Beiträge von larlf

    glaubsch ja sälber nöd, dass sich d'regione in fcz oder gc fans ieteile lönd?

    allefalls no paar wenigi chreis i de stadt sälber, aber usserhalb wird d'ufteilig im normalfall so sie, dass es jahrgäng git, wo fcz überwiegt & anderi wo mir überwieged: je nach erfolg vo de mannschaft...

    kännsch?

    :mrgreen: :winke: :blosswech:

    han's eigentlich scho vor em spiel wellä schriebe: er wartet sicher bis ändi sept, will ja de hiller gseit hät, dass er sich erst ändi sept. umeluege werdi :shock:

    zuetraue würi ihm das no :warnix:

    Zitat von Sputnik

    Laut Nordamerikanischen Quellen steht Steven Stamkos vor der Unterschrift in Lugano. Grats an Salis... wieder einen verpennt.

    :shock: bitte nöd zu lugaNO!!!!

    wänn de lockout im dez. fertig isch, hät er's für d'mannschaft richtig gmacht.
    aber ehrlich gseit, hett ich als fan au gern einä i eusnä reihä: wänn das all mached, wett ich au vo de brugg abe gumpe!

    hingäge wänns ebe doch die ganz saison dure wür, dänn weissi nöd, ob mir mit de aktuelle chönd de titel verteidige & vor allem:
    ob's dänn im dez. überhaupt no öpper git, wo eus wür hälfe? iegspielt wär er dänn au nonig, im gägeteil...

    eggi:
    säg doch, wännd kei änglisch chasch oder nöd weisch wen du söllsch hole; bin überzoge, dass sogar de chlöisu wür hälfe en schillerfalter z'hole :floet:

    @sandro: chasch nöd e umfrag mache, damit mer gseht, wieviel fans freud amne top spieler hetted?!? (im fb oder uf de Z page)
    evtl. hilft ja das euse verantwortlich umz'stimmä

    Zitat von Rangersfan


    Ich stimme Dir voll und ganz zu.

    Ich weiss nicht wer dieser Roost ist, ich habe NHL Agenten und Spieler als Kunden und niemand hat je von ihm gehoert. Wie immer, bin ich mit ihm nicht einverstanden.

    Ich bin mir sicher die Spieler werden nicht mit angezogener Handbremse spielen. Sie wollen sich in game shape bringen und das koennen sie nur wenn sie voll gehen. Sonst koennten sie zu Hause bleiben, Eis mieten und etwas rumspielen. Jeder der schon Hockey gespielt hat weiss auch dass man sich eher verletzt wenn man nicht mit vollem Einsatz dabei ist.

    han au no nie vo ihm ghört, aber er schriebt anschienend gern:

    uf sim blog: http://talentscoutroost.blogspot.ch/

    oder uf twitter: http://twitter.com/thomasroost

    oder uf hockeyfans en bericht zum cunti: http://www.hockeyfans.ch/hintergrund/artikel/222

    ich dänke au, dass d'spieler nöd zum usruhe zu eus chömed, aber de crosby isch grad bitz gar tüür mit 400k versicherig pro monat...

    wieso isch eigentlich no niemer uf d'idee cho de chlöisli als trainer z'engagierä???
    git wohl kein kompetäntere & besserä mah i de schwiiz, schliesslich kännt er all schillerfalter & weiss amigs scho vor de saison wer rockt & rollt und mit em beschtä bandegeneral meister wird!

    ich wird langsam iifersüchtig, wänni das vo rappi liesä & schlüsse mich drum am Messier sinere meinig ah:
    Eggi lüt am Bob (oder irgendeim wo d'Schwiiz empfiehlt) ah & hol en würkliche star übere!

    Zitat von Eierchopf

    was nützen Zeugen wenn alle vermummt waren?

    ich tippe mal druf, dass sie sooo viel hirn händ, dass mer sie uf de sbb kamera chönt identifizierä?
    reini vermuetig, dass sie mit em zug cho sind & sich wohl kaum scho im bhf vermummt händ: dänn chönt mer allefalls die ganz gruppe finde.
    aber das löst s'problem nachher betr. züge wahrsch. glich nöd...

    er muen ja gar nöd ahlüte:
    "Samstag, Zürich Höngg. Bei Edgar Salis läutet das Telefon Sturm. Dem Sportchef der ZSC Lions werden schon vor Bekanntgabe des Lockouts Spieler angeboten, bis zu einem Dutzend pro Agent. «So etwas habe ich noch nicht erlebt», sagt Salis am Abend beim Derby in Kloten, wo ihn Journalisten wegen möglicher Verpflichtungen bestürmen."

    ganz artikel: http://www.nzz.ch/aktuell/sport/…reit-1.17613333

    klar, aber was machst du, wenn der top shot im dez./jan. wieder in die nhl zurück geht?
    kann mir nicht vorstellen, dass sie sich nochmals die ganze saison nehmen lassen.

    dann kommen bald mal die po's und die restlichen ausländer sind dann sicher eingespielt & in top form...
    deshalb 1 ch & 1 ausländer (würde ich toll finden).

    wobi's ja, gemäss dem bericht, für eus evtl. doch mit em streit chönt lange?

    Leuenberger sagt: «So hat uns Mark informiert. Sobald ich weiss, ob Josi kommt, weiss ich auch, ob unser Budget noch für Mark Streit reicht.»
    -> de Josi mües ja eh bi ihne spielä, wänn er nöd däne bliebt... also müesst doch de gastro-kohle fertig sie und de Mark zu eus cho? :suff:

    dänn chönt er grad de Globi im PP ablöse :mrgreen:

    yups, wänn mer online spielt scho: da zu denä zietä wo ich spielä nüme viel kollegä wach sind, spieli halt viel be-a-pro & drum hani au s'nhl 12 ohni wieteres chöne überspringe...
    aber nhl 13 findi ganz geil gmacht, vo dem einte spiel woni bisher gmacht/gseh han! würkt eifach viel realistischer, wie mer uf em iis umekurve chan!

    Han geschter nur churz 1 Game (Winterclassics 11) gmacht: finds jetzt nöd sooo schlimm, zum sich a d'stürig gwöhne.
    im gägeteil, es macht huerä spass wännd ängi kurve chasch zieh, rückwärtsfahre & feini checks mache :mrgreen:

    bi de goal häts mi au chli verwunderet, dass 2 vo mine wenigä schüss grad inegange sind.
    han aber vermuetet, dass es isch, will de crosby gschosse hät :wink:

    nimmt mi wunder wie's dänn bim be a pro isch, wirdi sicher am weekend mal afange :geil: