Zitat von Sputnik
Laut Nordamerikanischen Quellen steht Steven Stamkos vor der Unterschrift in Lugano. Grats an Salis... wieder einen verpennt.
bitte nöd zu lugaNO!!!!
wänn de lockout im dez. fertig isch, hät er's für d'mannschaft richtig gmacht.
aber ehrlich gseit, hett ich als fan au gern einä i eusnä reihä: wänn das all mached, wett ich au vo de brugg abe gumpe!
hingäge wänns ebe doch die ganz saison dure wür, dänn weissi nöd, ob mir mit de aktuelle chönd de titel verteidige & vor allem:
ob's dänn im dez. überhaupt no öpper git, wo eus wür hälfe? iegspielt wär er dänn au nonig, im gägeteil...
eggi:
säg doch, wännd kei änglisch chasch oder nöd weisch wen du söllsch hole; bin überzoge, dass sogar de chlöisu wür hälfe en schillerfalter z'hole 
@sandro: chasch nöd e umfrag mache, damit mer gseht, wieviel fans freud amne top spieler hetted?!? (im fb oder uf de Z page)
evtl. hilft ja das euse verantwortlich umz'stimmä