Beiträge von larlf

    hmmmm, irgendwie wär de Otti gschieder nüme zur Schwiizer Nati cho:
    Han müeh mit dem, was er uselaht & mit sinere "Geste" (Mittelfinger).

    Schad, han vorher gaaanz viel vo ihm g'halte, aber er macht viel vo sim guete Ruef kaputt...

    sin entscheid verstahni scho, wänn mir kei verletzti & super tolli usländer händ.

    sorry, aber i weiss nöd wievielne saisons dass mir irgend en (wahrschienlich no übertürete) habakuck gholt händ, wills nöd gloffe isch & jetzt wo mer eim mit adduktoreproblem e feini pause chönt geh: da mache mer us prinzip nöd mit! (huere eggi isch no de schlimmer trotzchopf als ich & immer nur gäg de strom schwümme....)

    2 stadtrivale redet über gmeinsami theme mitenand: d.h. demfall gahts gar nüme anders, es muens e fusion geh!!!

    ...und ich han gmeint, s'summerloch seg verbie... aber so wie ich das gsehn, hät mer als hütige (tagespräss-)journi immer bitz summerloch :floet:

    siehe auch die postings auf 20min, unter dem pseudonym KZ :nixwiss:

    yups, bisel macht das i dem bereich sicher richtig:
    sie händ kei alternative zum fuessball & au drum viel zueschauer im (fuessball) stadion und sie händ dank de tschitschi phase sich chöne sanierä und händ glärnt ahständigi budgets z'erstellä und glich einigermasse use chömed (ohni, dass sie all jahr d'cl müend erreiche).

    und glich bin ich froh, dass mir eusi 2 verein i de stadt & au im hockey 1 meister-mannschaft & i de region no 2 anderi verein i de nöchi händ...

    Zitat von snowcat


    für eimal bini i jedem punkt mit dier einig! stop! nöd ganz! als zürcher club darf, nein muss man natürlich weiter in blau weiss auftreten. rot würden die vertreter aus niederhasli nicht akzeptieren, schliesslich sind rot weiss die urfarben des fcz! kompromiss: blau, weiss, rot! und überhaupt: wer will dänn scho fusionere...lieber de fcz i de nlb go luege! und wänns im utogrund isch! :razz:

    isch def. so!
    ...wobie, wänn ich liesä, dass sie bi eus über CL-ienahme redet, dänn befürcht ich, dass die vernünftige lüüt eher bim fcz sind & mir bald zwangsabstiege werdet. :fight:
    wänns bi de ch-verein immernonig gmerkt händ, dass cl teilnahm e usnahm isch, dänn sinds def. am falsche ort. (siehe bisel das jahr)

    Zitat von Jokerit

    Genials Spiel. Wükli guet.

    Ab und zue verspringt ez mal de Bölle etc. Einersits wirds so no realistischer - andersits wird s Goal mache biz schwerer. Aber mit biz Üebig klapped das denk scho.

    Natürli ischs nume mit englischem Kommentar gnüssbar.

    Wäred em Loading chamer ez amigs Challenges mache. Flangge uf Zielschiebe, Dribblings um Stangene, Zielschüsse usw. So vergisstmer ab und zue fast, dassmer ja no en Matsch spiele sött.

    D'Änderige zum Vorjahr findi recht markant, so dassmer nie denk, dassmer gad so guet Fifa12 het chöne bliebe. S'Geld isches uf jede Fall Wert. ;)

    Tönt guet, danke für din Bericht!
    Vor allem das mit em Goal mache, isch bim schlächte Bericht erwähnt worde: dass es fast unmöglich segi, will de Verteidiger eim jedesmal de Ball wegnimmt....

    hät öpper scho:
    - fifa 13 kauft & gspielt?
    -> han zerscht schlächti & nachher glich no gueti kritik gläse, drum würi gern paar wieteri kommentär dezue ghöre...

    - erfahrig mit seatwave.ch gmacht?

    Zitat von Sbornaja

    Nach diesem wichtigen Wochenende wird sich wahrscheinlich vieles weisen.
    Ich denke der Z kann nur mit den Fingern schnippen und die Spielervermittler stehen schlange und bieten die noch möglichen
    Spieler an. Es wird noch genügend Topshots haben die wir alle mit Handkuss am Flughafen Zürich abholen würden.
    Crosby,Chara, Sedin Zwillinge, Bäckström und weitere sind alle noch frei. Macht aber keinen Sinn diese für 4-8 heimspiele
    in die Halle zu holen. Denke in Zürich holst du keine 200 Fans mehr ins HaSta als sonst und wenn dann nur einmalig.

    Anders sieht es aus wenn der Lockout für die ganze Saison gilt. Dann bin ich auch der Überzeugung dass du den einen oder anderen
    auch noch abwerben kannst.. naja am Dienstag sind wir schlauer denke ich..

    das dänk & hoff ich au!
    gnüsse mer s'weekend und jömmerled am di. wieder...

    Zitat von snowcates

    sind schon noch ein paar welten dazwischen, ob du auf der tribüne oder bereits aktiv am schalthebel sitzt. auch ein paar welten sind es, ob man dir eine verteidigung und defensives mittelfeld wie dasjenige in niederhasli oder halt die aktuelle fcz mannschaft hinstellt. von mannschaften wie sion, yb und basel sprechen wir erst gar nicht.

    ja, aber dann müssten ja Bickel/Canape Schuld sein & Verantwortung/Kosequenzen tragen:
    sie wollten ja genau Fringer nicht mit Niederlagen in der alten Saison "verheizen" und jetzt fehlt ihm diese Zeit?

    zudem: so wie ihr die Situation beschreibt:
    mit vielen Abgängen, jungen Talenten & alten/teuren "Stützen" (welche die Leistung nicht bringen) & diversen Schönrednern an der Seite -> das erinnert mich doch gaaaaanz fest an die letztjährige Situation bei GC! ...nur ist CC momentan ruhig & Xamax nicht mehr oben...

    Zitat von Champs-de-Mars

    ... Wo bleiben junge Afrikaner oder Asiaten, welche für verhältnismässig wenig Ablösesumme in die CH geholt und fitgemacht werden?

    die meisten jungen Asiaten spielen in Asien oder bereits in der BL oder auf der Insel, es sei denn Du möchtest 16-18 jährige holen...

    Scheisse, d'Meisterschaft müemer abschriebe :(

    "Die einzige Mannschaft, die von der Besetzung her dem HCD gefährlich werden kann, ist ein gut trainierter und gecoachter SC Bern. Die Konkurrenz kann zwar auch NHL-Stars holen. Aber nicht so gut integrieren wie Arno Del Curto. Von nun an behüte Gott die HCD Gegner – oder er möge wenigstens dafür sorgen, dass die NHL-Saison so schnell wie möglich beginnt."

    http://www.20min.ch/sport/dossier/…Gegner-26681950

    hani scho mal erwähnt, dass ich die nöchste 2mon au gern en nhl spieler live uf em iis gseh wür?

    überall gits grücht (& vollzugsmäldige) über spieler wo in kontakt seged, nur bi eus nöd würklich :(
    "Streit und Josi sind aber noch nicht das Ende der Fahnenstange, es gibt Gerüchte dass man John Tavares (auch NY Islanders) in die Hauptstadt holen will..."