged (ich finds au chrank, wie er mit gstreckte bei uf anderi losgange isch): er isch goalie und wänn en goalie im 5m checked wird, isch es nunmal foul; verstahni ehrlich gseit nöd, wieso mer das nöd pfiffä hät...
lustig hani de kommentar vom "model" gfunde: beid uf cl-plätz jagd.
ehrlich gseit: keine vo denä zwei teams hät international öppis z'mälde und wird usser spesä nöd viel devo ha, falls es doch schaffe sötted. -
btw. schön isch es, in engelberg

d'einzelsportler gfalled mir bisher, ich hoffe, d'mannschafte ziend au nah: mached mal e chischte! -
gaht das au mit bier?

-
was ich wichtiger fändi statt die def. PO-Quali: dass "ändlich" def. isch, dass mir d'Quali als 1. abschlüssed!
so wärs doch am eifachste zum d'PO-Termin (hei/uswärts) bis in Final z'fixe und scho mal par "timeblocker" im Kaländer iiz'träge
btw. nimmt mich wunder, was das für e Wettquote wär, wänn mir d'PO nöd würed erreiche:
müessti glaubs au 1.- druf setze und bestimmt Millionär werde (falls es dänn doch ieträffe sötti)